Ja maar hoe Bing reageerde van, 'wil alleen met jou n kind en niemand anders' terwijl hij super graag vader wil worden was wel lief. Harde reactie van Sjorsjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:13 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie van Sjors wel. Als je graag nog een kinsje wil en je hebt net gehoord dat het niet gaat gebeuren...Afreageren op de veroorzaker lijkt me dan logisch.
ja, ineensquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wiet is weer verassend helder zeg.
Hij heeft zijn kansen verspeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef gekki het volgende:
[..]
Ja maar hoe Bing reageerde van, 'wil alleen met jou n kind en niemand anders' terwijl hij super graag vader wil worden was wel lief.
Zolang ze maar niet echt weer iets krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef Klipnap het volgende:
Jef heeft Laura nog het een en ander uit te leggen
tuurlijk wel, en dan raakt ze zwanger van m, ondanks dat ze al 90 isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet echt weer iets krijgen.
Binnenkort gaat Tanya achter Laura aan en dan ligt zij een tijdje in het ziekenhuis, Tanya achter slot en grendel.. zoietsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
Ik hoop echt dat de verhaallijn met Tanya nog een spetterend slot gaat krijgen. Ik was bang dat het bij de terugkeer van Jef al afgelopen zou zijn.
Abraham en Saraquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en dan raakt ze zwanger van m, ondanks dat ze al 90 is
Bedankt!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het is jullie van harte gegund
[..]
Beslist geen drama voor Hoomans bankrekening
Ik mag je vader welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:40 schreef vencodark het volgende:
Mijn vaders reactie op het vertrek van Jan/Danny: "Mooi zo, opgesodemieterd. Lul.".![]()
Lijkt me duidelijk!
Wat voor exit geef je zo'n totaal niet boeiend personage?quote:
Het hele tromboseverhaal rammelt aan alle kanten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei die dokter nou 'als u uw medicijnen goed slikt' tegen Janine? Ze krijgt toch injecties?
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef LetsGame het volgende:
Bedankt zeggen op internet klinkt zo nep, maar ik meen het echt!
Ben trouwens ook heel erg blij dat dit het laatste seizoen van Jan Kooijman is
ik meende dat ook te horenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei die dokter nou 'als u uw medicijnen goed slikt' tegen Janine? Ze krijgt toch injecties?
Mogelijkheden om het nog verder te verpesten zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:35 schreef leilab het volgende:
Een heus persbericht van RTL4 met de kop: Jan Kooijman stopt met GTST. De acteur speelde sinds 2009 de rol van Danny de Jong in de soap.
Kooijman stapt eind dit jaar uit GTST, vrijdag 23 december is zijn laatste draaidag, meldt RTL. Hij wil zijn horizon verbreden. Tot begin maart zal hij echter nog te zien zijn in de soap.
Na drie jaar GTST is het tijd voor nieuwe stappen, zegt de acteur. Er komt een nieuw programma aan eind dit jaar bij RT 4, Sunday Nigt Fever, ik ben in gesprek over enkele formats, stel een leuke CD samen van jong talent en hoop in de nabije toekomst leuke en mooie rollen te kunnen spelen.
Kennard Bos, uitvoerend producent bij GTST vindt het vertrek van Kooijman ‘heel jammer’. Maar we begrijpen zijn keuze.Met het vertrek van Jan staan we wel weer voor een uitdagende missie, die wederom kansen biedt op veel nieuwe mogelijkheden.
donderdag 6 oktober 2011, 12:46 |
Nou dan kun he tenminste nog naar SYTYCD kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:17 schreef Taurus het volgende:
Jammer dat kooijman eruit gaat. Genot om naar te kijken.
Weet je nog meer kutprogramma'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou dan kun he tenminste nog naar SYTYCD kijken
ik hoop dat oie vervangen wordt, ff nadenken of ik suggesties heb...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:35 schreef leilab het volgende:
Een heus persbericht van RTL4 met de kop: Jan Kooijman stopt met GTST. De acteur speelde sinds 2009 de rol van Danny de Jong in de soap.
Kooijman stapt eind dit jaar uit GTST, vrijdag 23 december is zijn laatste draaidag, meldt RTL. Hij wil zijn horizon verbreden. Tot begin maart zal hij echter nog te zien zijn in de soap.
Na drie jaar GTST is het tijd voor nieuwe stappen, zegt de acteur. Er komt een nieuw programma aan eind dit jaar bij RT 4, Sunday Nigt Fever, ik ben in gesprek over enkele formats, stel een leuke CD samen van jong talent en hoop in de nabije toekomst leuke en mooie rollen te kunnen spelen.
Kennard Bos, uitvoerend producent bij GTST vindt het vertrek van Kooijman ‘heel jammer’. Maar we begrijpen zijn keuze. Met het vertrek van Jan staan we wel weer voor een uitdagende missie, die wederom kansen biedt op veel nieuwe mogelijkheden.
donderdag 6 oktober 2011, 12:46 |
Gewoon een slechterik erin, maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoop dat oie vervangen wordt, ff nadenken of ik suggesties heb...
Ik wil nog steeds graag weten wat Sjors heeft. Onvruchtbaarheid is het gevolg, niet de oorzaak. En doet volgens mij ook niet op die manier fysiek pijn....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:28 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het hele tromboseverhaal rammelt aan alle kanten.
Je zult daar maar in dat kutziekenhuis opgenomen worden.
Hoe Sjors behandeld wordt
Kon slechter, maar niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
En de échte cover voor seizoen 5 is nu ook vrijgegeven:
[ afbeelding ]
Bron: bol.com
Nou ja, alles beter dan die faalcover van seizoen 4 die nog stééds op bol.com staatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Kon slechter, maar niet echt geweldig.
Jammer dat er geen castfoto is van seizoen 5.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch geen lastige keuze.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Haha, het viel me bij de eerste dan ook direct op dat Arnie een hoofd hadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
ja alle andere programma's waar JAn kooijman mee gemoeid isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet je nog meer kutprogramma's?
Bing kan nog tig keer vader worden, Sjors nooit meer moeder...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef gekki het volgende:
[..]
Ja maar hoe Bing reageerde van, 'wil alleen met jou n kind en niemand anders' terwijl hij super graag vader wil worden was wel lief. Harde reactie van Sjorsje
Marieke sowieso ja, Fatima weet ik niet zeker. Destijds werden de castfoto's rond het midden van het seizoen gemaakt (die van seizoen 3 zelfs op het eind), dus denk ik niet dat Fatima er op zou staan aangezien zij vrij snel na de Hans Harting-verhaallijn vertrok uit de serie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:04 schreef Frey het volgende:
Wie horen er nou eigenlijk echt op de castfoto van seizoen 5 te staan? Marieke en Fatima sowieso toch ook nog?
Voor mij staat ze erop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marieke sowieso ja, Fatima weet ik niet zeker. Destijds werden de castfoto's rond het midden van het seizoen gemaakt (die van seizoen 3 zelfs op het eind), dus denk ik niet dat Fatima er op zou staan aangezien zij vrij snel na de Hans Harting-verhaallijn vertrok uit de serie.
Ik vind hem geweldig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:08 schreef gekki het volgende:
Ik irriteer me aan anton! wat komt hij even de baas spelen joh
De familie De Jong is echt helemaal verpest door deze schrijvers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef MoiMoi85 het volgende:
Arme Sjoerd, kan niets goed meer doen bij Rikki.
Ja, heel jammer. Rikkie vond ik wel een leuk personage eigenlijk, maar is erg onredelijk geworden. En Rik..tsja...wat moet je nog over hem zeggen. Ik herken hem niet meer terug.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef Frey het volgende:
[..]
De familie De Jong is echt helemaal verpest door deze schrijvers.
Het zijn de hormonen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Ja, heel jammer. Rikkie vond ik wel een leuk personage eigenlijk, maar is erg onredelijk geworden. En Rik..tsja...wat moet je nog over hem zeggen. Ik herken hem niet meer terug.
Maar niemand van de ouders houdt nog rekening met Rikki... Dan vind ik dat ze best zo mag doen...quote:
Dat is wel zo, maar zij zegt ook niet duidelijk wat ze wil.. ze vindt het goed dat rick en charlie haar kindje gaan opvoedenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar niemand van de ouders houdt nog rekening met Rikki... Dan vind ik dat ze best zo mag doen...
Dat word ruzie met Rickquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:31 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmm charlie en nick op de bank, gezellig aangeschoten?
En de kaartquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef Marrije het volgende:
Mooie fragmenten voorbij zien komen.
Nina die niet weg wilde bij Noud.
Charlie en Nick die samen flink lol hebben.
Wie was die moeder? Ik ben vorig seizoen pas ingestapt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Rikki maar niet naar haar moeder gaat... gister ook die scene met de foto van Anita. Brrrrrr....
Haar moeder is overleden, dat is Anita die echt heel lang in de serie heeft gezeten (en op knullige GTST-wijze is overleden, maar dat hoort erbij geloof ik).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wie was die moeder? Ik ben vorig seizoen pas ingestapt.
Anita en zij is doodquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wie was die moeder? Ik ben vorig seizoen pas ingestapt.
vanaf het begin toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haar moeder is overleden, dat is Anita die echt heel lang in de serie heeft gezeten (en op knullige GTST-wijze is overleden, maar dat hoort erbij geloof ik).
Ja nu je het zegt, nee tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Rikki maar niet naar haar moeder gaat... gister ook die scene met de foto van Anita. Brrrrrr....
omg geef de schrijvers geen ideeënquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
nou, ik kan niet zeggen dat ik rikki een erg sterk karakter vind. ze wordt steeds verschrikkelijkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
omg geef de schrijvers geen ideeënZou echt jammer zijn..
Ze is gewoon aan het puberen en bang om aan de baby gehecht te raken. Ik maak me meer zorgen om de ouders van Sjoerd en Rikkie. Vooral Anton en Rik zijn vervelend. Het plan van Rik is gewoon sowieso dom. Sjoerd en Rikkie moeten gewoon erover praten en samen hun beslissing vertellen aan de rest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, ik kan niet zeggen dat ik rikki een erg sterk karakter vind. ze wordt steeds verschrikkelijker
Ja, maar de laatste paar maanden is Rikkie alleen maar boos. Boos en chagrijnig. Als ik daarnaar zou willen kijken zou ik mijn zus wel uitnodigen om langs te komen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ze is gewoon aan het puberen en bang om aan de baby gehecht te raken. Ik maak me meer zorgen om de ouders van Sjoerd en Rikkie. Vooral Anton en Rik zijn vervelend. Het plan van Rik is gewoon sowieso dom. Sjoerd en Rikkie moeten gewoon erover praten en samen hun beslissing vertellen aan de rest.
Ze gaat naar Engeland ofzo om t kind weg te laten halen. Duidelijk lijkt me, heeft ze al eerder over gesproken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:36 schreef alors het volgende:
Zo ik heb weer even bijgekeken. Wat een belachelijk gedoe met die onvruchtbaarheid van Sjors, echt wtf, en die dokterIs dat trouwens niet dat mokkel van die hoortest reclame? Maar dan met grijze pruik, ze kwam me erg bekend voor.
Ik vind het ook niet tof dat Nick zo speelt met het leven van Janine, laat hem Maxime aub op een andere manier terugpakken.
Charlie en Nick
Ohja en waarom zou Rikki een weekendtas meenemen om zelfmoord te plegen, ik geloof dat niet.
Komt ze terecht bij Dr. Hooman.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze gaat naar Engeland ofzo om t kind weg te laten halen. Duidelijk lijkt me, heeft ze al eerder over gesproken.
Oh dan moet ik nog ff, heb er nu 25 gezien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:40 schreef DeLuna het volgende:
Eindelijk het "Zit me niet te jennen man" moment gezien.Aflevering 67
In Belgie of Engeland wel, had ze het wat afleveringen terug overquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef sherezade het volgende:
ze kan het toch niet meer weg laten halen nu?? daarvoor is de zwangerschap te ver gevorderd
quote:
Anton mag ook de baas spelen, want hij is een baas!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:08 schreef gekki het volgende:
Ik irriteer me aan anton! wat komt hij even de baas spelen joh
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:09 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Hij is tenslotte Joep Sertons, Max Noordermeer in Westenwind.
ja maar tis nu 7 maanden toch, dat is 32 weken, volgens mij kan dat nergens meer...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In Belgie of Engeland wel, had ze het wat afleveringen terug over
ja, en dan als het niet kan laat ze zich van een trap afstuiteren of steekt ze zichzelf in dr buik ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar tis nu 7 maanden toch, dat is 32 weken, volgens mij kan dat nergens meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |