tja...net zoals ze al 25 weken zwanger is en nooit iets heeft gemerkt al die tijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ontopic:
Rikki past haar broeken niet meer, maar ze is nog steeds net zo dun als eerst.
Nouja, het kan wel. Zie het programma I Didn't Know I Was Pregnant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
tja...net zoals ze al 25 weken zwanger is en nooit iets heeft gemerkt al die tijd
ja ik ken de verhalen ook, ik ken zelfs een vrouw die beweert dat ze 9 maanden niks gemerkt heeft alleen wat flinker geworden, opeens buikpijn kreeg en toen moest bevallenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nouja, het kan wel. Zie het programma I Didn't Know I Was Pregnant.
Maar volgens mij pasten die vrouwen hun broeken nog steeds.
nee, maar sinds ze weet dat ze zwanger is merkt ze ineens van allesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
tja...net zoals ze al 25 weken zwanger is en nooit iets heeft gemerkt al die tijd
quote:Marian Mudder in Goede Tijden Slechte Tijden
Actrice Marian Mudder gaat een rol spelen in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat heeft RTL laten weten aan RTL Boulevard.
Marian krijgt een rol toebedeeld in het ziekenhuis van Meerdijk. De 48-jarige actrice start haar soapcarrière later deze maand.
Marian Mudder is bij het grote publiek vooral bekend als Vera Prins in de tv-serie Baantjer. ook stond ze als een van de laatsten op de planken emt John Kraaijkamp sr.
Gokje..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:42 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Hopelijk krijgt zij nu wel een leuke rol. Zou een geweldige bitch zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Gokje..Het werd dan ook wel tijd dan die eens van bil ging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het werd dan ook wel tijd dan die eens van bil ging!
Anton is toch zo gelovig of is dat er inmiddels een beetje uit? Bedoel: vrijen is om voort te planten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
Ik neem aan dat hij en Bianca toch wel af en toe de oudste beweging ter wereld uitvoeren?
Wat leuk dat er weer wat kwaliteit in GTST komtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:42 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Hopelijk krijgt zij nu wel een leuke rol. Zou een geweldige bitch zijn.
Ja, deze zijn zo mooi.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:50 schreef Frey het volgende:
Deepak Ontvoering 1
Deepak Ontvoering 2
Ook weer prachtige tunes.
Eindelijk hebben we ook dit stukje gezien:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:51 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, deze zijn zo mooi.
Vooral die tweede. Die scene is prachtig en die muziek ook. Super!
Ik had hem ook wat vaker verwacht in seizoen 4. Zijn rol is na de ontvoering van Herman-Rien veruit uitgespeeld. Erg jammer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Eindelijk hebben we ook dit stukje gezien:
Zie ook mijn commentaar daar nog.
Jammer ja. Hoe mooi zou het geweest zijn als hij ook een keer binnenliep bij Wassenaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:07 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik had hem ook wat vaker verwacht in seizoen 4. Zijn rol is na de ontvoering van Herman-Rien veruit uitgespeeld. Erg jammer.
Ik zie Onno dat ook zo kalm zeggen, opkijken van een krantje in zijn Gentlemen's Society Club, terwijl Herman met lange jas, shawl en wandelstok voor zijn tafel verschijnt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer ja. Hoe mooi zou het geweest zijn als hij ook een keer binnenliep bij Wassenaar.
Herman: "Dag Onno."
Onno: "Herman, wat kan ik voor je doen?"
Toch grappig als je nagaat hoelang Wassenaar de boel nog bezighoudt, zelfs nog lang na zijn dood.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:14 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik zie Onno dat ook zo kalm zeggen, opkijken van een krantje in zijn Gentlemen's Society Club, terwijl Herman met lange jas, shawl en wandelstok voor zijn tafel verschijnt.
Ach, is Madame_paon weer bezig? Zonde van de energie, dat kan ze beter in leukere dingen steken, dan in ruzie makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 05:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kuddedieren? Kunnen ze het gewoon niet eens zijn? Wat kinderachtig trouwens.. "Ik blijf lekker toch wel zo posten!1!!!!'
Waarom begin je hier weer over? Volgens mij is dit nog altijd het GTST-topic, niet het Madame_Paontopic.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:53 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ach, is Madame_paon weer bezig? Zonde van de energie, dat kan ze beter in leukere dingen steken, dan in ruzie maken
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom begin je hier weer over? Volgens mij is dit nog altijd het GTST-topic, niet het Madame_Paontopic.
Ik vraag me alleen maar af of je je tijd niet in iets positiefs kan steken, in plaat van hier iedereen op stang te jagen, steedsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom begin je hier weer over? Volgens mij is dit nog altijd het GTST-topic, niet het Madame_Paontopic.
Ik geef alleen maar m'n mening.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me alleen maar af of je je tijd niet in iets positiefs kan steken, in plaat van hier iedereen op stang te jagen, steeds
Nee, het is weer de schuld van anderen, zeker? Waarom kan IK hier dan WEL mijn mening geven, ZONDER persoonlijk aangevallen te worden? Dat ligt vooral aan jezelf, en hoe je je hier presenteerdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar m'n mening.
Dat daar steeds enorm overtrokken op gereageerd wordt, is niet mijn schuld.
Want het is ook echt allemaal mijn schuld ...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:00 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, het is weer de schuld van anderen, zeker? Waarom kan IK hier dan WEL mijn mening geven, ZONDER persoonlijk aangevallen te worden? Dat ligt vooral aan jezelf, en hoe je je hier presenteerd
Als jij je mening dan ook goed kan onderbouwen, en NIET steeds berichten als "Ik haat Danny" meerdere malen herhaalt, dan zul je zien dat mensen jou een stuk minder irritant gaan vinden. Hou vooral je eigen mening, graag zelfs, maar (Zoals Heer van bartelhoven ook al vaak aangaf) ONDERBOUW je mening eens, en blijf niet steeds het zelfde zinnetje herhalen, dat IS gewoon irritantquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want het is ook echt allemaal mijn schuld ...
Als jullie me gewoon mijn mening laten geven zonder er op zo'n belachelijke manier op te reageren, is het hier voor iedereen leuker. Snap dat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |