Jij ook gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef LetsGame het volgende:
Bedankt zeggen op internet klinkt zo nep, maar ik meen het echt!
Ben trouwens ook heel erg blij dat dit het laatste seizoen van Jan Kooijman is
ik meende dat ook te horenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei die dokter nou 'als u uw medicijnen goed slikt' tegen Janine? Ze krijgt toch injecties?
Mogelijkheden om het nog verder te verpesten zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:35 schreef leilab het volgende:
Een heus persbericht van RTL4 met de kop: Jan Kooijman stopt met GTST. De acteur speelde sinds 2009 de rol van Danny de Jong in de soap.
Kooijman stapt eind dit jaar uit GTST, vrijdag 23 december is zijn laatste draaidag, meldt RTL. Hij wil zijn horizon verbreden. Tot begin maart zal hij echter nog te zien zijn in de soap.
Na drie jaar GTST is het tijd voor nieuwe stappen, zegt de acteur. Er komt een nieuw programma aan eind dit jaar bij RT 4, Sunday Nigt Fever, ik ben in gesprek over enkele formats, stel een leuke CD samen van jong talent en hoop in de nabije toekomst leuke en mooie rollen te kunnen spelen.
Kennard Bos, uitvoerend producent bij GTST vindt het vertrek van Kooijman ‘heel jammer’. Maar we begrijpen zijn keuze.Met het vertrek van Jan staan we wel weer voor een uitdagende missie, die wederom kansen biedt op veel nieuwe mogelijkheden.
donderdag 6 oktober 2011, 12:46 |
Nou dan kun he tenminste nog naar SYTYCD kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:17 schreef Taurus het volgende:
Jammer dat kooijman eruit gaat. Genot om naar te kijken.
Weet je nog meer kutprogramma'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou dan kun he tenminste nog naar SYTYCD kijken
ik hoop dat oie vervangen wordt, ff nadenken of ik suggesties heb...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:35 schreef leilab het volgende:
Een heus persbericht van RTL4 met de kop: Jan Kooijman stopt met GTST. De acteur speelde sinds 2009 de rol van Danny de Jong in de soap.
Kooijman stapt eind dit jaar uit GTST, vrijdag 23 december is zijn laatste draaidag, meldt RTL. Hij wil zijn horizon verbreden. Tot begin maart zal hij echter nog te zien zijn in de soap.
Na drie jaar GTST is het tijd voor nieuwe stappen, zegt de acteur. Er komt een nieuw programma aan eind dit jaar bij RT 4, Sunday Nigt Fever, ik ben in gesprek over enkele formats, stel een leuke CD samen van jong talent en hoop in de nabije toekomst leuke en mooie rollen te kunnen spelen.
Kennard Bos, uitvoerend producent bij GTST vindt het vertrek van Kooijman ‘heel jammer’. Maar we begrijpen zijn keuze. Met het vertrek van Jan staan we wel weer voor een uitdagende missie, die wederom kansen biedt op veel nieuwe mogelijkheden.
donderdag 6 oktober 2011, 12:46 |
Gewoon een slechterik erin, maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoop dat oie vervangen wordt, ff nadenken of ik suggesties heb...
Ik wil nog steeds graag weten wat Sjors heeft. Onvruchtbaarheid is het gevolg, niet de oorzaak. En doet volgens mij ook niet op die manier fysiek pijn....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:28 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het hele tromboseverhaal rammelt aan alle kanten.
Je zult daar maar in dat kutziekenhuis opgenomen worden.
Hoe Sjors behandeld wordt
Kon slechter, maar niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
En de échte cover voor seizoen 5 is nu ook vrijgegeven:
[ afbeelding ]
Bron: bol.com
Nou ja, alles beter dan die faalcover van seizoen 4 die nog stééds op bol.com staatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Kon slechter, maar niet echt geweldig.
Jammer dat er geen castfoto is van seizoen 5.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch geen lastige keuze.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Haha, het viel me bij de eerste dan ook direct op dat Arnie een hoofd hadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
ja alle andere programma's waar JAn kooijman mee gemoeid isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet je nog meer kutprogramma's?
Bing kan nog tig keer vader worden, Sjors nooit meer moeder...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef gekki het volgende:
[..]
Ja maar hoe Bing reageerde van, 'wil alleen met jou n kind en niemand anders' terwijl hij super graag vader wil worden was wel lief. Harde reactie van Sjorsje
Marieke sowieso ja, Fatima weet ik niet zeker. Destijds werden de castfoto's rond het midden van het seizoen gemaakt (die van seizoen 3 zelfs op het eind), dus denk ik niet dat Fatima er op zou staan aangezien zij vrij snel na de Hans Harting-verhaallijn vertrok uit de serie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:04 schreef Frey het volgende:
Wie horen er nou eigenlijk echt op de castfoto van seizoen 5 te staan? Marieke en Fatima sowieso toch ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |