quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Het is een irritant, zeikerig personage. Vaak reageert ze overdreven boos of zielig terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is. Misschien ligt het aan mij hoor, maar als ik met zo iemand zou hebben zou ik haar al lang buiten de deur hebben gezet. Raar overdreven reageren altijd. Ze heeft echt werkelijk NIETS gebracht in al die jaren dat ze in GTST zit
Tanya als stalker van Laura. Steeds rare cadeaus opsturen en zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Laura krijgt nu waarschijnlijk te maken met een jaloerse Tanya.
Oei, oei, oei, als dat maar goed gaat!
Trouw met haar en ga emigreren naar Australië! Jij blij, ik blijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
A.U.B. niet meer zo gemeen praten over Sjors!
Ik ben namelijk een beetjeop haar.
Als je een lijst gaat maken van iedereen die uit liefde en/of jaloezie doorgedraaid is in GTST, wordt dat waarschijnlijk een hele lange lijst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Tanya als stalker van Laura. Steeds rare cadeaus opsturen en zo.
Zou ze dat willen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Trouw met haar en ga emigreren naar Australië! Jij blij, ik blij
Een soort Alice de Boer kunnen ze wel weer gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Als je een lijst gaat maken van iedereen die uit liefde en/of jaloezie doorgedraaid is in GTST, wordt dat waarschijnlijk een hele lange lijst.
Tot nu toe is de hekkensluitster Wiet.
tuurlijk, maar super speurneus Jack heeft dat door, red Laura, en krijgt zo zijn baan weer terugquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef Moofasah het volgende:
Is er nog iemand hier die Tanya ervoor aanziet om nu een moord op Laura te plannen?
Hoe kant het ook andersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar super speurneus Jack heeft dat door, red Laura, en krijgt zo zijn baan weer terug
Gaat de speurneus ook niet bijna even eruit?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef roos85 het volgende:
tuurlijk, maar super speurneus Jack heeft dat door, red Laura, en krijgt zo zijn baan weer terug
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef Moofasah het volgende:
Is er nog iemand hier die Tanya ervoor aanziet om nu een moord op Laura te plannen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, die man heeft het hart wel op de juiste plaats zitten...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef Frey het volgende:
Dr. Hooman inschakelen bij de volgende bevalling?
Inderdaad, al zal hij zijn hand liever over het hart van een ander willen strijken dan over zijn eigen hartquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:39 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, die man heeft het hart wel op de juiste plaats zitten...
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaar, al zal hij zijn hand liever over het hart van een ander willen strijken dan over zijn eigen hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |