nee, beter kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haiiiii.
Is dat een koeienoog?
dat is toch geen geitenhuid die eromheen zitquote:
Een Furby dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat is toch geen geitenhuid die eromheen zit
Impliceren dat ik geen andere dingen te doen heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter meelezen volgende keer.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:22 schreef Etsu het volgende:
Meeten met 5 of meer volslagen onbekendenmij niet gezien.
Jammer dat je niet komt.quote:
O gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jammer dat je niet komt.
Ik snap het wel hoor, daar niet van.
Wat dacht je dan?quote:
Kutstudent: "Ik zou je wel laten komen ja."quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof ik echt ga komen als Kutstudent en leeell ook komen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kutstudent: "Ik zou je wel laten komen ja."
Had je maar niet moeten zeggen dat je croissantjes lekker waren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets gemeens hoor.
Al vond ik het wel grappig dat je me kwam opzoeken.
Dan zit ik in de schoolbanken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen weer Kaasrol? Rond half 5 in Utrecht?
Een albino met bruine vlekken en geen wimpers?quote:
Oke rustig maar hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ben ik al twee uur op café joh.
Vanwaar de emo.gif? Ik heb morgen van 10 voor 12 tot half 7.quote:
Half 7, amateur, dan begin ik soms pas.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vanwaar de emo.gif? Ik heb morgen van 10 voor 12 tot half 7.
Allemachtig, wat laat zeg. Vandaar de emo.gif. Kan niet geloven tot zo laat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vanwaar de emo.gif? Ik heb morgen van 10 voor 12 tot half 7.
Nee, met kb zou ik gewoon gezellig doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kutstudent: "Ik zou je wel laten komen ja."
Geen idee waar dat is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Dastan het volgende:
Klinker, om 17.00 uur in het Atrium (Oudemanhuispoort).
Rebelse boii.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Etsu het volgende:
laatste halfuur geskipt, ik ging dood bij informatica dus ik mag en nu loop ik fokkend buiten raak me aan omg
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Half 7, amateur, dan begin ik soms pas.
Jij mag helemaal niet skippen, vieze spijbelaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Etsu het volgende:
laatste halfuur geskipt, ik ging dood bij informatica dus ik mag en nu loop ik fokkend buiten raak me aan omg
Maar jij hebt dan wel de rest van de dag vrij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Half 7, amateur, dan begin ik soms pas.
Voor jou is iemand laten komen toch 'gewoon gezellig doen'?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, met kb zou ik gewoon gezellig doen.
nope, ander beest dan maar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een albino met bruine vlekken en geen wimpers?
Ja, maar daar heb je dus geen ene fuck aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan wel de rest van de dag vrij.
ik heb de hele dag niks gedaan omdat ik niks te doen had en voor een toets een 9,5 gehaald dus ik vind dat ik het verdiend hebquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet skippen, vieze spijbelaar.
Wel nu het nog mooi weer is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je dus geen ene fuck aan.
Nee, gewoon nee. Dit is gewoon een slechte mentaliteit, je loopt nog wel eens tegen de lamp aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de hele dag niks gedaan omdat ik niks te doen had en voor een toets een 9,5 gehaald dus ik vind dat ik het verdiend heb![]()
Vandaag is het geen mooi weer.quote:
Hier anders wel hoor. Lekker in het zonnetje bohquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vandaag is het geen mooi weer.
Minstens. Voor elke keer zijn naam eentje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had wel gerekend op twee à drie positieve notes.
Maar ik moet toch wennen aan het feit dat ik veel thuis ga zitten volgend jaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Dit is gewoon een slechte mentaliteit, je loopt nog wel eens tegen de lamp aan.
Je zit nu al veel thuis, met je drie vakken, petfles.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik moet toch wennen aan het feit dat ik veel thuis ga zitten volgend jaar?![]()
"Petfles"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit nu al veel thuis, met je drie vakken, petfles.
JAMAARquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit nu al veel thuis, met je drie vakken, petfles.
Gewoon je bek houden en je huiswerk maken.quote:
Huiswerk? Wat is dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden en je huiswerk maken.
Brugklas-citatenquote:
Datgene wat middelbare scholieren hebben, waar ze over klagen en waar ze een paar jaar later behoorlijk hard om moeten lachen.quote:
Ongetwijfeld. Maarja, ik kan er niks aan doen dat de leraren geen of zelden huiswerk geven, oftewel ik het huiswerk al af heb. xoxoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Datgene wat middelbare scholieren hebben, waar ze over klagen en waar ze een paar jaar later behoorlijk hard om moeten lachen.
Dan ga je vast leren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maarja, ik kan er niks aan doen dat de leraren geen of zelden huiswerk geven, oftewel ik het huiswerk al af heb. xoxo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Nee vies.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:52 schreef ThaTim het volgende:
KB, wanneer meeten?Nouja zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een JanPiraat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus dat beest is een Jan?Mallerd.
bende gij?quote:
ik begrijp dat je JanPiraat al zes minuten laat wachten voor mijquote:
Watwat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik begrijp dat je JanPiraat al zes minuten laat wachten voor mij
quote:
hij moet wachten omdat je liever hier bij mij bentquote:
haha gekkerd is tog helemaal geen kerst man ;$quote:
Straks stuurt mijn moderatorkloon weer een PM!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
Nu kunnen we suusje al helemaal niet meer belachelijk maken
ib4relquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
quote:
te laat sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Straks stuurt mijn moderatorkloon weer een PM!
Nee, maar dat durfde ik sowieso niet meer nadat ze boze berichten op facebook ging plaatsen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
Jan is even weg nu, dus ik moet op hem wachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
hij moet wachten omdat je liever hier bij mij bent
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:03 schreef ThaTim het volgende:
Jim Button, tekenfilm met de excuusneger:
Nee, wie is dat?quote:
OMGquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:03 schreef ThaTim het volgende:
Jim Button, tekenfilm met de excuusneger:
Geen idee, lees nu op mn facebook dat hij dood is.quote:
Oh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG![]()
[..]
Geen idee, lees nu op mn facebook dat hij dood is.
Tijdens het tikken van dit bericht zijn er weer drie negers overleden in Afrika.quote:
Die ken ik verder niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens het tikken van dit bericht zijn er weer drie negers overleden in Afrika.
En ik at een broodje gehaktbal, erg hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens het tikken van dit bericht zijn er weer drie negers overleden in Afrika.
Hehe, onderhand al 13.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus dan is het minder erg. Bah, walgelijk dit.quote:
Oke voordat ik ga eten moet ik nog even zeggen dat dit de grootste aidsserie uit de historie isquote:
Ik was een meisje, die vonden dit leuk. Gr gr.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke voordat ik ga eten moet ik nog even zeggen dat dit de grootste aidsserie uit de historie is
Waarvoor kudo's
Doei.
Wat ben je tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was een meisje, die vonden dit leuk. Gr gr.
Een jongedame.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat ben je tegenwoordig dan?
Acceptabel.quote:
Sowieso genot.quote:
Dudequote:
Yes yesquote:
Jammer dat het floptequote:
Iedereen ging toen ook van die Digimon kaarten sparen maar na een tijdje vond iedereen dat kut en gingen ze weer verder met Pokémon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat het flopte
Digimon was echt baas, allemaal knuffels had ik er van en kleine speelgoedpoppetjes alles
Ik heb die kaarten in een boekje geplakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen ging toen ook van die Digimon kaarten sparen maar na een tijdje vond iedereen dat kut en gingen ze weer verder met Pokémon.
Geplakt nog wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb die kaarten in een boekje geplakt.![]()
Hihi ja geplakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geplakt nog wel.
Ik heb echt zo'n boek met allemaal van die kaartjes, met van die speciale vellen waar je ze in kon stoppen.![]()
Nostalgie, boh.
Ik krijg nu wel de neiging om dat boek te pakken en te gaan kijken eigenlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi ja geplakt.
Ehehee nicenice
Doe eens?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel de neiging om dat boek te pakken en te gaan kijken eigenlijk.
Nee, nu even niet, dat staat beneden en dan gaan m'n ouders me vragen wat de neuk ik van plan ben. Ik zou nu hard bezig moeten zijn met m'n paper en leren voor tentamens.quote:
Ga dan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, nu even niet, dat staat beneden en dan gaan m'n ouders me vragen wat de neuk ik van plan ben. Ik zou nu hard bezig moeten zijn met m'n paper en leren voor tentamens.![]()
Hela, niet zo ineens he, daar kan ik niet tegen.quote:
Oh sorry. Voor je eigen bestwil is het hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hela, niet zo ineens he, daar kan ik niet tegen.
Ken ik niet eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh sorry. Voor je eigen bestwil is het hoor.
Weetje wat ook een goed Beatles album is? Please Please Me. Mega.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ken ik niet eens.
Ik zal er wel een keertje naar gaan luisteren, want als jij zegt dat het mega is dan is het meestal wel de moeite waard.
Ik las dikke tieten, ik walg van mezelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef xCore het volgende:
* xCore gaat morgen even een dikke tien scoren
Die ken ik toevallig wel, goed nummer ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik las dikke tieten, ik walg van mezelf.
Leek helemaal niet zoveel op elkaar man.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
digimon was stiekem maar een slap aftreksel van pokemon maar toendertijd wel vet
Toentertijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
digimon was stiekem maar een slap aftreksel van pokemon maar toendertijd wel vet
oepsquote:
nou...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Leek helemaal niet zoveel op elkaar man.
TKquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef ThaTim het volgende:
Pokemon, hoe vet het ook was, was pure commercie.
Digimon stak erg goed in elkaar qua verhaal en moraal.
Omdat je het zo lief vraag, schat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HELEMAAL NIET TDRONE ZOEK JE RUZIE OMG WAT DASDGATWETWET
EN RR ALS JE DAT LIED AFSPEELT SPEELT HIJ DAARNA ALS HET AFGELOPEN IS DE REST VAN HET ALBUM DUS LUISTERENNNNN
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraag, schat.
ook hoi klinkerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HELEMAAL NIET TDRONE ZOEK JE RUZIE OMG WAT DASDGATWETWET
EN RR ALS JE DAT LIED AFSPEELT SPEELT HIJ DAARNA ALS HET AFGELOPEN IS DE REST VAN HET ALBUM DUS LUISTERENNNNN
Zeg maar dat die R_R van FOK! een stomme paardenlul is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Zal ik weer even boos op Facebook gaan doen, R_R?
Sowieso.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:57 schreef ThaTim het volgende:
Qua serie was Digimon beter dan Pokemon.
Alleen waren spelletjes van Pokemon zo vet.
Pokemon Geel/Blauw/Rood
Jeetje zeg.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:59 schreef ThaTim het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zag er echt goed uit man.
Klinkerzusje, ben jij aan het posten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Droomvrouw dat, voetbalde ook nog eens.
In seizoen twee werd ze pas knettergeil. Langer haar alles. Rokjes.
Sowieso denken dat iedere post op Facebook op jou gericht is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg maar dat die R_R van FOK! een stomme paardenlul is.
Dat hoop ik morgenavond ook nog even te doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik las dikke tieten, ik walg van mezelf.
Vrouwen met pittige korte kapselsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]Prr, ik ga ook zo'n kort kapsel nemen omg so cute so cute.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef xCore het volgende:
[..]
Vrouwen met pittige korte kapsels![]()
Het is dat je geen Ingrid heet.
Dat filmpjequote:
Dat denk ik niet nee, maar ik vind het om het nog even zachtjes uit te drukken best merkwaardig dat je berichten op facebook gaat posten omdat je boos bent vanwege iets dat op een forum is gebeurd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sowieso denken dat iedere post op Facebook op jou gericht is.
dat wel maar wat tim post nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is best leuk hoor.
Slechte troll.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]Prr, ik ga ook zo'n kort kapsel nemen omg so cute so cute.
Op welke post mocht je dan doelen? Dat iedereen er in mocht stikken? Knap dat jij die aan FOK! weet te linken terwijl jij geen idee hebt van wat er verder in mijn leven gaande is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee, maar ik vind het om het nog even zachtjes uit te drukken best merkwaardig dat je berichten op facebook gaat posten omdat je boos bent vanwege iets dat op een forum is gebeurd.
Iedereen weet dat het niet zo is, behalve jij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee, maar ik vind het om het nog even zachtjes uit te drukken best merkwaardig dat je berichten op facebook gaat posten omdat je boos bent vanwege iets dat op een forum is gebeurd.
Knap dat jij niet eens meer weet wat voor bullshit je allemaal op facebook hebt gegooid. Ik zal wel even voor je zoeken hoor, muts.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op welke post mocht je dan doelen? Dat iedereen er in mocht stikken? Knap dat jij die aan FOK! weet te linken terwijl jij geen idee hebt van wat er verder in mijn leven gaande is.
Korte kapsels zijn sowieso altijd een slecht idee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is ook het uiterste ofc.
[..]
Ik meende het anders wel.![]()
Dus omdat ik vraag of er modjes aanwezig zijn, ben ik boos? Ik mag niet even bij modjes melden wat ik er van vind ofzo? Is verboden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Knap dat jij niet eens meer weet wat voor bullshit je allemaal op facebook hebt gegooid. Ik zal wel even voor je zoeken hoor, muts.
"Modjes van Fok aanwezig?"
Zegt dit je misschien nog iets?
Het gaat om het feit dat je zoiets post op facebook. Dat vind ik merkwaardig, op z'n minst. Eigenlijk zelfs triest. En ja, je was op dat moment boos, want je postte het toen iemand een UI had met je kop erop en Dastan een paint had gemaakt. Dus, oh no, doe niet zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus omdat ik vraag of er modjes aanwezig zijn, ben ik boos? Ik mag niet even bij modjes melden wat ik er van vind ofzo? Is verboden?
Dat jij dat merkwaardig vindt, is niet mijn probleem. Ik schaam me niet dood voor het feit dat ik op FOK! post, wat blijkbaar de meerderheid hier wel doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat je zoiets post op facebook. Dat vind ik merkwaardig, op z'n minst. Eigenlijk zelfs triest. En ja, je was op dat moment boos, want je postte het toen iemand een UI had met je kop erop en Dastan een paint had gemaakt. Dus, oh no, doe niet zo.
Daaagquote:
Naar is dat ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien dat jij het leuk vindt om belachelijk gemaakt te worden, maar dat heb ik al vaak genoeg meegemaakt in mijn leven dus daar ben ik na 21 jaar wel klaar mee. Maar goed, inlevingsvermogen is in deze SC altijd ver te zoeken.
Evenals conclusies trekken zonder de volledige situatie te kennen. Maar goed, we zullen zeggen dat het ligt aan het feit dat het nog pubertjes zijn en niet aan seksuele trekken kunnen komen.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Evenals conclusies trekken zonder de volledige situatie te kennen. Maar goed, we zullen zeggen dat het ligt aan het feit dat het nog pubertjes zijn en niet aan seksuele trekken kunnen komen.
Je gaat totaal aan het punt voorbij, deze hele post van je is echt totaal niet relevant. Alleen maar rare conclusies die als een hark op een bezem slaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat jij dat merkwaardig vindt, is niet mijn probleem. Ik schaam me niet dood voor het feit dat ik op FOK! post, wat blijkbaar de meerderheid hier wel doet.Verder vond ik het inderdaad niet leuk. Misschien dat jij het leuk vindt om belachelijk gemaakt te worden, maar dat heb ik al vaak genoeg meegemaakt in mijn leven dus daar ben ik na 21 jaar wel klaar mee. Maar goed, inlevingsvermogen is in deze SC altijd ver te zoeken.
Oke proficiat ermee gast. Koop een taart en vier het. Ik ben blijkbaar infantiel en jij superieur. Zullen we het daar maar op houden? Dan ben jij ook weer blij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je gaat totaal aan het punt voorbij, deze hele post van je is echt totaal niet relevant. Alleen maar rare conclusies die als een hark op een bezem slaan.
Ach, laat dan ook maar zitten. Als de wil er niet is heeft het ook geen zin om naar een weg te zoeken.
Infantiel en superieur gaat niet echt samen. Je bent infantiel en inferieur, met debiele conclusies en vervolgens andere mensen verwijten dat hun conclusies debiel zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke proficiat ermee gast. Koop een taart en vier het. Ik ben blijkbaar infantiel en superieur. Zullen we het daar maar op houden? Dan ben jij ook weer blij.
Er moest nog een woord tussen, daar kwam ik alleen wat later achter. Maar eh, veel plezier met je taart hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Infantiel en superieur gaat niet echt samen. Je bent infantiel en inferieur, met debiele conclusies en vervolgens andere mensen verwijten dat hun conclusies debiel zijn.
En ja, ik ben nu ontzettend blij, je zou eens moeten weten. Vlaggen, slingers, alles.
Bedankt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er moest nog een woord tussen, daar kwam ik alleen wat later achter. Maar eh, veel plezier met je taart hè.
Ik moet zeggen dat het hele album me wel bevalt.quote:
Oke gast, wat jij wil. Ik wist niet dat je die post bedoelde, ik dacht dat je die andere bedoelde. Anders haal ik die post er niet bij hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, maar die conclusie van jou is op het verkeerde gebaseerd. Jij denkt eerst dat ik denk dat alles over mij gaat, wat al niet zo is. Dan verwijs je naar een post op facebook waar ik het ook al niet over heb.
Vervolgens ga je je daar dan heel erg over opwinden, verlies je alle redelijkheid uit het oog en krijg je iets als dit.
Als je nu eens gewoon rustig blijft en zelf niet al te overhaaste conclusies trekt hadden we deze discussie niet hoeven te hebben.
Daar ga je weer, 'wat jij wil'. Zo onnodig. En ja, je had kunnen vragen waar ik het over had, maar nee, je haalt maar gelijk datgene erbij wat je denkt dat het is en gaat daarna gelijk heel verontwaardig doen. Dan ga je vervolgens nog verontwaardiger doen als ik er wat van zeg. Jammer wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke gast, wat jij wil. Ik wist niet dat je die post bedoelde, ik dacht dat je die andere bedoelde. Anders haal ik die post er niet bij hè.
je piquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil, vertel me meer bitte.
Want jij bent zo vriendelijk wil je zeggen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ga je weer, 'wat jij wil'. Zo onnodig. En ja, je had kunnen vragen waar ik het over had, maar nee, je haalt maar gelijk datgene erbij wat je denkt dat het is en gaat daarna gelijk heel verontwaardig doen. Dan ga je vervolgens nog verontwaardiger doen als ik er wat van zeg. Jammer wel.
jij zou echt een goede mediator zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ga je weer, 'wat jij wil'. Zo onnodig. En ja, je had kunnen vragen waar ik het over had, maar nee, je haalt maar gelijk datgene erbij wat je denkt dat het is en gaat daarna gelijk heel verontwaardig doen. Dan ga je vervolgens nog verontwaardiger doen als ik er wat van zeg. Jammer wel.
straks note of ban? afgesproken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, omdat best gedurfde vraag straks note of ban.
DOE HET NIET.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
straks note of ban? afgesproken.
Nee, ik ben een stomme paardenlul, maar wel een eerlijke stomme paardenlul.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want jij bent zo vriendelijk wil je zeggen?
Weet ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jij zou echt een goede mediator zijn
maar geen handigequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stomme paardenlul, maar wel een eerlijke stomme paardenlul.
Waarom mag ik dan niet verontwaardigd zijn als jij je gedraagt als een of andere botte paardenlul?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stomme paardenlul, maar wel een eerlijke stomme paardenlul.
Klopt, mensen die eerlijk zijn zijn ook per definitie niet handig, eerlijkheid wordt niet gewaardeerd in deze samenleving.quote:
Omdat je onterecht verontwaardigd was.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan niet verontwaardigd zijn als jij je gedraagt als een of andere botte paardenlul?
quote:
Ik kan ook heel aardig zijn, maar dat vergeet iedereen altijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Eerlijkheid waardeer ik, jezelf als een of andere botte bijl gedragen waardeer ik niet. Maar hey, blijkbaar kan het niet anders dan dat die twee samen gaan hè?
Als iemand als een botte bijl tegen mij bezig is, vind ik dat niet onterecht. Maar jij blijkbaar wel. Dat kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat je onterecht verontwaardigd was.
Omdat je blijkbaar de moeite niet ervoor neemt, maar jezelf liever als botte bijl profileert.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan ook heel aardig zijn, maar dat vergeet iedereen altijd.
Ja, natuurlijk is het dan minder erg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus dan is het minder erg. Bah, walgelijk dit.
Hallo ik heb op die knop gedrukt jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende keer niet zo snel conclusies trekken Suusje.
Botte bijl vind ik best wel overdreven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als iemand als een botte bijl tegen mij bezig is, vind ik dat niet onterecht. Maar jij blijkbaar wel. Dat kan.
Ik vond je niet bepaald netjes anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Botte bijl vind ik best wel overdreven.
Wees blij dat ie geen scherpe bijl isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar de moeite niet ervoor neemt, maar jezelf liever als botte bijl profileert.
Dat kan, maar dat was jij ook niet. Jou vind ik ook geen botte bijl.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond je niet bepaald netjes anders.
Help hem even aan zijn seksuele trekken te komen, dit topic begint saai te wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond je niet bepaald netjes anders.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wees blij dat ie geen scherpe bijl is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Help hem even aan zijn seksuele trekken te komen, dit topic begint saai te worden
Je profileert jezelf als botte bijl. Ik neem alleen jouw woorden over.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat was jij ook niet. Jou vind ik ook geen botte bijl.
Ik weet dat ik een botte bijl kan zijn, maar ik vond het nu wel meevallen.
Doe jij maar, ik heb er thuis een zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Help hem even aan zijn seksuele trekken te komen, dit topic begint saai te worden
Ja, hela, dat ik mezelf een stomme paardenlul noem betekent niet gelijk dat jij woorden van soortgelijke strekking mag hanteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je profileert jezelf als botte bijl. Ik neem alleen jouw woorden over.
[..]
Doe jij maar, ik heb er thuis een zitten.
Ja tuurlijk wel, zo gaat dat toch hier?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, hela, dat ik mezelf een stomme paardenlul noem betekent niet gelijk dat jij woorden van soortgelijke strekking mag hanteren.
Alleen als het mij een beetje uitkomt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, zo gaat dat toch hier?
NU KOMT DE AAP UIT DE MOUW WAT IS DEZENquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen als het mij een beetje uitkomt.
Zo werkt het leven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
NU KOMT DE AAP UIT DE MOUW WAT IS DEZEN
Klinkt goed.quote:
Komt goed.quote:
Strak plan.quote:
Ja. Eigenlijk mag dat wel. Ik ga later in Den Bosch wonen denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Strak plan.
Bom op Helmond alles.
Mooie stad wel ja, hoewel Veghel natuurlijk beter is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk mag dat wel. Ik ga later in Den Bosch wonen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |