Ja maar hoe Bing reageerde van, 'wil alleen met jou n kind en niemand anders' terwijl hij super graag vader wil worden was wel lief. Harde reactie van Sjorsjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:13 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie van Sjors wel. Als je graag nog een kinsje wil en je hebt net gehoord dat het niet gaat gebeuren...Afreageren op de veroorzaker lijkt me dan logisch.
ja, ineensquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wiet is weer verassend helder zeg.
Hij heeft zijn kansen verspeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef gekki het volgende:
[..]
Ja maar hoe Bing reageerde van, 'wil alleen met jou n kind en niemand anders' terwijl hij super graag vader wil worden was wel lief.
Zolang ze maar niet echt weer iets krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef Klipnap het volgende:
Jef heeft Laura nog het een en ander uit te leggen
tuurlijk wel, en dan raakt ze zwanger van m, ondanks dat ze al 90 isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet echt weer iets krijgen.
Binnenkort gaat Tanya achter Laura aan en dan ligt zij een tijdje in het ziekenhuis, Tanya achter slot en grendel.. zoietsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Frey het volgende:
Ik hoop echt dat de verhaallijn met Tanya nog een spetterend slot gaat krijgen. Ik was bang dat het bij de terugkeer van Jef al afgelopen zou zijn.
Abraham en Saraquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en dan raakt ze zwanger van m, ondanks dat ze al 90 is
Bedankt!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het is jullie van harte gegund
[..]
Beslist geen drama voor Hoomans bankrekening
Ik mag je vader welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:40 schreef vencodark het volgende:
Mijn vaders reactie op het vertrek van Jan/Danny: "Mooi zo, opgesodemieterd. Lul.".![]()
Lijkt me duidelijk!
Wat voor exit geef je zo'n totaal niet boeiend personage?quote:
Het hele tromboseverhaal rammelt aan alle kanten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei die dokter nou 'als u uw medicijnen goed slikt' tegen Janine? Ze krijgt toch injecties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |