Ja precies. Hij fapt sowieso op mij en dastan.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja precies. Hij fapt sowieso op mij en dastan.
Versiertrucje, snap dat danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE LOOG DAN TEGEN MIJ!!!!!!!!!!!!!1
Geil. Vertel me meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil niet weten wat er in zijn hoofd omgaat.Misschien zelfs wel dastan en ik samen.
Gast, ik ken je amper en wil sinds kort niets meer met Dastan te maken hebben, dus even voor duidelijkheid: nee en bok op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil niet weten wat er in zijn hoofd omgaat.Misschien zelfs wel dastan en ik samen.
quote:
Ja, wat is het nou?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik ken je amper en wil sinds kort niets meer met Dastan te maken hebben, dus even voor duidelijkheid: nee en bok op.
tuurlijk heet ik niet zo mafkeesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tegen 4 FOK!-kers, dat dan weer wel, jij heet klinkerbotsing ofzo?
meisje!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tsssssssssssssssss
* koekjestrommel1 is beledigd
Police acadamy 8?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kijk een of andere slecht d-film.
Heldquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gister voor het eerst kapsalon gegeten, dacht dat je het wel noemenswaardig zou vinden Sander.
Ja heb er 2 bohquote:
Als ik nu geen broodje kip mango op had, sprong ik uit de treinquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kostte wel 6 euro, maar kreeg echt een gigantisch bord met patat (friet voor de liefhebbers), aardappelschijfjes, döner, pitabroodjes, groente, kaas en knoflooksaus. Bohh![]()
Wacht. Heel. Even.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kostte wel 6 euro, maar kreeg echt een gigantisch bord met patat (friet voor de liefhebbers), aardappelschijfjes, döner, pitabroodjes, groente, kaas en knoflooksaus. Bohh![]()
Valt mee met de hoeveelheid pilsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Altijd vreten jij. Komt vast door het bier.
Goed bezig. Nog kuikentjes gescoord?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Valt mee met de hoeveelheid pils, denk 7-8 over de hele avond.
Etsoe, jij ging ook aan de zoepquote:
Neuh te kort tijd. Wel gezellig gedaan met chick van mn studie. Maar al die cheerleadersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Goed bezig. Nog kuikentjes gescoord?
Mijne was minimaal 2x zo groot. Maarja, kwam ook 1 minuut voor sluitingstijd binnenquote:
Dankjewel Jordy, maar wellicht enige waarheidquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander, Jordy had een hele mooie beschrijving. Jij bent mijn gezwel en ik moet je onder controle krijgen.
Dat was dan ook wel een erg kleine hap. Wat ik tegenwoordig lunch is al 2 keer zo grootquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mijne was minimaal 2x zo groot. Maarja, kwam ook 1 minuut voor sluitingstijd binnen. Alle uithangborden stonden al binnen.
You were in your happy place.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Neuh te kort tijd. Wel gezellig gedaan met chick van mn studie. Maar al die cheerleaders
I know. Work in progress jeweet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankjewel Jordy, maar wellicht enige waarheid
trusten lekkerdingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Teveel wordfeud ik word gek doei.
3 minuten is genoeg man.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Neuh te kort tijd. Wel gezellig gedaan met chick van mn studie. Maar al die cheerleaders
Kutstudent-post.quote:
Etsu-post.quote:
Wat een treurnis.quote:
En dan na 5 minuten: oké doei moet naar huisquote:
En dat zegt onze huisnarcist.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een treurnis.Je eigen posts vermelden.
Ff 'n vluggertjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
En dan na 5 minuten: oké doei moet naar huis
Meenemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
En dan na 5 minuten: oké doei moet naar huis
Gewoon niet plassen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef yosander het volgende:
WAAROM gooien ze altijd alle wc's in de laatste trein op slot?!
Moet ik weer gaan wildplassen ofzo.
Ben ik mee bezigquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Moet je nog lang wachten voor je hem uit de broek kan hangen?
ha jongquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander en kleren?
grapje sander luv u ntb hzvvj nwly xoxoxxoxox <3 <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |