quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Het is een irritant, zeikerig personage. Vaak reageert ze overdreven boos of zielig terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is. Misschien ligt het aan mij hoor, maar als ik met zo iemand zou hebben zou ik haar al lang buiten de deur hebben gezet. Raar overdreven reageren altijd. Ze heeft echt werkelijk NIETS gebracht in al die jaren dat ze in GTST zit
Tanya als stalker van Laura. Steeds rare cadeaus opsturen en zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Laura krijgt nu waarschijnlijk te maken met een jaloerse Tanya.
Oei, oei, oei, als dat maar goed gaat!
Trouw met haar en ga emigreren naar Australië! Jij blij, ik blijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
A.U.B. niet meer zo gemeen praten over Sjors!
Ik ben namelijk een beetjeop haar.
Als je een lijst gaat maken van iedereen die uit liefde en/of jaloezie doorgedraaid is in GTST, wordt dat waarschijnlijk een hele lange lijst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Tanya als stalker van Laura. Steeds rare cadeaus opsturen en zo.
Zou ze dat willen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Trouw met haar en ga emigreren naar Australië! Jij blij, ik blij
Een soort Alice de Boer kunnen ze wel weer gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Als je een lijst gaat maken van iedereen die uit liefde en/of jaloezie doorgedraaid is in GTST, wordt dat waarschijnlijk een hele lange lijst.
Tot nu toe is de hekkensluitster Wiet.
tuurlijk, maar super speurneus Jack heeft dat door, red Laura, en krijgt zo zijn baan weer terugquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef Moofasah het volgende:
Is er nog iemand hier die Tanya ervoor aanziet om nu een moord op Laura te plannen?
Hoe kant het ook andersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar super speurneus Jack heeft dat door, red Laura, en krijgt zo zijn baan weer terug
Gaat de speurneus ook niet bijna even eruit?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef roos85 het volgende:
tuurlijk, maar super speurneus Jack heeft dat door, red Laura, en krijgt zo zijn baan weer terug
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef Moofasah het volgende:
Is er nog iemand hier die Tanya ervoor aanziet om nu een moord op Laura te plannen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, die man heeft het hart wel op de juiste plaats zitten...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef Frey het volgende:
Dr. Hooman inschakelen bij de volgende bevalling?
Inderdaad, al zal hij zijn hand liever over het hart van een ander willen strijken dan over zijn eigen hartquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:39 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, die man heeft het hart wel op de juiste plaats zitten...
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaar, al zal hij zijn hand liever over het hart van een ander willen strijken dan over zijn eigen hart
quote:
Stel je eens voor dat Hooman er was geweest na het drama in de tent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, al zal hij zijn hand liever over het hart van een ander willen strijken dan over zijn eigen hart
Gefeliciteerd, het is jullie van harte gegundquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:51 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Zo krijg je wel winnaars die hier vaak komen. De vorige keer kende ik die gasten helemaal niet.
Beslist geen drama voor Hoomans bankrekeningquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat Hooman er was geweest na het drama in de tent.
Ja, dat is toch al weer heel lang geleden. Verlamming hebben we de laatste tijd al 2x gezienquote:
Ik ben het met je eens. Een keer in elkaar geslagen worden door Bing zou er ook wel niet inzittenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:40 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Het is een irritant, zeikerig personage. Vaak reageert ze overdreven boos of zielig terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is. Misschien ligt het aan mij hoor, maar als ik met zo iemand zou hebben zou ik haar al lang buiten de deur hebben gezet. Raar overdreven reageren altijd. Ze heeft echt werkelijk NIETS gebracht in al die jaren dat ze in GTST zit
Ja gaat snel he.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:17 schreef Frey het volgende:
Is het alweer een jaar geleden.![]()
[ afbeelding ]
Heb het er wel vaker over dat ik de tijd zo snel vind gaan, maar nu lijkt het echt absurd snel.quote:
Ja....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:17 schreef Frey het volgende:
Is het alweer een jaar geleden.![]()
[ afbeelding ]
Tanja gaat nou achter Laura aan, de nieuwe 'lover' van Jeff. Opgepast!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:07 schreef kissaa het volgende:
Toevoeginkje:
Tanya lijkt me tot veel in staat
Ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef gekki het volgende:
Vonden jullie het ook zo gemeen hoe sjors tegen bing deed?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef douche-eendje het volgende:
op nu.nl staat dat jan kooijman gaat stoppen bij gtst(zit mobiel dus link plakken gaat niet)
quote:Jan Kooijman stopt met GTST
AMSTERDAM - Na drie jaar stopt Jan Kooijman als acteur bij Goede Tijden, Slechte Tijden. Eind dit jaar zal hij voor het laatst Danny de Jong spelen. Dat maakt RTL donderdag bekend.
Kooijman vertrekt uit de Nederlandse soap omdat hij zijn horizon wil verbreden. “Na drie jaar GTST is het tijd voor nieuwe stappen. Er komt een nieuw programma aan bij RTL aan het eind van dit jaar”, aldus de acteur.
Het nieuwe programma heet Sunday Night Fever, maar details zijn nog niet bekend. Kooijman is bovendien in gesprek over enkele andere formats.
Uitdagende missie
GTST laat in een reactie weten: “We vinden het uiteraard heel jammer dat Jan heeft besloten de serie te verlaten, maar we begrijpen zijn keuze. Met het vertrek van Jan staan we wel weer voor een uitdagende missie, die wederom kansen biedt op veel nieuwe mogelijkheden.”
De laatste uitzending met Kooijman als Danny de Jong zal begin maart 2012 uitgezonden worden. Hoe de acteur de serie gaat verlaten is niet bekend.
Ook Lieke van Lexmond verlaat dit jaar de serie.
Ik begrijp de reactie van Sjors wel. Als je graag nog een kinsje wil en je hebt net gehoord dat het niet gaat gebeuren...Afreageren op de veroorzaker lijkt me dan logisch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef gekki het volgende:
Vonden jullie het ook zo gemeen hoe sjors tegen bing deed?
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef douche-eendje het volgende:
op nu.nl staat dat jan kooijman gaat stoppen bij gtst(zit mobiel dus link plakken gaat niet)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Hè KOOIJMAN, verdwijn uit mijn ogen!!!"
En Kooijman doet het ook, want iedereen heeft gezag voor Harmsen![]()
Dat is even erg. Toont aan hoe boeiend het personage is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:37 schreef Madame_Paon het volgende:
maar voor de rest heb ik niet echt een mening over het personage.
Ze krijgen die verpleger er (even) voor terug, had wel een broertje kunnen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Al zullen er nu wel veel tiener meisjes verdrietig zijn, dat hun 'hunk' de serie gaat verlaten.
quote:Producent Kennard Bos betreurt het besluit. “We vinden het uiteraard heel jammer dat Jan heeft besloten de serie te verlaten, maar we begrijpen zijn keuze. Met het vertrek van Jan staan we wel weer voor een uitdagende missie, die wederom kansen biedt op veel nieuwe mogelijkheden.”
Ik zet er mijn geld op in dat ze hem gaan vervangen. Dus de rol blijft (Hopelijk niet), maar een nieuwe mooiboy die het gaat spelen.quote:
Dit omdat dit toen meteen zo op het internet werd geplaatst. Spitsnieuws/Telegraaf kwamen met de scoop onder de naam 'Zelfmoord Antonie Kamerling', maar wijzigden het toen snel naar 'overleden', volgens mij wegens het feit dater twijfel was over de vermeende zelfmoord... Al snel werd het weer teruggewijzigd. Ik zat zelf op school toen ik het 's middags in een tussenuur las, op een Hoax-blog notabene waar het ging over die hele nieuwskwestie (Zie hier), dus ik geloofde het ook maar half. ...Tot ik het NOS Journaal erbij terugzag.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb teruggelezen, en jullie wisten in dit topic meteen al dat het om zelfmoord zou gaan.
Ik wist helemaal niet dat Antonie zo ongelukkig was.
Inderdaad! Bijna alleen maar, de laatste jaren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:14 schreef Frey het volgende:
Ook een verschil met vroeger. Vooral eind jaren 90 vond ik het vreselijk als er een personage uit ging. Nu vieren we bijna bij elk vertrek feest.
Tuurlijk gaat dat wel prutser.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef douche-eendje het volgende:
Met mijn falende nokia is dat wat lastig, niet-prutserquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat wel prutser.
Okequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met mijn falende nokia is dat wat lastig, niet-prutser
hier ookquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:09 schreef sherezade het volgende:
die gast heeft ook echt van begin af aan geen toegevoegde waarde gehad in die hele serie
quote:Wat een moedig besluit van Jan, om de soap te verlaten nu deze zich op zo’n hoogtepunt bevindt. Dat terwijl de serie bij zijn eerste scenes er veel slechter voor stond. De acteur heeft voor een groot deel bijgedragen aan die groei
Verklaar u nader.quote:
Volledig mee eens!! Hij was een playmobiel-mooiboy.. thats it! En werdt de laatste tijd toch alleen maar gebuikt om andermans levens te verzieken. Echt goed nieuws dit!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
hier ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die gast heeft ook echt van begin af aan geen toegevoegde waarde gehad in die hele serie, ben blij dat die oprot...hoop alleen niet dat we hem teveel in andere programma's te zien krijgen
ja maar had hij dat niet eerder kunnen bedenken, dan hadden ze hem beter kunnen later dood gaan ipv Rosaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:23 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Volledig mee eens!! Hij was een playmobiel-mooiboy.. thats it! En werdt de laatste tijd toch alleen maar gebuikt om andermans levens te verzieken. Echt goed nieuws dit!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja maar had hij dat niet eerder kunnen bedenken, dan hadden ze hem beter kunnen later dood gaan ipv Rosa
Hij blij, de kijker ook blij!
Ja ik mis Rosa ook wel aardig eigenlijkquote:
Als Kooijemans nou eerder hiermee was gekomen, dan hadden we Rosa misschien nog gehad.quote:
ohzo ja, ik dacht even dat je Danny bedoeldequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ja ik mis Rosa ook wel aardig eigenlijk
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:40 schreef vencodark het volgende:
Mijn vaders reactie op het vertrek van Jan/Danny: "Mooi zo, opgesodemieterd. Lul.".![]()
Lijkt me duidelijk!
SUPER!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef douche-eendje het volgende:
quote:
waar woon je ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
Wie komt er bij mij een kratje bier nuttigen om dit nieuws stijlvol te bejubelen?
Gaat vanavond zeker op gedronken worden ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
Wie komt er bij mij een kratje bier nuttigen om dit nieuws stijlvol te bejubelen?
Meen je dat nou serieus dat ik het nog moet uitleggen ook.quote:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus dat ik het nog moet uitleggen ook.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef Moofasah het volgende:
prima planquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]![]()
Roos85 zorg jij voor de versnaperingen? dan zorg ik voor de bubbelsquote:
jaa doe ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
Roos85 zorg jij voor de versnaperingen? dan zorg ik voor de bubbels
en dan op naar H. Van Bartolhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |