Niet goed wijs ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk mag dat wel. Ik ga later in Den Bosch wonen denk ik.
quote:
u lyk cheez?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef Heroinjunk het volgende:
NEE NIET DEZE HYMAN TAFERELEN BESPAAR ME ZE
Dat wordt je toch wel. Waar je ook heen gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad, dan heb ik kans om door jou verkracht te worden.
Ik ben al 3 jaar veilig in Utrecht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt je toch wel. Waar je ook heen gaat.
u mad?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KB ik heb al 1,5 jaar Hyman meegemaakt, ook in het echt
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh ja jongens, ik heb me toch weer wat gehoord vandaag. Wij hebben zo een boekje, 'Zelf Leren Schrijven' en dat gaat over de basisregeltjes van Nederlands en en en nu moeten we een toets maken en als we die niet halen moeten we komend blok een cursus Nederlands volgen
Ik had ook zo'n toets, had ik gemist door vertraging. Kut NS.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh ja jongens, ik heb me toch weer wat gehoord vandaag. Wij hebben zo een boekje, 'Zelf Leren Schrijven' en dat gaat over de basisregeltjes van Nederlands en en en nu moeten we een toets maken en als we die niet halen moeten we komend blok een cursus Nederlands volgen
Klopt, neem nu een slok jwzquote:
Lesboquote:
Bier en tietenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Zomaar bier op een schoolavond, slecht
ik ga vanavond zuipenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
3 dagen vrij ole ole iedere donderdag aan de zuip ole ole
Maar jij doet middelbare, daar moet dat elke dag kunnen.quote:
Clubavondquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Zomaar bier op een schoolavond, slecht
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar jij doet middelbare, daar moet dat elke dag kunnen.
Geen excuusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Peren in wijn boh
[..]
Wat een excuus
Hmmneequote:
dat zal ik maar niet aan jou vragenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat wil je met hem doen ik vertrouw het niet omg
aan mij vragen?!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat zal ik maar niet aan jou vragen
"Kb, wat wil je met JP doen?"quote:
Het is gewoon, dat hij zo overduidelijk sjaarsch is.quote:
Wtf is sjaarsch nou weer? Studentenjargon?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is gewoon, dat hij zo overduidelijk sjaarsch is.En dan ook nog bij een of andere kutvereniging.
Eerstejaars.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wtf is sjaarsch nou weer? Studentenjargon?
Nepstudentquote:
Bij dizkartes zitten en dan mij een nepstudent durven noemen.quote:
Hè bah KBquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker die pielemuis erin steken.
Oké, boehoe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij dizkartes zitten en dan mij een nepstudent durven noemen.Ga in een hoekje huilen.
Hmm, heb vanavond American Pie partijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker die pielemuis erin steken.
Nee, denk het niet..quote:
Nicenice.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm, heb vanavond American Pie partij
Wat Suusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |