Niet goed wijs ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk mag dat wel. Ik ga later in Den Bosch wonen denk ik.
quote:
u lyk cheez?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef Heroinjunk het volgende:
NEE NIET DEZE HYMAN TAFERELEN BESPAAR ME ZE
Dat wordt je toch wel. Waar je ook heen gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad, dan heb ik kans om door jou verkracht te worden.
Ik ben al 3 jaar veilig in Utrecht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt je toch wel. Waar je ook heen gaat.
u mad?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KB ik heb al 1,5 jaar Hyman meegemaakt, ook in het echt
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh ja jongens, ik heb me toch weer wat gehoord vandaag. Wij hebben zo een boekje, 'Zelf Leren Schrijven' en dat gaat over de basisregeltjes van Nederlands en en en nu moeten we een toets maken en als we die niet halen moeten we komend blok een cursus Nederlands volgen
Ik had ook zo'n toets, had ik gemist door vertraging. Kut NS.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh ja jongens, ik heb me toch weer wat gehoord vandaag. Wij hebben zo een boekje, 'Zelf Leren Schrijven' en dat gaat over de basisregeltjes van Nederlands en en en nu moeten we een toets maken en als we die niet halen moeten we komend blok een cursus Nederlands volgen
Klopt, neem nu een slok jwzquote:
Lesboquote:
Bier en tietenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Zomaar bier op een schoolavond, slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |