ik heb de hele dag niks gedaan omdat ik niks te doen had en voor een toets een 9,5 gehaald dus ik vind dat ik het verdiend hebquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet skippen, vieze spijbelaar.
Wel nu het nog mooi weer is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je dus geen ene fuck aan.
Nee, gewoon nee. Dit is gewoon een slechte mentaliteit, je loopt nog wel eens tegen de lamp aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de hele dag niks gedaan omdat ik niks te doen had en voor een toets een 9,5 gehaald dus ik vind dat ik het verdiend heb![]()
Vandaag is het geen mooi weer.quote:
Hier anders wel hoor. Lekker in het zonnetje bohquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vandaag is het geen mooi weer.
Minstens. Voor elke keer zijn naam eentje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had wel gerekend op twee à drie positieve notes.
Maar ik moet toch wennen aan het feit dat ik veel thuis ga zitten volgend jaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Dit is gewoon een slechte mentaliteit, je loopt nog wel eens tegen de lamp aan.
Je zit nu al veel thuis, met je drie vakken, petfles.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik moet toch wennen aan het feit dat ik veel thuis ga zitten volgend jaar?![]()
"Petfles"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit nu al veel thuis, met je drie vakken, petfles.
JAMAARquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit nu al veel thuis, met je drie vakken, petfles.
Gewoon je bek houden en je huiswerk maken.quote:
Huiswerk? Wat is dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden en je huiswerk maken.
Brugklas-citatenquote:
Datgene wat middelbare scholieren hebben, waar ze over klagen en waar ze een paar jaar later behoorlijk hard om moeten lachen.quote:
Ongetwijfeld. Maarja, ik kan er niks aan doen dat de leraren geen of zelden huiswerk geven, oftewel ik het huiswerk al af heb. xoxoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Datgene wat middelbare scholieren hebben, waar ze over klagen en waar ze een paar jaar later behoorlijk hard om moeten lachen.
Dan ga je vast leren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maarja, ik kan er niks aan doen dat de leraren geen of zelden huiswerk geven, oftewel ik het huiswerk al af heb. xoxo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |