Want jij bent zo vriendelijk wil je zeggen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ga je weer, 'wat jij wil'. Zo onnodig. En ja, je had kunnen vragen waar ik het over had, maar nee, je haalt maar gelijk datgene erbij wat je denkt dat het is en gaat daarna gelijk heel verontwaardig doen. Dan ga je vervolgens nog verontwaardiger doen als ik er wat van zeg. Jammer wel.
jij zou echt een goede mediator zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ga je weer, 'wat jij wil'. Zo onnodig. En ja, je had kunnen vragen waar ik het over had, maar nee, je haalt maar gelijk datgene erbij wat je denkt dat het is en gaat daarna gelijk heel verontwaardig doen. Dan ga je vervolgens nog verontwaardiger doen als ik er wat van zeg. Jammer wel.
straks note of ban? afgesproken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, omdat best gedurfde vraag straks note of ban.
DOE HET NIET.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
straks note of ban? afgesproken.
Nee, ik ben een stomme paardenlul, maar wel een eerlijke stomme paardenlul.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want jij bent zo vriendelijk wil je zeggen?
Weet ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jij zou echt een goede mediator zijn
maar geen handigequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stomme paardenlul, maar wel een eerlijke stomme paardenlul.
Waarom mag ik dan niet verontwaardigd zijn als jij je gedraagt als een of andere botte paardenlul?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stomme paardenlul, maar wel een eerlijke stomme paardenlul.
Klopt, mensen die eerlijk zijn zijn ook per definitie niet handig, eerlijkheid wordt niet gewaardeerd in deze samenleving.quote:
Omdat je onterecht verontwaardigd was.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan niet verontwaardigd zijn als jij je gedraagt als een of andere botte paardenlul?
quote:
Ik kan ook heel aardig zijn, maar dat vergeet iedereen altijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Eerlijkheid waardeer ik, jezelf als een of andere botte bijl gedragen waardeer ik niet. Maar hey, blijkbaar kan het niet anders dan dat die twee samen gaan hè?
Als iemand als een botte bijl tegen mij bezig is, vind ik dat niet onterecht. Maar jij blijkbaar wel. Dat kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat je onterecht verontwaardigd was.
Omdat je blijkbaar de moeite niet ervoor neemt, maar jezelf liever als botte bijl profileert.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan ook heel aardig zijn, maar dat vergeet iedereen altijd.
Ja, natuurlijk is het dan minder erg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus dan is het minder erg. Bah, walgelijk dit.
Hallo ik heb op die knop gedrukt jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende keer niet zo snel conclusies trekken Suusje.
Botte bijl vind ik best wel overdreven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als iemand als een botte bijl tegen mij bezig is, vind ik dat niet onterecht. Maar jij blijkbaar wel. Dat kan.
Ik vond je niet bepaald netjes anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Botte bijl vind ik best wel overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |