quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Hè KOOIJMAN, verdwijn uit mijn ogen!!!"
En Kooijman doet het ook, want iedereen heeft gezag voor Harmsen![]()
Dat is even erg. Toont aan hoe boeiend het personage is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:37 schreef Madame_Paon het volgende:
maar voor de rest heb ik niet echt een mening over het personage.
Ze krijgen die verpleger er (even) voor terug, had wel een broertje kunnen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Al zullen er nu wel veel tiener meisjes verdrietig zijn, dat hun 'hunk' de serie gaat verlaten.
quote:Producent Kennard Bos betreurt het besluit. “We vinden het uiteraard heel jammer dat Jan heeft besloten de serie te verlaten, maar we begrijpen zijn keuze. Met het vertrek van Jan staan we wel weer voor een uitdagende missie, die wederom kansen biedt op veel nieuwe mogelijkheden.”
Ik zet er mijn geld op in dat ze hem gaan vervangen. Dus de rol blijft (Hopelijk niet), maar een nieuwe mooiboy die het gaat spelen.quote:
Dit omdat dit toen meteen zo op het internet werd geplaatst. Spitsnieuws/Telegraaf kwamen met de scoop onder de naam 'Zelfmoord Antonie Kamerling', maar wijzigden het toen snel naar 'overleden', volgens mij wegens het feit dater twijfel was over de vermeende zelfmoord... Al snel werd het weer teruggewijzigd. Ik zat zelf op school toen ik het 's middags in een tussenuur las, op een Hoax-blog notabene waar het ging over die hele nieuwskwestie (Zie hier), dus ik geloofde het ook maar half. ...Tot ik het NOS Journaal erbij terugzag.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb teruggelezen, en jullie wisten in dit topic meteen al dat het om zelfmoord zou gaan.
Ik wist helemaal niet dat Antonie zo ongelukkig was.
Inderdaad! Bijna alleen maar, de laatste jaren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:14 schreef Frey het volgende:
Ook een verschil met vroeger. Vooral eind jaren 90 vond ik het vreselijk als er een personage uit ging. Nu vieren we bijna bij elk vertrek feest.
Tuurlijk gaat dat wel prutser.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef douche-eendje het volgende:
op nu.nl staat dat jan kooijman gaat stoppen bij gtst(zit mobiel dus link plakken gaat niet)
Met mijn falende nokia is dat wat lastig, niet-prutserquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat wel prutser.
Okequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met mijn falende nokia is dat wat lastig, niet-prutser
hier ookquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:09 schreef sherezade het volgende:
die gast heeft ook echt van begin af aan geen toegevoegde waarde gehad in die hele serie
quote:Wat een moedig besluit van Jan, om de soap te verlaten nu deze zich op zo’n hoogtepunt bevindt. Dat terwijl de serie bij zijn eerste scenes er veel slechter voor stond. De acteur heeft voor een groot deel bijgedragen aan die groei
Verklaar u nader.quote:
Volledig mee eens!! Hij was een playmobiel-mooiboy.. thats it! En werdt de laatste tijd toch alleen maar gebuikt om andermans levens te verzieken. Echt goed nieuws dit!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
hier ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die gast heeft ook echt van begin af aan geen toegevoegde waarde gehad in die hele serie, ben blij dat die oprot...hoop alleen niet dat we hem teveel in andere programma's te zien krijgen
ja maar had hij dat niet eerder kunnen bedenken, dan hadden ze hem beter kunnen later dood gaan ipv Rosaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:23 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Volledig mee eens!! Hij was een playmobiel-mooiboy.. thats it! En werdt de laatste tijd toch alleen maar gebuikt om andermans levens te verzieken. Echt goed nieuws dit!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja maar had hij dat niet eerder kunnen bedenken, dan hadden ze hem beter kunnen later dood gaan ipv Rosa
Hij blij, de kijker ook blij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |