Waarom begin je hier weer over? Volgens mij is dit nog altijd het GTST-topic, niet het Madame_Paontopic.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:53 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ach, is Madame_paon weer bezig? Zonde van de energie, dat kan ze beter in leukere dingen steken, dan in ruzie maken
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom begin je hier weer over? Volgens mij is dit nog altijd het GTST-topic, niet het Madame_Paontopic.
Ik vraag me alleen maar af of je je tijd niet in iets positiefs kan steken, in plaat van hier iedereen op stang te jagen, steedsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom begin je hier weer over? Volgens mij is dit nog altijd het GTST-topic, niet het Madame_Paontopic.
Ik geef alleen maar m'n mening.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me alleen maar af of je je tijd niet in iets positiefs kan steken, in plaat van hier iedereen op stang te jagen, steeds
Nee, het is weer de schuld van anderen, zeker? Waarom kan IK hier dan WEL mijn mening geven, ZONDER persoonlijk aangevallen te worden? Dat ligt vooral aan jezelf, en hoe je je hier presenteerdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar m'n mening.
Dat daar steeds enorm overtrokken op gereageerd wordt, is niet mijn schuld.
Want het is ook echt allemaal mijn schuld ...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:00 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, het is weer de schuld van anderen, zeker? Waarom kan IK hier dan WEL mijn mening geven, ZONDER persoonlijk aangevallen te worden? Dat ligt vooral aan jezelf, en hoe je je hier presenteerd
Als jij je mening dan ook goed kan onderbouwen, en NIET steeds berichten als "Ik haat Danny" meerdere malen herhaalt, dan zul je zien dat mensen jou een stuk minder irritant gaan vinden. Hou vooral je eigen mening, graag zelfs, maar (Zoals Heer van bartelhoven ook al vaak aangaf) ONDERBOUW je mening eens, en blijf niet steeds het zelfde zinnetje herhalen, dat IS gewoon irritantquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want het is ook echt allemaal mijn schuld ...
Als jullie me gewoon mijn mening laten geven zonder er op zo'n belachelijke manier op te reageren, is het hier voor iedereen leuker. Snap dat dan.
Ik heb m'n mening meer dan genoeg onderbouwd en vaak genoeg voorbeelden gegeven, maar die worden duidelijk genegeerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Als jij je mening dan ook goed kan onderbouwen, en NIET steeds berichten als "Ik haat Danny" meerdere malen herhaalt, dan zul je zien dat mensen jou een stuk minder irritant gaan vinden. Hou vooral je eigen mening, graag zelfs, maar (Zoals Heer van bartelhoven ook al vaak aangaf) ONDERBOUW je mening eens, en blijf niet steeds het zelfde zinnetje herhalen, dat IS gewoon irritant
seizoen 3, toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Frey het volgende:
Toen deze verhaallijn begon, werd je ook flink op het verkeerde been gezet. Die pesterijen begonnen al toen die Bouke ook nog bezig was.
Alleen moet iedereen het steeds maar met jou eens zijn, zo kom je wel overquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb m'n mening meer dan genoeg onderbouwd en vaak genoeg voorbeelden gegeven, maar die worden duidelijk genegeerd.
Lees anders maar eens terug.
Bovendien gaat het hier om een soap, niet om iets levensbelangrijks ...
Nee hoor, alleen is het ook echt niet zo dat ik hier niet mag posten omdat ik niet altijd dezelfde mening heb als bepaalde andere mensen hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Alleen moet iedereen het steeds maar met jou eens zijn, zo kom je wel over
Kijk, en met zo'n onderbouwing KUNNEN we wat. En nu terug naar GTSTquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen is het ook echt niet zo dat ik hier niet mag posten omdat ik niet altijd dezelfde mening heb als bepaalde andere mensen hier.
Wil je opnieuw een onderbouwing? Ik haat Nick, omdat hij meerdere mensen heeft proberen te vermoorden, iemand heeft verkracht, een onschuldig iemand in levensgevaar brengt, niks anders doet dan vetes hebben met andere mensen en omdat hij schijnheilig en hypocriet is.
En die onderbouwing heb ik trouwens al 1000x gegeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Kijk, en met zo'n onderbouwing KUNNEN we wat. En nu terug naar GTST
een nieuwe karaktermoord lijkt het welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:11 schreef MoiMoi85 het volgende:
Pfff...Rik is echt een egoïstische zak geworden.
Barbara.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap niet wat je hiermee bedoeld?
Dat hoop ik dus ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef MoiMoi85 het volgende:
Die Tanja is echt een beetje eng. Ik hoop eigenlijk dat ze helemaal gaat doordraaien. Ben weer toe aan iets spannends.
Hoezo dat ?.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef Digi_Djeff het volgende:
Wie schiet sjors een keer een kogel door de kop![]()
![]()
Dat of een SjoBi. Nou, dan liever ditquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
Nu krijgen we het hele seizoen een jankende Sjors die geen kinsjes kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |