Ja dat kan. Als je ze op hetzelfde kanaal zet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef Alerion het volgende:
Nu vraag ik me ook af - als ik die Linkstar set koop, zou ik misschien de Qihe set die ik al heb voor extra (achtergrond) belichting kunnen gebruiken misschien? Als ik bijvoorbeeld een draadloze trigger heb voor mijn flitsers, reageren beide sets hier dan op? Lijkt mij wel namelijk, maar heb nog nooit met draadloos gewerkt, dus weet het niet zeker...
Welk programma gebruik je dan? Geen Lightroom of Photoshop? Vintage FTW!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef LolaLovesYou het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer een vintage picture style te maken, maar gut wat een rot programma van canon.
Denk dat het maar toch nieuwe set filters halen na een 8-16mm lens word.
[ afbeelding ]
En nog een oude foto die ik in mei heb gemaakt.
Gemaakt met een beauty dish op een canon 430.
Het zijn net walkie-talkies. Radio-triggers kun je vaak instellen op een kanaal: 1 t/m 4 bijvoorbeeld zodat je geem interferentie hebt met andere triggers. Stel je de ontvangers op hetzelfde kanaal in, dan gaan ze tegelijkertijd af. Mn Falcon Eyes gaan sowieso af, want er zitten ook lichtsensoren in die afgaan als andere flitsers ook afgaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef Alerion het volgende:
Zelfde kanaal... wat bedoel je daarmee?
Knap hoe je alles zo mooi 'wit' erop hebt gekregen. Van de winter heb ik wat sneeuwfotos gemaakt van m'n hondjes maar kreeg altijd 'grijze' of blauwe sneeuwquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Linds155 het volgende:
Fotos van een vriendin van me gemaakt winter 2010 , de laatste foto heeft ook een publicatie gekregen in de Zoom! magazine !![]()
Het is geen after edit in photoshop of soort gelijke.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef freud het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je dan? Geen Lightroom of Photoshop? Vintage FTW!
Ok thanks, zal wel goed komen dan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het zijn net walkie-talkies. Radio-triggers kun je vaak instellen op een kanaal: 1 t/m 4 bijvoorbeeld zodat je geem interferentie hebt met andere triggers. Stel je de ontvangers op hetzelfde kanaal in, dan gaan ze tegelijkertijd af. Mn Falcon Eyes gaan sowieso af, want er zitten ook lichtsensoren in die afgaan als andere flitsers ook afgaan.
tip; Witbalans/whitebalancequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:51 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Knap hoe je alles zo mooi 'wit' erop hebt gekregen. Van de winter heb ik wat sneeuwfotos gemaakt van m'n hondjes maar kreeg altijd 'grijze' of blauwe sneeuwAny tips?
De onderste vind ik héél erg mooi door de blik van het model en de belichting; dat haar gezicht zo uit de schaduw komt. Het lijkt alleen of er een soort vage vlek zit bij het plukje haar en de rand van de kleding bij de rechterborst van het model. Of ligt dat aan mij?quote:
bedanktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef Desty het volgende:
Vind 'm eerlijk gezegd niet zo mooi..
Hij is overbelicht, en vind de achtergrond meer opvallen als jet meisje zelf.
Verder vind ik haar pose wel leuk!
hee! Ik ben zelf al een tijdje aan het zoeken wat ik nodig heb aan accessoires om foto's te maken met een retro/vintage look, weet jij wat ik hier allemaal voor nodig heb?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef LolaLovesYou het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer een vintage picture style te maken, maar gut wat een rot programma van canon.
Denk dat het maar toch nieuwe set filters halen na een 8-16mm lens word.
En nog een oude foto die ik in mei heb gemaakt.
Gemaakt met een beauty dish op een canon 430.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |