Ik heb m'n mening meer dan genoeg onderbouwd en vaak genoeg voorbeelden gegeven, maar die worden duidelijk genegeerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Als jij je mening dan ook goed kan onderbouwen, en NIET steeds berichten als "Ik haat Danny" meerdere malen herhaalt, dan zul je zien dat mensen jou een stuk minder irritant gaan vinden. Hou vooral je eigen mening, graag zelfs, maar (Zoals Heer van bartelhoven ook al vaak aangaf) ONDERBOUW je mening eens, en blijf niet steeds het zelfde zinnetje herhalen, dat IS gewoon irritant
seizoen 3, toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Frey het volgende:
Toen deze verhaallijn begon, werd je ook flink op het verkeerde been gezet. Die pesterijen begonnen al toen die Bouke ook nog bezig was.
Alleen moet iedereen het steeds maar met jou eens zijn, zo kom je wel overquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb m'n mening meer dan genoeg onderbouwd en vaak genoeg voorbeelden gegeven, maar die worden duidelijk genegeerd.
Lees anders maar eens terug.
Bovendien gaat het hier om een soap, niet om iets levensbelangrijks ...
Nee hoor, alleen is het ook echt niet zo dat ik hier niet mag posten omdat ik niet altijd dezelfde mening heb als bepaalde andere mensen hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Alleen moet iedereen het steeds maar met jou eens zijn, zo kom je wel over
Kijk, en met zo'n onderbouwing KUNNEN we wat. En nu terug naar GTSTquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen is het ook echt niet zo dat ik hier niet mag posten omdat ik niet altijd dezelfde mening heb als bepaalde andere mensen hier.
Wil je opnieuw een onderbouwing? Ik haat Nick, omdat hij meerdere mensen heeft proberen te vermoorden, iemand heeft verkracht, een onschuldig iemand in levensgevaar brengt, niks anders doet dan vetes hebben met andere mensen en omdat hij schijnheilig en hypocriet is.
En die onderbouwing heb ik trouwens al 1000x gegeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Kijk, en met zo'n onderbouwing KUNNEN we wat. En nu terug naar GTST
een nieuwe karaktermoord lijkt het welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:11 schreef MoiMoi85 het volgende:
Pfff...Rik is echt een egoïstische zak geworden.
Barbara.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap niet wat je hiermee bedoeld?
Dat hoop ik dus ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef MoiMoi85 het volgende:
Die Tanja is echt een beetje eng. Ik hoop eigenlijk dat ze helemaal gaat doordraaien. Ben weer toe aan iets spannends.
Hoezo dat ?.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef Digi_Djeff het volgende:
Wie schiet sjors een keer een kogel door de kop![]()
![]()
Dat of een SjoBi. Nou, dan liever ditquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
Nu krijgen we het hele seizoen een jankende Sjors die geen kinsjes kan krijgen
Het is een irritant, zeikerig personage. Vaak reageert ze overdreven boos of zielig terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is. Misschien ligt het aan mij hoor, maar als ik met zo iemand zou hebben zou ik haar al lang buiten de deur hebben gezet. Raar overdreven reageren altijd. Ze heeft echt werkelijk NIETS gebracht in al die jaren dat ze in GTST zitquote:
Achja, Ik bekijk dit anders omdat iemand dicht by ook te horen gekregen heeft dat ze onvruchtbaar is en dit had ernstigere gevolgen maar ik vind het gewoon vreselijk als je dat hoort ookal ben je irritant of een zeikerd dit gun je niemand.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Het is een irritant, zeikerig personage. Vaak reageert ze overdreven boos of zielig terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is. Misschien ligt het aan mij hoor, maar als ik met zo iemand zou hebben zou ik haar al lang buiten de deur hebben gezet. Raar overdreven reageren altijd. Ze heeft echt werkelijk NIETS gebracht in al die jaren dat ze in GTST zit
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef Digi_Djeff het volgende:
Het is ook zielig, maar wanneer ze zo reageert op Bing ben ik er meteen weer klaar mee... Natuurlijk ligt het met Bing allemaal wat gevoelig, maar als je een relatie aangaat dan moet je alles wat daarvoor is gebeurd wel hebben kunnen accepteren. Maar nu stuurt ze Bing het huis uit () omdat ze het allemaal even niet aan kan... Stomme trut, ga dan niet opnieuw een relatie aan!
Echt, ik hoop ooit op een gastrol en ik hoef maar 20 seconde te hebben, dan schiet ik even vakkundig een kogel door de kop( door het soap personage voor alle duidelijkheid
)
Hmm, Bing is de reden waarom ze onvruchtbaar is kan me voorstellen dat ze hem ff niet hoeft te zien alleen om de neiging niet tegen hem te schreeuwen en dat accepteerde bing ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef Digi_Djeff het volgende:
Het is ook zielig, maar wanneer ze zo reageert op Bing ben ik er meteen weer klaar mee... Natuurlijk ligt het met Bing allemaal wat gevoelig, maar als je een relatie aangaat dan moet je alles wat daarvoor is gebeurd wel hebben kunnen accepteren. Maar nu stuurt ze Bing het huis uit () omdat ze het allemaal even niet aan kan... Stomme trut, ga dan niet opnieuw een relatie aan!
Echt, ik hoop ooit op een gastrol en ik hoef maar 20 seconde te hebben, dan schiet ik even vakkundig een kogel door de kop( door het soap personage voor alle duidelijkheid
)
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef Digi_Djeff het volgende:
Echt, ik hoop ooit op een gastrol en ik hoef maar 20 seconde te hebben, dan schiet ik even vakkundig een kogel door de kop van Bing
Inderdaad zeg, vier scenes met hetzelfde liedje en die irritante zang. Draai goede achtergrondmuziek en laat die zeikliedjes weg, ik versta af en toe maar half wat er nou gezegd wordt.quote:
Dat was schitterend ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:55 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vind zijn actie in seizoen 4 zo strak als hij zich voordoet als Amerikaanse zakenman die een afspraak met Martine regelt in de Rozenboom op een kamer waar Frits ligt te rotzooien met Linda, zodat hij betrapt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |