JAMAARquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit nu al veel thuis, met je drie vakken, petfles.
Gewoon je bek houden en je huiswerk maken.quote:
Huiswerk? Wat is dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden en je huiswerk maken.
Brugklas-citatenquote:
Datgene wat middelbare scholieren hebben, waar ze over klagen en waar ze een paar jaar later behoorlijk hard om moeten lachen.quote:
Ongetwijfeld. Maarja, ik kan er niks aan doen dat de leraren geen of zelden huiswerk geven, oftewel ik het huiswerk al af heb. xoxoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Datgene wat middelbare scholieren hebben, waar ze over klagen en waar ze een paar jaar later behoorlijk hard om moeten lachen.
Dan ga je vast leren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maarja, ik kan er niks aan doen dat de leraren geen of zelden huiswerk geven, oftewel ik het huiswerk al af heb. xoxo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Nee vies.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:52 schreef ThaTim het volgende:
KB, wanneer meeten?Nouja zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een JanPiraat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus dat beest is een Jan?Mallerd.
bende gij?quote:
ik begrijp dat je JanPiraat al zes minuten laat wachten voor mijquote:
Watwat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik begrijp dat je JanPiraat al zes minuten laat wachten voor mij
quote:
hij moet wachten omdat je liever hier bij mij bentquote:
haha gekkerd is tog helemaal geen kerst man ;$quote:
Straks stuurt mijn moderatorkloon weer een PM!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
Nu kunnen we suusje al helemaal niet meer belachelijk maken
ib4relquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
quote:
te laat sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Straks stuurt mijn moderatorkloon weer een PM!
Nee, maar dat durfde ik sowieso niet meer nadat ze boze berichten op facebook ging plaatsen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
Jan is even weg nu, dus ik moet op hem wachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
hij moet wachten omdat je liever hier bij mij bent
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:03 schreef ThaTim het volgende:
Jim Button, tekenfilm met de excuusneger:
Nee, wie is dat?quote:
OMGquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:03 schreef ThaTim het volgende:
Jim Button, tekenfilm met de excuusneger:
Geen idee, lees nu op mn facebook dat hij dood is.quote:
Oh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG![]()
[..]
Geen idee, lees nu op mn facebook dat hij dood is.
Tijdens het tikken van dit bericht zijn er weer drie negers overleden in Afrika.quote:
Die ken ik verder niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens het tikken van dit bericht zijn er weer drie negers overleden in Afrika.
En ik at een broodje gehaktbal, erg hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens het tikken van dit bericht zijn er weer drie negers overleden in Afrika.
Hehe, onderhand al 13.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus dan is het minder erg. Bah, walgelijk dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |