Voor mij staat ze erop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marieke sowieso ja, Fatima weet ik niet zeker. Destijds werden de castfoto's rond het midden van het seizoen gemaakt (die van seizoen 3 zelfs op het eind), dus denk ik niet dat Fatima er op zou staan aangezien zij vrij snel na de Hans Harting-verhaallijn vertrok uit de serie.
Ik vind hem geweldig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:08 schreef gekki het volgende:
Ik irriteer me aan anton! wat komt hij even de baas spelen joh
De familie De Jong is echt helemaal verpest door deze schrijvers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef MoiMoi85 het volgende:
Arme Sjoerd, kan niets goed meer doen bij Rikki.
Ja, heel jammer. Rikkie vond ik wel een leuk personage eigenlijk, maar is erg onredelijk geworden. En Rik..tsja...wat moet je nog over hem zeggen. Ik herken hem niet meer terug.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef Frey het volgende:
[..]
De familie De Jong is echt helemaal verpest door deze schrijvers.
Het zijn de hormonen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Ja, heel jammer. Rikkie vond ik wel een leuk personage eigenlijk, maar is erg onredelijk geworden. En Rik..tsja...wat moet je nog over hem zeggen. Ik herken hem niet meer terug.
Maar niemand van de ouders houdt nog rekening met Rikki... Dan vind ik dat ze best zo mag doen...quote:
Dat is wel zo, maar zij zegt ook niet duidelijk wat ze wil.. ze vindt het goed dat rick en charlie haar kindje gaan opvoedenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar niemand van de ouders houdt nog rekening met Rikki... Dan vind ik dat ze best zo mag doen...
Dat word ruzie met Rickquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:31 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmm charlie en nick op de bank, gezellig aangeschoten?
En de kaartquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef Marrije het volgende:
Mooie fragmenten voorbij zien komen.
Nina die niet weg wilde bij Noud.
Charlie en Nick die samen flink lol hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |