abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102668608
Yo mensen, Turq in the topic...

Haters, welkom.. Lovers..: Ik verwelkom u! :P

Zo zag hij er net na aankoop uit:

(let op de schade rechts voor)

Toen koppakking opgeblazen en me diff kapot gereden:

Zoek de 2 cilinders verschillen :P:

No Engine:

Yes Engine:

325i achteras tijdens montage :P:

Schroefsetje in tha house:

First day out:

First day front of home:

Facelift nieren + nierehouder:

316i logo:P :

18 inchers er onder:

Filmpjes:

Mijn favoriet (voor het geluid @ Swalmen Tunnel) & 200 op snelweg ofzo:

ff kontje uitbreken @ rotonde en 200 op snelweg ofzo..

Soundcheck:

Driften en dragrace tegen een handgeschakelde 320i Coupe:

Burnout & Soundcheck:

Optrekken door 3 versnellingen:

140-210km Kickdown pull met 4 man aan boord:

Driftuuhhh::

Zo zag ze er uit:

En toen zo:

En na 6 maanden @ de woutekiet/berging/domeinen te hebben gestaan zo:

Plans:
French Lights (gele lenzen in de koplampen)
M3 Voorbumper
Modena Interieur met electrische verstelling
Complete front vervangen (motorkap/zijschermen/rechter voor deur)
Uitdeuken Links achter en achter onder de kofferbakklep

Hoe ie er uit zag na een Front change:

Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_102668721
TT is te danken aan:
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 08:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[PROJECT] BMW 318i 2.5 24v - V12 triple turbo SC parelmoerwit dikke BBS-jongens en spuitbusgespoten bumperts.
Laatste posts:
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Bumper zit er op, maar niet gespoten, noch geschuurd :( Die flikker had er geen tijd voor zei ie en ik kan niet wachten als het daar op neer komt.. :') Dus tja, volgende keer dan maar zelf spuiten in het weekend ofzo..

Und..? :P
quote:
6s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Hij dacht natuurlijk ook, ''die bumper rijdt ie er toch wel weer af!''
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:21:24 #3
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_102669304
Best laag die bumper :P
pi_102700689
Mwa valt mee.. ik heb de lip er nog op gezet, vond het te leeg/hoog zonder.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_102703008
Maare, cat delete = torque vermindering bij lage toeren?
pi_102706237
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef Gokhan03 het volgende:
Maare, cat delete = torque vermindering bij lage toeren?
Dunnoo... heb nooit met cat er onder gereden.. (met deze motor dan)..

En geloof het eigenlijk ook niet.. Waarom zou het eigenlijk? Je moet alles zsm uit je uitlaat hebben, niet wachten tot het terug kaatst van je cat en alles afremt..
Quote van Tjabbo:
pi_102707345
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dunnoo... heb nooit met cat er onder gereden.. (met deze motor dan)..

En geloof het eigenlijk ook niet.. Waarom zou het eigenlijk? Je moet alles zsm uit je uitlaat hebben, niet wachten tot het terug kaatst van je cat en alles afremt..
Nee maar er moet toch een soort van tegendruk zijn toch?

Een voorbeeld met scooters, als je zonder uitlaat rijdt dan trekt ie ook niet
pi_102707463
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

dat is alleen bij 2 takt motoren, die hebben spoelpoorten en geen kleppen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_102708842
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Ja want dan gaat de verse mengsel rechtstreeks via de inlaat direct door de uitlaat na buiten.. lieve schat.. :P
2 takt, geen kleppen.. de uitlaat zuigt de inlaat aan.. Een 4 takt ook maar van de 720graden slag hooguit een paar graden blijven ze beide open.. Verwaarloosbaar eigenlijk...

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef densmee het volgende:

[..]

dat is alleen bij 2 takt motoren, die hebben spoelpoorten en geen kleppen
Aldus een gedetailleerde uitleg.. ^O^
Quote van Tjabbo:
pi_102708969
Ok,val me niet meteen aan bitch :P
pi_102709061
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Gokhan03 het volgende:
Ok,val me niet meteen aan bitch :P
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:56:15 #12
182073 invine
blablabla etc.
pi_102710877
Yes nieuw topic :D

Misschien een paypal accountje maken turq? Met slogan, Help turqie aan een witte paralmoerpaintjobz
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:40:56 #13
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_102713676
Of geld voor een jerrycan peut om 'm in brand te steken. Wat een pauperding.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_102731360
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef invine het volgende:

Misschien een paypal accountje maken turq? Met slogan, Help turqie aan een witte paralmoerpaintjobz
...en een stinkend kerstboompje aan de achteruitkijkspiegel
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:36:07 #15
182073 invine
blablabla etc.
pi_102775384
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Elke spiegel in een auto is om achteruit te kijken ;)
pi_102777828
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:36 schreef invine het volgende:

[..]

Elke spiegel in een auto is om achteruit te kijken ;)
O,ik dacht dat er ook nog een klax spiegel inzat
om de mondhoeken van de bijtrijdster schoon te vegen

Als ze het kaaskransje achter de paars gepunte lans had schoon geknarst
pi_102785065
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef invine het volgende:

Ik heb nog altijd een bankrekening.. :@

Heb alleen de parelmoer/Crystal Dry Pearls nodig, verf is voor mij toch gratis.. :D
Heb al een litertje of 4.. :@

quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Of geld voor een jerrycan peut om 'm in brand te steken. Wat een pauperding.
Ik hoef alleen maar iemand te zien in de straal van 2 meter met een jerrycan in de hand bij mijn auto en ik zweer op letterlijk alles wat ik heb, ik schiet een kogel door zijn kop.. ;)

Openbare waarschuwing, geen bedreiging.. /care aan de politie, op het moment dat er iemand aan MIJN auto komt dan neem ik het recht in mijn handen.. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef zeeeend het volgende:

[..]

heeuy, die stinkdingen ruiken best goed hoor.. :@ :P

wehehehhehe.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_102997956
Nog updates Turq?
pi_103003909
naah.. not realy.. amper me auto gezien.. :P

Nog veel te gebeuren en ik denk dat ik de V12 plannen fftjes aan de kant schuif.. :P

nu ff alles rustig aan.. :)
Quote van Tjabbo:
pi_103456087
Grappig om te zien dat de mode op het gebied van autoverlichting zo weer verschuift van xenon wit naar blauw naar klassiek geel... maar of je er bij nacht en ontij ook nog iets aan hebt...
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_103457636
Hmm..ik ben benieuwd wat ik doe als ik dit ding voor me zie..ik zit regelmatig in de venlo regio..,ik wil je best een duwtje geven,kerel...op gang kom je toch niet met dat hok,veel toeren draaien en niks klaarmaken.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_103460006
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef RRRobert het volgende:
Grappig om te zien dat de mode op het gebied van autoverlichting zo weer verschuift van xenon wit naar blauw naar klassiek geel... maar of je er bij nacht en ontij ook nog iets aan hebt...
Nee, Mode is nog steeds blauw paars wit. Ik wil zelf geel verlichting omdat juist niemand het heeft.. :)

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:25 schreef winterstorm666 het volgende:
Hmm..ik ben benieuwd wat ik doe als ik dit ding voor me zie..ik zit regelmatig in de venlo regio..,ik wil je best een duwtje geven,kerel...op gang kom je toch niet met dat hok,veel toeren draaien en niks klaarmaken.
Doe je dan een voorbindding om? :')

wehehhee, hoe weet jij eigenlijk dat ik veel toeren draai maar niets klaar maak? Wat rij jij eigenlijk :D
Quote van Tjabbo:
pi_103460994
genoeg om je minimaal bij te blijven..2,5 5 cyl turbo ,niet stock..ik volg je topic best lang..vannaf je rode golf variant,best wel respect voor je vasthoudendheid maar kwaliteit is bagger
pi_103461756
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef winterstorm666 het volgende:
genoeg om je minimaal bij te blijven..2,5 5 cyl turbo ,niet stock..ik volg je topic best lang..vannaf je rode golf variant,best wel respect voor je vasthoudendheid maar kwaliteit is bagger
Ik herinner mij geen rode golf topic eigenlijk..? :P Maargoed, dat was ook meer mijn werkpaard/bitch eigenlijk..

Kwaliteit bagger als in? Mijn werk verkeerd doe? Of een ander smaak hebben als anderen of als in van goede staat naar slechte staat brengen en daarna weer goed?
(dont begrijp)
Quote van Tjabbo:
pi_103463792
hmm,,je weet waar ik het over heb maar de rode golf station weet je weer niet,en ergers weer wel.
Bagger als in dat je halve gare oplossingen doet en totaal niets concreets doet qua je 3 opbouwen,je lult een hoop maar wat doe je daadwerkelijk?
Wat spuitplamuur en gestunt met wat bumpers,nee ik ben daar niet van onder de indruk.een motorombouw die elke halve gare kan doen...mja..ben blij met je project topic..je weet zelf dat het nergens toe gaat leiden/lijden..beide keuze's..ik kan beter weg blijven uit je topic,je irrtiteert me.
Je weet echt niet wat je doet met betrekking tot verkeersveiligheid gezien je reacties met Gohkan nogwat..,allemaal zelf weten kerel,knuffelturk,i dont care,tot ik je voor me heb..
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:18:48 #26
182073 invine
blablabla etc.
pi_103471511
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:03 schreef winterstorm666 het volgende:
hmm,,je weet waar ik het over heb maar de rode golf station weet je weer niet,en ergers weer wel.
Bagger als in dat je halve gare oplossingen doet en totaal niets concreets doet qua je 3 opbouwen,je lult een hoop maar wat doe je daadwerkelijk?
Wat spuitplamuur en gestunt met wat bumpers,nee ik ben daar niet van onder de indruk.een motorombouw die elke halve gare kan doen...mja..ben blij met je project topic..je weet zelf dat het nergens toe gaat leiden/lijden..beide keuze's..ik kan beter weg blijven uit je topic,je irrtiteert me.
Je weet echt niet wat je doet met betrekking tot verkeersveiligheid gezien je reacties met Gohkan nogwat..,allemaal zelf weten kerel,knuffelturk,i dont care,tot ik je voor me heb..
Tering wat ben jij sad zeg :') dat je zijn werk niet mag prima, je redenen zijn redelijk gegrond.. maar die laatste zin, jij vindt jezelf nog wat of niet?
pi_103489492
Altijd hetzelfde joh dat smerige metal tuig, haat, depri, en toch jezelf beter voelen.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_103497061
Als iets niet jouw stijl is, kun je het ook wel netjes houden.

Ieder zijn eigen smaak en ding.

Dat is maar goed ook.

Ik ben dat geen BMW fan, behalve de 635 csi en de eerste 7 serie. :P

Maar vindt dit wel leuk om te volgen.
pi_103504270
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:03 schreef winterstorm666 het volgende:
Eej hoer, ik zou zeggen kom meeten? Dan trek ik me bmw wel ff uit haar winterslaap en dan sta ik wel voor je. Kijken of je nog zo groot praat..

Ik weet natuurlijk dat ik een rode golf heb gehad, duhh.. Het was alleen mijn werkslet/paard (net zoals jij die van je Volvo), denk je dat ik daar zo veel om gaf als deze auto..? :')

En Halve gare oplossingen? Noem eens wat op? Kitresten, verder?

En met hoop lullen en daadwerkelijk niks doen vind ik ook zware bullshit.. :')
Lees OP:
quote:
Plans:
French Lights (gele lenzen in de koplampen)
M3 Voorbumper
Modena Interieur met electrische verstelling
Complete front vervangen (motorkap/zijschermen/rechter voor deur)
Uitdeuken Links achter en achter onder de kofferbakklep
Heb toch wel wat gedaan toch?

Maar voor de rest, vind je echt grappig, toe blijf nog ff in me topic :@
Quote van Tjabbo:
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:09:21 #30
182073 invine
blablabla etc.
pi_103505926
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Eej hoer, ik zou zeggen kom meeten? Dan trek ik me bmw wel ff uit haar winterslaap en dan sta ik wel voor je. Kijken of je nog zo groot praat..

Ik weet natuurlijk dat ik een rode golf heb gehad, duhh.. Het was alleen mijn werkslet/paard (net zoals jij die van je Volvo), denk je dat ik daar zo veel om gaf als deze auto..? :')

En Halve gare oplossingen? Noem eens wat op? Kitresten, verder?

En met hoop lullen en daadwerkelijk niks doen vind ik ook zware bullshit.. :')
Lees OP:

[..]

Heb toch wel wat gedaan toch?

Maar voor de rest, vind je echt grappig, toe blijf nog ff in me topic :@
Jammer dat je hapt turq ;(
pi_103505991
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:09 schreef invine het volgende:

[..]

Jammer dat je hapt turq ;(
Cant help it.. ;(
Quote van Tjabbo:
pi_103518135

Zonde van dat stuk onder je achterlicht...
pi_103559021
Expres daar niet aan geplamuurd omdat het in zijn geheel in eenkeer wordt strakgetrokken (deukentrekker).. Anders is het dubbel werk.. :)
Quote van Tjabbo:
pi_103562979
En dan spuit je m wel alvast?:P
Of word het later nog uitdeuken zonder spuiten?
pi_103577425
Spuiten is om te voorkomen dat er vocht door het plamuur heen dringt, en het is met de spuitbus gedaan tijdelijk omdat de hele auto toch in zijn geheel wordt gespoten..
Quote van Tjabbo:
pi_103589524
Turq had jij nou xenon in je mistlampen? Ik heb van t weekend hele front 4300k behalve grootlicht. Tis dat aan beide mistlampen een stukjd plastic van een halve mm afgebroken is waardoor hij niet meer vastklikt :') ik ga heldere mistlampen nog bestellen.
Mn rechtervoorste knipperlichtkap is er ook af gevlogen toen ik iets te hard ging :')

Maare heb jij nou speciale glazen in voor xenon? Ik heb alles standaard behalve de xenon lamp. Ik heb een paar tests gedaan met een vriend en hij gaf zelf ook aan dat mn lampen niet verblinden.

Tevens winterstorm666 :') voordat je mij(en turq) niet kent kan je beter geen uitspraken doen. Iedereen is hier vrijwillig.
pi_103615378
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:32 schreef Gokhan03 het volgende:
Turq had jij nou xenon in je mistlampen? Ik heb van t weekend hele front 4300k behalve grootlicht. Tis dat aan beide mistlampen een stukjd plastic van een halve mm afgebroken is waardoor hij niet meer vastklikt :') ik ga heldere mistlampen nog bestellen.
Mn rechtervoorste knipperlichtkap is er ook af gevlogen toen ik iets te hard ging :')

Maare heb jij nou speciale glazen in voor xenon? Ik heb alles standaard behalve de xenon lamp. Ik heb een paar tests gedaan met een vriend en hij gaf zelf ook aan dat mn lampen niet verblinden.

Tevens winterstorm666 :') voordat je mij(en turq) niet kent kan je beter geen uitspraken doen. Iedereen is hier vrijwillig.
yes mistlampen zijn ook 3000k xenon, maar heb er geen speciale glazen in zitten ofzo, het zijn gewoon aftermarket mistlampen van ebay wat ik door yoshibignose heb laten bestellen, was als ik me nog goed herinner 110 euro voor kwijt inclusief 2setjes xenon.. De mistlampen zijn gewoon kwalitatief goed, metalen behuizing (dus geen kans op verbande fitting) en het glas ervoor is gewoon kwalitatief dik glas, eigenlijk echt een goede oem vervanger.. En nergens over te klagen, ik moet je wel mededelen dat ik de fitting heb moeten vergroten dmv een veil en boor want anders paste de xenon lamp er niet in. De plastice haakje was ook bij mij gebroken, deze heb ik ala turka gefixt dmv een schroefje..
Quote van Tjabbo:
pi_103615482
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Expres daar niet aan geplamuurd omdat het in zijn geheel in eenkeer wordt strakgetrokken (deukentrekker).. Anders is het dubbel werk.. :)
Zoiets moet je ook niet volgooien met plamuur nee.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103617869
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Zoiets moet je ook niet volgooien met plamuur nee.
eerste beste keer wanneer ik de kofferbak dicht gooi of de subwoofer iets te hard aan staat kan ie gelijk barsten bijvoorbeeld..
Quote van Tjabbo:
pi_103618884
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:31 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

eerste beste keer wanneer ik de kofferbak dicht gooi of de subwoofer iets te hard aan staat kan ie gelijk barsten bijvoorbeeld..
Dat niet alleen maar het zegt genoeg over de rest van de auto :P
pi_103623860
Hahahaha ja dat klopt, maar zowiezo hou ik over het algemeen niet van deuken opvullen met plamuur, recht strijken is wat anders, dat is meestal maar 1of 2mm, en dat moet ook wel voor een strakke afwerking, als voorbeeld kun je dat deuk herstel zien van links achter.. Zoveel mogelijk met de hamer ed. uitgedeukt en glad getrokken met plamuur..
Quote van Tjabbo:
pi_103650019
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:06 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

yes mistlampen zijn ook 3000k xenon, maar heb er geen speciale glazen in zitten ofzo, het zijn gewoon aftermarket mistlampen van ebay wat ik door yoshibignose heb laten bestellen, was als ik me nog goed herinner 110 euro voor kwijt inclusief 2setjes xenon.. De mistlampen zijn gewoon kwalitatief goed, metalen behuizing (dus geen kans op verbande fitting) en het glas ervoor is gewoon kwalitatief dik glas, eigenlijk echt een goede oem vervanger.. En nergens over te klagen, ik moet je wel mededelen dat ik de fitting heb moeten vergroten dmv een veil en boor want anders paste de xenon lamp er niet in. De plastice haakje was ook bij mij gebroken, deze heb ik ala turka gefixt dmv een schroefje..
Heb mijn mistlampen gefixt door met een soldeerbout plastic te smelten en de afgebroken stukjes te vullen. Nu zouden ze weer goed moeten zijn. Heb plastic gebruikt van een BIC pen. Goeie harde plastic :P Vervolgens met secondenlijm eroverheen dat het allemaal goed erop blijft :)
pi_103651170
Te veel moeite, stop er gewoon een parker in, zelfde verhaal, maar een stuk steviger... :')
Quote van Tjabbo:
pi_103660308
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Te veel moeite, stop er gewoon een parker in, zelfde verhaal, maar een stuk steviger... :')
Ja maar bij jou zijn ze aan de andere kant gesloopt zeker. Bij mijn vorige mistlampen(kapot glas) waren niet de plastic dingetjes aan de mistlamp kapot maar aan de houder. Dat was pas kut.

Kijk dit was stuk bij mij..bij het metalen lipje:
pi_103761606
joo Turq :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog updates?
pi_103797488
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef FalleNk810i het volgende:
joo Turq :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog updates?
Het is dat ik geen Mod ben, anders had ik je allang verbannen uit mijn topic })

Update is dat ik een Zwart leder interieur van mijn oude gele bimmer binnekort in de witte bimmer dump:

Quote van Tjabbo:
pi_103798041
Hahhaaha :D

Nice, M-tech right?
Wat heb je er nu inzitten dan? stoffen? Ben t vergeten en ik kan het niet terug vinden in dit topic :)
pi_103799985
Hoe is dat wagen ooit bij domeinen beland eigenlijk?

Staat vast wel in een of ander topic van Turq52, iemand link?
pi_103800666
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Elvander het volgende:
Hoe is dat wagen ooit bij domeinen beland eigenlijk?

Staat vast wel in een of ander topic van Turq52, iemand link?
Niemand heeft een link.. ;)

Zie het gewoon zo aan: Bonnie and Clyde, Turq and Sibel.
Ik zit 4 maanden, zij zit 6. We komen vrij en zijn weer verenigd..
tadaaaa.
Quote van Tjabbo:
pi_103802080
Dat parelmoer moet nog komen?
pi_103802469
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat parelmoer moet nog komen?
Yep.. Maar nog lang niet, wil eerst ff qua body 1000% perfect hebben, kleur kan altijd nog komen..
Quote van Tjabbo:
pi_103802669
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef FalleNk810i het volgende:
Hahhaaha :D

Nice, M-tech right?
Wat heb je er nu inzitten dan? stoffen? Ben t vergeten en ik kan het niet terug vinden in dit topic :)

Oude foto's dat wel, me verwarming plaatje er om heen is al lang vervangen en ik had tot eergisteren een Pioneer HU in zitten, maar die heb ik aan mijn opa gegeven als cadeau voor zijn nieuwe aanwinst.. :)
Quote van Tjabbo:
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:30:50 #53
182073 invine
blablabla etc.
pi_103802699
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Niemand heeft een link.. ;)

Zie het gewoon zo aan: Bonnie and Clyde, Turq and Sibel.
Ik zit 4 maanden, zij zit 6. We komen vrij en zijn weer verenigd..
tadaaaa.
Je hebt er mij ooit 1 gestuurd ;)
pi_103803238
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef invine het volgende:

[..]

Ja jou, maar jij volgt mijn project al sinds de eerste topic en 'ken' jou al sinds ik hier lid ben..
Alleen kwaliteitusers en users die ik mag hebben de link gekregen, uiteindelijk waren dat er niet veel.. Hooguit op 1 hand te tellen.. ;)
Quote van Tjabbo:
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:20:28 #55
182073 invine
blablabla etc.
pi_103813908
Ik ben hem ook al weer kwijt ;) vond het toen wel grappig want je linkte naar een pagina van onze buurtkrant..
pi_103831339
World famous..
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:10:46 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_103831472
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef invine het volgende:

[..]

B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_103831948
Boeiend dit gaat om een auto niet om een strafblad.
pi_103842511
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Boeiend dit gaat om een auto niet om een strafblad.
Ik heb geen strafblad, op boetes na.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_103858112
Even volgen, ben echt benieuwd hoe dit gaat worden !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_103889322
Tja, dan volg je eigenlijk een topic wat in een winterslaap gaat, me bmw gaat lekker onder het zeil het winter uitrusten (deed ie zowiezo al, maar nu zeker tot ergens begin/midden 2012)..

Nieuwe project, eigenlijk een beetje een opknap projectje & Daily: Golf MK2 1985 1.9 TD(rode)I 110PK met een Golf MK3 dashboard en Golf MK5 interieur :D :D :D *O* *O*
Quote van Tjabbo:
  woensdag 2 november 2011 @ 20:35:13 #62
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_103890575
Pics!
pi_103890924
Heb nog geen home made pics, dit is de mp advertentie: http://link.marktplaats.nl/496576272
Quote van Tjabbo:
pi_103890957
Nou ja zeg, dat was de MP advertentie.. :')

ff in me cache kijken.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_103891224
Quote van Tjabbo:
pi_103891263
Sloomkijkers gaan er van af, komt G60 voorbumper op en dubbele ruitenwisser ipv. 1 en een Paintjob.. :)
Auto is best lelijk eigenlijk.. :')
Quote van Tjabbo:
  woensdag 2 november 2011 @ 20:48:35 #67
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_103891401
Daarom is t een project :P

Heeft wel potentie, een Golf II
pi_103891590
Quote van Tjabbo:
pi_108333765
En na 112 dagen mag er wel een update komen:

Heb een complete E36 M-Tech interieur op de kop getikt voor weinig, toevallig komt het uit mijn oude gele BMW e36 sedan.. :P

Stoelverwarming voor, knie ding wat kan uitschuiven onder je knieen,
Ski-luik opening achter wanneer je de armsteun MET bekerhouders neerklapt.. :D
4x elec ramen dus geen gaten voor raamslingers in de leer beklede deurpanelen.
Quote van Tjabbo:
pi_108333902
Dus vandaag de hele interieur er uit gehaald, ook de hoedenplank en de kopsteunen achter met de oem 3e remlicht samen.

Morgen de tapijt ook er uithalen want ik wil de oem kabelboom gebruiken v.d. Stoelverwarming en ook de kabelboom v.d. Electrische ramen achter. Als ik het doe doe ik het gelijk goed toch? :D

Ook heeft de gele bmw oem fabrieks PDC, deze wil ik ook gelijk overzetten op mijn bmw, alleen weet ik niet of dit kwestie is van kabels knippen en solderen op geschakelde plus en min of dat ie eerst 5x rond de auto gaat door de controllers oid.. Misschien heeft iemand een how to? Of een wiring diagram? :)

En ik mag de complete a/c climatronic systeem hebben, zal ik dan gelijk de dashboard met airbag ook overzetten op de mijne, of moet ik het houden op fake airbags in de deuren en 1 werkende op mijn eigen stuur..? Is er eigenlijk wel een mogenlijkheid dat ik de complete interieur kabelbomen zo kan wisselen met deze 2 auto's? Mijn e36 sedan komt uit 94 en deze sedan uit 97/98... Ik heb een 318i (m50b25 2.5) en dit is een 323i (m52b25)..

Thanks, turq
Quote van Tjabbo:
pi_108356808

:D fuck yeahh...
Quote van Tjabbo:
pi_108357063
Quote van Tjabbo:
pi_108367760
Niemand die reageert..? ;(

Quote van Tjabbo:
  zaterdag 25 februari 2012 @ 00:10:06 #74
182073 invine
blablabla etc.
pi_108370187
Wat zijn dat voor pauper velgen?
pi_108371840
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef invine het volgende:
Wat zijn dat voor pauper velgen?
Tijdelijke velgen, nog steeds druk zoekende naar " BMW Style 5" velgen, oftwel: BBS RC090 voor een E34.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_108377273
Kijk eens op eBay.de, daar worden vaak kant en klare setjes aangeboden.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:10:22 #77
182073 invine
blablabla etc.
pi_108385508
Neem je er ook gelijk een e34 bij? :D

[img[http://farm3.static.flickr.com/2761/4418079872_485f7877f8_o.jpg[/img]
pi_108402222
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:10 schreef invine het volgende:
Neem je er ook gelijk een e34 bij? :D

[img[http://farm3.static.flickr.com/2761/4418079872_485f7877f8_o.jpg[/img]
800 euro incl. e34.. ;( wil de e34 wel kopen en hier aan iemand verkopen voor 750? :P
Quote van Tjabbo:
  zondag 26 februari 2012 @ 00:38:50 #79
182073 invine
blablabla etc.
pi_108403043
e34 is een mooiere wagen imo dan een e36, maar smaken verschillen natuurlijk ;)
  zondag 26 februari 2012 @ 01:01:09 #80
182073 invine
blablabla etc.
pi_108403564
Hoe fix je ook alweer dat als je niet meer kan quoten? (offtopic)
pi_108405130
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 00:38 schreef invine het volgende:
e34 is een mooiere wagen imo dan een e36, maar smaken verschillen natuurlijk ;)
Tja, smaken verschillen idd.. Ik vind de e34 ook wel leuk, maar blijf lekker bij mijn BMW hangen, iets met haat-liefde relatie enzoo.. :@

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 01:01 schreef invine het volgende:
i dunnoo...? :@
Quote van Tjabbo:
pi_108406371
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 01:01 schreef invine het volgende:
spamblocker uit dit dat.
  zondag 26 februari 2012 @ 11:13:08 #83
182073 invine
blablabla etc.
pi_108408526
Ja dat werkt dus niet ;) Nouja moet mijn pc sowieso opnieuw installeren dan zal het wel gefixed zijn.

Wanneer gaat het weer rijden turqie?
pi_108411443
Nadat ik een nieuwe blok heb, deze is alweer gaar I think, wordt te snel warm en bouwt druk op en vermindert water dus.. :/

ik denk en hoop volgend jaar, dan heb ik de 750i ook wel gekocht denk ik en gaat er een nieuwe swap gebeuren, nederlands eerste en s'werelds max 10e e36 v12 :d

In NL is er al een e30 316i v12 maar de eigenaar reageert op geen een van mijn berichten. Plus de zijne staat al heel erg lang stil..
Quote van Tjabbo:
pi_108411559
Wat dus je gaat een V12 inbouwen?
pi_108411878
Ja dat roep ik al eigenlijk best een lange tijd hier... :p

Ik kan voor 1500,- een 5.4 v12 BMW e38 750i kopen, gewoon in goede staat, eigenaar rijdt er nog steeds in.. ;)

en dan dat beest zijn blok met bak, evt compleet met interieur omzetten naar mijn autoo.. :d

Dan praat je over 326pk en iets van 500nm koppel @ 1250kg ofzo.. :d
Quote van Tjabbo:
pi_108412176
Maar zo'n V12 op de vooras is toch veels te zwaar joh?
pi_108413322
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar zo'n V12 op de vooras is toch veels te zwaar joh?
'Maar' 30 kg verschil.. :D
Quote van Tjabbo:
pi_108413456
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef Turquaz52 het volgende:

Ik kan voor 1500,- een 5.4 v12 BMW e38 750i kopen, gewoon in goede staat, eigenaar rijdt er nog steeds in.. ;)

en dan dat beest zijn blok met bak, evt compleet met interieur omzetten naar mijn autoo.. :d

750i. was fout. nog steeds een beetje fout maar zeldzaam en mits origineel wel mooi. ik hoop niet dat jij er 1 gaat vernachelen though ;(
pi_108413462
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

'Maar' 30 kg verschil.. :D
Serieus, dat complete motorblok scheelt maar 30 kilo?
pi_108413526
ow wacht. ik ben denk ik in de war met 850i. die 750 mag je rustig verkloten, go for it ^O^ vond het al goedkoop :7
  zondag 26 februari 2012 @ 13:45:44 #92
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108413596
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef Turquaz52 het volgende:

Dan koop je de 750i en gooi je dat witte gedrocht in de shredder, die 750's zijn zo ontzettend veel cooler dan dat witte gebakje...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108413821
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Dan koop je de 750i en gooi je dat witte gedrocht in de shredder, die 750's zijn zo ontzettend veel cooler dan dat witte gebakje...
dat vind ik nou altijd de charme van ts's topics. het begint altijd met een 'dat-wordt-um-net-niet' auto, vervolgens wordt de auto gestript, en denk je, ow , misschien toch :D, en dan als ie weer in elkaar zit komen de ombouwkits, foute lampen en andere gekkigheid om de hoek. nadat er een hoop in geïnvesteerd is (liefst met meimeren over nieuwe motoren die het uiteindelijk vaak toch niet worden) wordt ie weggedaan. en op opmerkingen als, koop dan eens ineens een auto die je wilt hebben ipv al die bouwprojecten, krijg je het antwoord dat dat het het juist doet. wat ik wel weer sympathiek vind.

turquaz topics _O_
  zondag 26 februari 2012 @ 13:52:45 #94
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108413901
niets mis met dromen toch :P

ik zie het gewoon helemaal voor me, turq in een standaardauto :D
pi_108414073
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef Klonk het volgende:

als pasen en kerst op dezelfde dag vallen dit dat. :7
pi_108416388
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef Klonk het volgende:

Kijk naar mijn beide auto's:

De ene was een 1.8 4 cilinder wat nu een 2.5 6 pitter is en de golf was een 1.3 carburateurtje waar nou een 1.9TDI in zit.. :D Ik in een standaardauto gaat hem niet worden.., voorlopig niet iig.. :@

quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Serieus, dat complete motorblok scheelt maar 30 kilo?
Gietijzer vs aluminium.. :) Scheelt iig niet veel nee.. :P

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt, had jij geen Multivla? :r

Ik heb alles op alles gezet om mijn auto steeds in leven te houden, de complete onderstel van de BMW is vervangen omdat het kapot was, de achteras, diff, automaatbak en motorblok. En vervolgens geswapt naar een 6 pitter, nu ga ik een stapje verder zetten en swappen naar een 12 cilinder, fuck die 7 serie.. :') die gaat compleet op in mijn BMW en alleen het chasis gaat naar de sloop..

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat vind ik nou altijd de charme van ts's topics. het begint altijd met een 'dat-wordt-um-net-niet' auto, vervolgens wordt de auto gestript, en denk je, ow , misschien toch :D, en dan als ie weer in elkaar zit komen de ombouwkits, foute lampen en andere gekkigheid om de hoek. nadat er een hoop in geïnvesteerd is (liefst met meimeren over nieuwe motoren die het uiteindelijk vaak toch niet worden) wordt ie weggedaan. en op opmerkingen als, koop dan eens ineens een auto die je wilt hebben ipv al die bouwprojecten, krijg je het antwoord dat dat het het juist doet. wat ik wel weer sympathiek vind.

turquaz topics _O_
Maar ik begrijp het niet.. :P Ik heb deze auto al 3 jaar o.a. en ik zie niks van 'ombouwkits'? Foute lampen? Ik begrijp je ff niet.. :P Is er iets wat ik heb geclaimd dat ik zou doen met de BMW en het vervolgens niet heb gedaan? ;)

Check aub mijn To-Do lijst in de OP, je kunt vrijwel alles al afstrepen wat gebeurd is of niet? :P
Quote van Tjabbo:
  zondag 26 februari 2012 @ 16:11:16 #97
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108420315
Mijn Multipla is weg :)

Dus ik heb helemaal niets meer te zeggen :+

Neemt niet weg dat die 750's ontzettend geile bakken zijn
  zondag 26 februari 2012 @ 17:35:09 #98
182073 invine
blablabla etc.
pi_108424032
Het lijkt op die foto net of je een spoiler hebt :'')
pi_108438516
quote:
17s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Klonk het volgende:
Mijn Multipla is weg :)

Dus ik heb helemaal niets meer te zeggen :+

Neemt niet weg dat die 750's ontzettend geile bakken zijn
Je mag de 750i wel hebben samen met mijn oude motor + bak voor een zacht prijsje.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_108438552
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef invine het volgende:
Het lijkt op die foto net of je een spoiler hebt :'')
Never :D
Quote van Tjabbo:
  maandag 27 februari 2012 @ 13:56:49 #101
182073 invine
blablabla etc.
pi_108461639
Wat lijkt, dat lijkt!
pi_108461981
Straks is het dus gewoon een V12 triplebiturbo supercharged RWD parelmoermonster.
pi_108465436
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Straks is het dus gewoon een V12 triplebiturbo supercharged RWD parelmoermonster.
Zeg, had jij niet deze TT verzonnen? :D

Het moet wel een beetje origineel blijven he.. :@
Quote van Tjabbo:
pi_108468310
Toen verzonnen omdat jij het over van alles en nog wat had, geen idee hebbende dat er ook echt een V12 zou komen :P

Waarom bouw je geen jetmotor?
pi_108468410
Breng m nou niet weer op nieuwe ideeen haha
pi_108481445
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toen verzonnen omdat jij het over van alles en nog wat had, geen idee hebbende dat er ook echt een V12 zou komen :P

Waarom bouw je geen jetmotor?
nahh.. moet wel een daily blijven hea.. 8-)
Quote van Tjabbo:
pi_108481487
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Breng m nou niet weer op nieuwe ideeen haha
hehehhehehe.. :@
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:24:33 #108
182073 invine
blablabla etc.
pi_108622172
v12! v12! v12!
pi_108623329
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:24 schreef invine het volgende:
v12! v12! v12!
Sponsor! Sponsor! Sponsor mij 1200,- :D

Dan zie je de V12 dit jaar nog in de BMW liggen.. 8-)
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:13:08 #110
182073 invine
blablabla etc.
pi_108630893
Neuh :D
pi_108631123
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef invine het volgende:
Neuh :D
;(
Gemeen, wat is 1200 euro nou voor jou..? :'(
Quote van Tjabbo:
  maandag 5 maart 2012 @ 15:59:23 #112
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_108744364
He turquoise, Tripple turbo is niet handig bij je V12. Dan moet je per 4 cilinders een turbo plaatsen terwijl aan beide kanten van de motor 6 exhaust headers zitten.

Dan moet je een compound setup maken, of voor een quad turbo setup gaan.
Maar met een V12 lijkt me dat je 2 grote turbo's per kant wel uit kan. 2x 71mm turbo, dual ball bearing, a/r van 1.00 kom je een heel eind mee

Met die 1200 euro sponsor je dan net een halve turbo. :D
pi_108761895
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
He turquoise, Tripple turbo is niet handig bij je V12. Dan moet je per 4 cilinders een turbo plaatsen terwijl aan beide kanten van de motor 6 exhaust headers zitten.

Dan moet je een compound setup maken, of voor een quad turbo setup gaan.
Maar met een V12 lijkt me dat je 2 grote turbo's per kant wel uit kan. 2x 71mm turbo, dual ball bearing, a/r van 1.00 kom je een heel eind mee

Met die 1200 euro sponsor je dan net een halve turbo. :D
1200,- euro is voor een hele nette 750i uit 97.. Dus de motor, bak en evt. diff en assen.
Ook kan ik de remmen er van gebruiken met adapterplaten en de complete kabelboom, drive-by-wire gaspedaal en misschien als luxe ook het interieur.. ;)
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:35:53 #114
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_108774074
Dan nog je tripple turbo setup, rond de 10k en je bent klaar :)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:50:04 #115
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108774502
Gewoon 12 trottlebodies.
pi_108774727
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:35 schreef Tjabbo het volgende:
Dan nog je tripple turbo setup, rond de 10k en je bent klaar :)
waar heb jij het over man? Welke tripple turbo setup..? :')
Mijn tt is maar verzonnen door dacht ik zwartmetsuiker.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_108774745
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon 12 trottlebodies.
:D

Wellicht iets voor in de toekomst.. :P
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:59:11 #118
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108774750
Of 6 48mm Webers.
pi_108775146
Aaaah never carburateurs.. :p
Injectie all the way.. :7
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:46:01 #120
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108776064
Echte mannen hebben carburateurs.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:49:03 #121
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_108776171
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

waar heb jij het over man? Welke tripple turbo setup..? :')
Mijn tt is maar verzonnen door dacht ik zwartmetsuiker.. ;)
Jeah weet ik. Lees jij geen posticons? ;-)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:50:10 #122
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_108776205
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Echte mannen hebben carburateurs.
Opels en franse pongel heeft carburateurs.
Echte mannen hebben injectie, zoals het hoort. :7
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:55:00 #123
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108776361
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:50 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Opels en franse pongel heeft carburateurs.
Echte mannen hebben injectie, zoals het hoort. :7
Alsof alleen die auto's carburateurs hebben :') Webers jonge.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:23:51 #124
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_108779277
Neen jonguhs, gewoon injectie. Hoef geen sproeiers en een co2 draaischroef oid.
Ik zet zelfs een stapje verder en ga voor drive-by-wire en geen drive-by-cable.. 8-)
Quote van Tjabbo:
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:14:21 #126
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_108836054
DBW is nog DBC vanwege wetgeving in nl.
pi_108846487
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Tjabbo het volgende:
DBW is nog DBC vanwege wetgeving in nl.
huh? :P
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:21:56 #128
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_108917208
dat het laatste stukje naar je gasklep bij mijn weten vanwege wetgeving nog steeds een kabeltje moet zijn
pi_108930383
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:21 schreef Tjabbo het volgende:
dat het laatste stukje naar je gasklep bij mijn weten vanwege wetgeving nog steeds een kabeltje moet zijn
hoe zit het dan met diesels? :P

En de m73b54 heeft gewoon 2 motoren die de gasklep bedienen hoor, geen kabels.. :)
Quote van Tjabbo:
pi_109552145
pffff nog steeds druk bezig met de kabelboom, ik zoek nou een pin layout schema/diagram van de Body Module. Die kan ik maar niet vinden.

Mijn originele heeft maar 1 ingang en 3 uitgangen, een gele, groene en een zwarte stekkerblok. De nieuwe heeft 2 ingangen en 3 uitgangen.

Nou moet ik ivm. comfort sluiting en elec. ramen achter etc. de schema's vinden van deze.

De kabelboom etc. zijn allemaal al getrokken maar niks is aangesloten.. :(

Iemand die me hiermee kan helpen?
Quote van Tjabbo:
pi_109576382
Een rij schakelaars en losse een optie?
.
pi_109577693
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:42 schreef Fer het volgende:
Een rij schakelaars en losse een optie?
Nein.

Ik wil dat het werkt zoals het moet werken, dus trekken van 2 kabels naar de schakelaar en naar de + en - gaat hem niet worden.

Wil ook dat de childlock e.d. werkt en mijn comfort sluiting. As is. ;)

Zou ik wel op prijs stellen als iemand me hiermee kon helpen.. :) ^O^
Quote van Tjabbo:
pi_109890366

Nieuwe aanwinst, originele M-Tech bumperset.. :9~
MET OEM PDC sensoren _O_ _O_

EN ik heb lexuslooks achterlichten meegekregen O+ O+
Quote van Tjabbo:
  woensdag 4 april 2012 @ 12:39:20 #134
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_109890404
passen mooi op een van je vorige auto's, die poolse, duitse import :D
pi_109890442
SPOILER
Quote van Tjabbo:
pi_109890480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:39 schreef Klonk het volgende:
passen mooi op een van je vorige auto's, die poolse, duitse import :D
3x raden van welke deze afkomen.. :P

Quote van Tjabbo:
  woensdag 4 april 2012 @ 22:50:13 #137
182073 invine
blablabla etc.
pi_109919145
Wilde net zeggen, dat kleurtje komt mij bekend voor ;) Ik dacht dat die gele al overleden was?
pi_109920337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef invine het volgende:
Wilde net zeggen, dat kleurtje komt mij bekend voor ;) Ik dacht dat die gele al overleden was?
Hij lag erg lang in de intensive care, maare omdat niemand het geld en moeite in stak om hem op nederlandse kenteken te zetten en de vanos te repareren is ie 2 jaar ofzo niet van zijn plaats af geweest.

Dus heb ik voor een mooi prijsje de complete interieur overgenomen en mocht de bumperset + achterlichten meenemen voor een kleine meerprijs..
Quote van Tjabbo:
  donderdag 5 april 2012 @ 10:55:18 #139
182073 invine
blablabla etc.
pi_109931424
Dat setje heeft wel wat onderhoud nodig ;)
  FOK!fotograaf donderdag 5 april 2012 @ 16:07:49 #140
145146 Andyy
pi_109943487
Vandaag een onze nieuwe BMW opgehaald _O_
N20 motor erin, hij ploft heeeeeeeeerlijk als je het gas los laat, had ik niet verwacht van een 4-cilinder.
En dubbele pijpjes, dacht dat dat alleen voor 23i of hoger was, maar blijkbaar zit dat ook onder 20i's tegenwoordig?
pi_109945741
quote:
6s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Andyy het volgende:
Vandaag een onze nieuwe BMW opgehaald _O_
N20 motor erin, hij ploft heeeeeeeeerlijk als je het gas los laat, had ik niet verwacht van een 4-cilinder.
En dubbele pijpjes, dacht dat dat alleen voor 23i of hoger was, maar blijkbaar zit dat ook onder 20i's tegenwoordig?
het centrale bmw topic is een paar deuren verderop.. Hahaba :p

Maar wat voor bmw heb je gehaald dan dat je een n20 blok hebt? Komt mij ff niet bekend voor..?
Quote van Tjabbo:
pi_109945901
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef invine het volgende:
Dat setje heeft wel wat onderhoud nodig ;)
als in spuitwerk of?
Quote van Tjabbo:
pi_109947323
bmw zou je aan moeten klagen je weetz ;(
pi_109947971
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Jaloezie.
  FOK!fotograaf donderdag 5 april 2012 @ 19:09:30 #145
145146 Andyy
pi_109950403
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

het centrale bmw topic is een paar deuren verderop.. Hahaba :p

Maar wat voor bmw heb je gehaald dan dat je een n20 blok hebt? Komt mij ff niet bekend voor..?
Sorry, ik zag BMW staan en dacht dat dit 'm was :@
X1 hebben we gehaald, vandaag al bijna 80 km gereden door de stad :')
pi_109952050
N20 is een i-4 turbo met meer vermogen dan een M30 van 3500cc en het verbruik van een Aygo.

Heb je ook die 8-traps automaat?
.
  FOK!fotograaf donderdag 5 april 2012 @ 20:14:01 #147
145146 Andyy
pi_109953625
[Centraal] BMW Fantopic, deel 69 - Voorjaar in aantocht
Daar verder, wil zijn topic niet verder vervuilen
pi_109958961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
My Car:

How I See it +/-:

What others seeing:

Quote van Tjabbo:
pi_109962231
mooi die plaatje xd
  Moderator donderdag 19 april 2012 @ 15:44:17 #150
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110535944
Is dit TS eigenlijk? :P

pi_110536566
Da's een E30 M3 als ik het goed zie?
Niet echt te vergelijken met een E36 318i Turkedition ;)
pi_110536666
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef steeez het volgende:
Da's een E30 M3 als ik het goed zie?
Niet echt te vergelijken met een E36 318i Turkedition ;)
Turkedition of niet, onbewust moet ik toch aan TS denken :P
pi_110537068
http://link.marktplaats.nl/540272385

Lijkt wel dezelfde?
Anyway, niet te vergelijken, blijf ik bij.
Maar puur de persoon achter de auto, daar kan ik me wellicht in vinden :7
pi_110538590
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef steeez het volgende:
http://link.marktplaats.nl/540272385

Lijkt wel dezelfde?
Anyway, niet te vergelijken, blijf ik bij.
Maar puur de persoon achter de auto, daar kan ik me wellicht in vinden :7
Dat lijkt er echt op inderdaad. In het filmpje zegt ie ook dat ie de motor helemaal gereviseerd heeft.

Maar het lijkt me niet dat hij Van Os heet en uit Brabant komt :P
pi_110539013
Hij zei ook dat het de auto van een klant was ;)
pi_110539060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:10 schreef steeez het volgende:
Hij zei ook dat het de auto van een klant was ;)
Ah dat heb ik dan weer niet meegekregen.
pi_110554965
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
En lijkt je auto al meer op de onderste? Of begint het nu iets te worden?
Ja komt in de buurt:

Enige wat nog gedaan moet worden is een paar kabelbomen solderen (elec. ramen achter, automatisch dimmende binnen spiegel & klepjes met verlichting) en nog het interieur er in bouwen en een paintjob + velgen en ik ben klaar... Dan moet de V12 er nog een keer bij komen.. :P })
Quote van Tjabbo:
pi_110554977
quote:
:') Dat is een e30 M3 _O_ _O_ _O_ _O_

-edit-

MET een S52B32 blok als ik het zo kan zien, dus een 3.2 24v e36 M3 motor.. :D (als ik het goed zie)

[ Bericht 7% gewijzigd door Turquaz52 op 20-04-2012 11:28:04 ]
Quote van Tjabbo:
pi_110557773
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

:') Dat is een e30 M3 _O_ _O_ _O_ _O_

-edit-

MET een S52B32 blok als ik het zo kan zien, dus een 3.2 24v e36 M3 motor.. :D (als ik het goed zie)
Maar jij bent niet de bestuurder? :P
pi_110579630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Maar jij bent niet de bestuurder? :P
Nee natuurlijk niet.. Dit ben ik:
148405.jpg

Zo'n bontkraag type met beverwijkse Louis Vuitton etc.. ben ik niet.. ;) Check mijn fobo maar ofzo.. :*
Quote van Tjabbo:
pi_110586245
Watser lan met beverwijk
  Moderator zaterdag 21 april 2012 @ 16:22:28 #163
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110597199
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ja komt in de buurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Enige wat nog gedaan moet worden is een paar kabelbomen solderen (elec. ramen achter, automatisch dimmende binnen spiegel & klepjes met verlichting) en nog het interieur er in bouwen en een paintjob + velgen en ik ben klaar... Dan moet de V12 er nog een keer bij komen.. :P })
Wat een bende, maar goed. Hou ons op de hoogte :)
pi_110634585
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:23 schreef Gokhan03 het volgende:
Watser lan met beverwijk
Je weet toch, van die toerkoes en mocro's met hun neppe merk kleding en neppe louis vuitton tasjes en hun bontkraagjes en opgeschoren koppen.. Dat bedoelde ik er mee te zeggen :*
Ik ben niet zo'n type turk ;)
Quote van Tjabbo:
pi_110634836
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Wat een bende, maar goed. Hou ons op de hoogte :)
I know, soms heb ik de neiging om te zeggen: Weetje wat jongens? Game over, zij is naar de sloop.
Maar ik kan het niet. ;(
Quote van Tjabbo:
  zondag 22 april 2012 @ 15:58:01 #166
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110634901
quote:
9s.gif Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

I know, soms heb ik de neiging om te zeggen: Weetje wat jongens? Game over, zij is naar de sloop.
Maar ik kan het niet. ;(
[ afbeelding ]
zonder dat het turqbashen gaat worden zou me dat niet verbazen want wat een teringbende is het in die wagen zeg :D
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 16:21:53 #167
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110635927
quote:

[..]

Maar ik kan het niet. ;(
[ afbeelding ]
Snap ik, ik zou ook niet gelukkig worden van die grafbende die je ervan gemaakt hebt ;)

Als je de binnenkant eens een keertje leeghaalt en er alleen maar spullen in aanwezig hebt die je direct nodig hebt, dat scheelt alweer driekwart van alle ergernis.

[ Bericht 8% gewijzigd door jitzzzze op 22-04-2012 17:02:51 ]
pi_110636945
quote:

[..]

Maar ik kan het niet. ;(
[ afbeelding ]
Maar dan denk je aan het doel dat je voor ogen hebt en het plezier dat je van zo'n unieke wagen gaat hebben. En dan heb je er weer zin in ^O^ !!! Toch?
pi_110653058
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Dat lijkt er echt op inderdaad. In het filmpje zegt ie ook dat ie de motor helemaal gereviseerd heeft.

Maar het lijkt me niet dat hij Van Os heet en uit Brabant komt :P
schijndel bij de dunge weetewel xD new kids nitro
pi_110684579
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Klonk het volgende:

[..]

zonder dat het turqbashen gaat worden zou me dat niet verbazen want wat een teringbende is het in die wagen zeg :D
I Know, cant help it.. :P

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:21 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Snap ik, ik zou ook niet gelukkig worden van die grafbende die je ervan gemaakt hebt ;)

Als je de binnenkant eens een keertje leeghaalt en er alleen maar spullen in aanwezig hebt die je direct nodig hebt, dat scheelt alweer driekwart van alle ergernis.
Tja, i know.. Ik denk van: Eerst ff de elec. ramen etc. kabelboom fixxen/solderen.
Daarna het interieur er in, daarna alles binnen fixxen (nieuwe speaker kabels, dit kabels dat kabels).
Daarna dat deuk achter onder de kofferbakklep er uit halen en hop naar de spuiter en daarna velgjes fixxen + een 750i kopen en dan weer alles opnieuw, interieur er uit halen kabelboom er uit rukken, blok er inlepelen met de complete kabelboom v.d. motor en interieur.. Maar dat duurt nog wel ff..

En ik kan de spullen momenteel nergens kwijt dan in de auto.. Heb thuis veelste veel troep staan.. ;)

quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 16:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Maar dan denk je aan het doel dat je voor ogen hebt en het plezier dat je van zo'n unieke wagen gaat hebben. En dan heb je er weer zin in ^O^ !!! Toch?
Exactly _O_ _O_
Dan doe ik mijn ogen dicht, denk van: hmmm zo gaat ze er uit zien.. Doe ik mijn ogen weer open en ondervind ik een shock door de lelijkheid en begin ijverig te beunen om haar stap voor stap in dat staat te krijgen wat ik wil O+ O+

Quote van Tjabbo:
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 19:08:49 #171
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110685828
Je moet, nou ja, je moet natuurlijk niets. Maar ik raad je aan om die 750 nu te doen of helemaal niet. Haal je auto eenmaal open en doe alles wat je nodig acht.
pi_110695320
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef jitzzzze het volgende:
Je moet, nou ja, je moet natuurlijk niets. Maar ik raad je aan om die 750 nu te doen of helemaal niet. Haal je auto eenmaal open en doe alles wat je nodig acht.
Momenteel niet zo'n grote budget om zo iets uit te voeren.. Is een investering van minstens 2000,-.. En dan heb je alleen de auto zelf. Ga er maar van uit dat er nog 2000,- euro in gaat zitten om alles werkend te krijgen etc..
Quote van Tjabbo:
pi_110696167
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Momenteel niet zo'n grote budget om zo iets uit te voeren.. Is een investering van minstens 2000,-.. En dan heb je alleen de auto zelf. Ga er maar van uit dat er nog 2000,- euro in gaat zitten om alles werkend te krijgen etc..
Zie het positief. Je hebt geen arbeidskosten :P
pi_110698465
Wel onderhoudskosten. 12 bougies, kabels 2 dure verdelers bij de volgende beurt wordt je ook niet vrolijk van.
.
pi_110699092

Zuid-Afrikaanse bak :D
pi_110701025
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef Fer het volgende:
Wel onderhoudskosten. 12 bougies, kabels 2 dure verdelers bij de volgende beurt wordt je ook niet vrolijk van.
Ook dat nog.. :D _O-
Quote van Tjabbo:
pi_110701041
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Zie het positief. Je hebt geen arbeidskosten :P
Dat klopt, wel brugkosten.. ;(
Quote van Tjabbo:
pi_110701101
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2012 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ook dat nog.. :D _O-
maar denk even aan hoe heerlijk dat klinkt, 12 cilinders. zo comfortabel snel heb je nog nooit in de file gestaan.
pi_110701242
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

maar denk even aan hoe heerlijk dat klinkt, 12 cilinders. zo comfortabel snel heb je nog nooit in de file gestaan.
Ik heb een V12 5.4 gereden, een 750i..

Man man man wat heeft dat ding koppel zeg.. Ipv dat hij langzamer gaat hoe hoger je versnelling en snelheid, krijg je steeds een harder duw in je rug, harder en harder.. Schakelt op en nog een duw.. :')

En je rijdt binnen de bebouwde kom voornamelijk alleen maar +/- 1200 tot 1500RPM, niet meer. Want als je meer gas geeft vlieg je weer in je stoel.. :P

326PK - 550nm koppel N/A _O_ _O_
Quote van Tjabbo:
pi_110701296
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik heb een V12 5.4 gereden, een 750i..

Man man man wat heeft dat ding koppel zeg.. Ipv dat hij langzamer gaat hoe hoger je versnelling en snelheid, krijg je steeds een harder duw in je rug, harder en harder.. Schakelt op en nog een duw.. :')

En je rijdt binnen de bebouwde kom voornamelijk alleen maar +/- 1200 tot 1500RPM, niet meer. Want als je meer gas geeft vlieg je weer in je stoel.. :P

326PK - 550nm koppel N/A _O_ _O_
ja v12 is wel wreed O+
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 08:18:10 #181
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110712878

[ Bericht 100% gewijzigd door ellevehC86 op 24-04-2012 11:24:18 (mispost) ]
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_110714800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
Maar zie je het echt zitten om je net afgemaakte auto weer uit elkaar te halen?
jazeker, zo blijf je bezig en bezig.. Wat moet ik doen wanneer zij 'af' is? Juist er vooor zorgen dat het nooit af wordt.. ;) dan kan ik nog altijd er aan sleutelen.. O+
Quote van Tjabbo:
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 13:17:18 #184
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110717486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
Je zou ook eens een project kunnen afronden en dan weer met een totaal nieuw project beginnen.
Dan moet tie m wel afronden :P

Er is toch niks leuker als de auto die je door en door kent en al zo lang hebt telkens beter te maken?
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 13:47:53 #186
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110718126
Ja, dat is zeker waar. Maar ik vraag me gewoon af wat de lol is van je auto eerst helemaal af maken met deze 2.5 motor om dat vervolgens alles weer uit elkaar te halen en er een v12 in te knutselen.

Ik zou dat nu direct doen, nu je toch alles al open hebt liggen.
pi_110719133
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
Je zou ook eens een project kunnen afronden en dan weer met een totaal nieuw project beginnen.
Nee man, ik hoef geen ander totaal nieuw project.. ;) De Golf kost me al meer dan genoeg :P
Ik heb genoeg aan 2 auto's. Hoeft geen 3e er bij.. :)
Quote van Tjabbo:
pi_110719171
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Dan moet tie m wel afronden :P

Er is toch niks leuker als de auto die je door en door kent en al zo lang hebt telkens beter te maken?
Precies... _O_
Quote van Tjabbo:
pi_110719344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, dat is zeker waar. Maar ik vraag me gewoon af wat de lol is van je auto eerst helemaal af maken met deze 2.5 motor om dat vervolgens alles weer uit elkaar te halen en er een v12 in te knutselen.

Ik zou dat nu direct doen, nu je toch alles al open hebt liggen.
Ik heb geen geld op mijn rug groeien beste vriend.

Alles ging zo snel snel achter elkaar omdat ik toen geld gespaard had en het me kon veroorloven. Momenteel moet ik ff mijn interieur en exterieur in orde krijgen. Dan de 2.5 blok voorzien van een opfrisbeurt met evt. nieuwe kop/koppakking en daarna als ik weer een goede zakcentje aan de kant heb liggen +/- 4000,- een 750i kopen, en gelijk die week aan de slag gaan.

Motor er uit wippen met kabelboom.
Motor er in hangen en ophangpunten lassen, motor er uit en verstevigen.
Bakpunten lassen.
EN dan de blok er in lepelen en alles wat er bij komt kijken fixxen, zoals stuurbekrachtigingspomp, stuurkolom, kabelboom, OBD, automaatbak koeling, cardan as, diff, uitlaten op maat maken.

Daar komt echt veel bij kijken vriend.. ;) Dit wat ik nu heb getypt is misschien net 20% van alles. :)
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:42:47 #190
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_110720557
Is zo'n V12 niet heul erg zwaar op de vooras?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_110722643
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef fathank het volgende:
Schijnt dat betonblokken in de kofferbak helpen.

Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 15:50:41 #192
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110734184
Turq heb jij weleens op ebay gekeken voor een 750i in Engeland? Ze kosten geen drol daar en die engelsen zijn erg netjes met hun auto. Daarom ook mijn topique over hoe een sloopwagen uit de UK te halen.

Rechterstuur heb je hier niks aan, maar in onderdelen zijn die bakken hun geld echt wel waard.
.
pi_110736003
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Schijnt dat betonblokken in de kofferbak helpen.

lol. te grappig.
pi_110751998
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef fathank het volgende:
Het is maar 30kg meer dan de 6 pitter wat er nu in zit.. Gietijzer vs. Aluminium.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_110756227
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Het is maar 30kg meer dan de 6 pitter wat er nu in zit.. Gietijzer vs. Aluminium.. :P
Hoe vaak zou je dat nog moeten uitleggen haha
pi_110776646
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 08:04 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Hoe vaak zou je dat nog moeten uitleggen haha
Elke keer wanneer ze het vragen...

Vaak dus.. :')
Quote van Tjabbo:
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 18:14:58 #198
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110776940
Hoe zit dat eigenlijk, een V12 is toch de helft meer cilinders dan een V6? Dus dan heb je toch twee keer de helft van het gewicht :? :@
pi_110789153
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, een V12 is toch de helft meer cilinders dan een V6? Dus dan heb je toch twee keer de helft van het gewicht :? :@
Het is en blijft 1 motorblok. Het is niet zo dat er letterlijk 2 M50 blokken in zitten
pi_110789521
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[ afbeelding ]

Zuid-Afrikaanse bak :D
dat dat kan
pi_110799935
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Het is en blijft 1 motorblok. Het is niet zo dat er letterlijk 2 M50 blokken in zitten
Wel 2 M20 blokken in 1.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_110799965
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
Klopt, maar wat als de kale blok van een 6 pitter meer weegt als dat van een 12 pitter?

Wat is zwaarder 1 blok van gietijzer of 1 brok Alu? (v.d. zelfde grootte natuurlijk)
Quote van Tjabbo:
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 08:23:28 #203
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110847626
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 08:23 schreef jitzzzze het volgende:
Nog steeds heb je de helt meer cilinders die dus voor een toename van het gewicht zorgen van twee keer de helft.
ok. Ik lieg, heb het maar uit me duim gezogen. :)
Quote van Tjabbo:
  Moderator vrijdag 27 april 2012 @ 07:03:40 #205
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110849556
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ok. Ik lieg, heb het maar uit me duim gezogen. :)
aha, zie je wel ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door jitzzzze op 28-04-2012 16:02:49 ]
pi_110887002
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 07:03 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

aha, zie je wel ;)
:|W
Quote van Tjabbo:
  Moderator zaterdag 28 april 2012 @ 16:02:43 #207
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110902116
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:02 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nom nom nom, zie PI ;)
Ik zie er ook edit staan nadat ik had gepost.. :P :*
Quote van Tjabbo:
  Moderator zaterdag 28 april 2012 @ 17:11:00 #209
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110902330
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:11 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Was de PI vergeten zag ik :@ Maar bedoelde het wel zo :*
Jaaa.... Jaaa..... :P hahahaha i know.. :*

Klinkt ook raar, bijna 2,5x grote motor en maar 30kg meer wegen.. Vond het ook raar, maar na veel research kwam ik er ook achter.

Een kaal M50B25 blok weegt 30kg minder dan een kale M73B54 blok, dat de aanbouwdelen meer wegen, tja dat kan zeer zeker kloppen, je praat over alles x2, 2x meer bougies, 2x inlaat spruitstukken, 4x uitlaatspruitstukken (per 3 cil. 1 spruitstuk), etc.. etc..
Quote van Tjabbo:
pi_117325635
V12 triple turbo SC parelmoerwit ,hahahahahahahahhahaha je hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt.
Ben jij niet dat zelfde ventje met een beetje teveel fantasie die ook Bimmerportal poste?

Je praat veel maar je hebt nog geen 1 BMW laten zien met een turbo.
pi_117327449
Bashen kun je ergens anders doen,knulletje..z'n Golf gaat goed en de BMW staat op hold..
pi_117339230
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef Mikecoupe het volgende:
V12 triple turbo SC parelmoerwit ,hahahahahahahahhahaha je hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt.
Ben jij niet dat zelfde ventje met een beetje teveel fantasie die ook Bimmerportal poste?

Je praat veel maar je hebt nog geen 1 BMW laten zien met een turbo.
1. Jij meldt je speciaal aan om hier te posten.. Beetje ziek/zielig vind je niet? :')
2. De TT is destijds niet door mij maar door een ander user bedacht hier, puur voor de lol..
3. Mijn BMW heeft noch een V12 noch een turbo, voorlopig niet eens een interieur.. Maar ik heb haar wel nog steeds, met andere woorden: Ik laat haar echt niet gaan en ik zal haar ook nooit meer wegdoen.
4. Bimmerportal.. Stelletje kneuzen met hun 316i compactjes die mij de les gaan leren over BMW's? Gast, meen je deze nou serieus? Mijn cola fles heeft meer inhoud dan jou cilinderinhoud en je schedelinhoud samen opgeteld.. :D

5. Check mijn VW Project topic als je denkt dat ik mijn woorden niet kan waarmaken, 6.4sec op 100.. en jij? ;)
Quote van Tjabbo:
pi_117341572
O

[ Bericht 98% gewijzigd door Turquaz52 op 28-09-2012 08:00:04 ]
Quote van Tjabbo:
pi_117348894
Mijn neefje van 14 vertelde me over dit belachelijke topic op dit scholieren forum.

Je bent gewoon van elk auto forum afgetrapt omdat je alleen maar wijze praat had en niks presteerde .En hier probeer je dapper te doen maar je bent door iedereen uitgelachen op de echte forums.

Btw die van mij zit met 4,6sec op de 100 en is geen sloop golfje maar een echte auto en geen sjonnie mobiel,en nee het is geen BMW

Droom lekker verder ventje ,ik heb mijn lol hier weer gehad op dit kinder forum.
pi_117349702
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Mikecoupe het volgende:
Mijn neefje van 14 vertelde me over dit belachelijke topic op dit scholieren forum.

Je bent gewoon van elk auto forum afgetrapt omdat je alleen maar wijze praat had en niks presteerde .En hier probeer je dapper te doen maar je bent door iedereen uitgelachen op de echte forums.

Btw die van mij zit met 4,6sec op de 100 en is geen sloop golfje maar een echte auto en geen sjonnie mobiel,en nee het is geen BMW

Droom lekker verder ventje ,ik heb mijn lol hier weer gehad op dit kinder forum.

Droeftoeter :r |:(

Turq en zn projecten *O*
pi_117356171
quote:

lool.. hahahahaha 4.6 sec op 100, wijkte de km teller af of begon je stopwatch bij -7sec? :D

Ik ben van de BMW portal destijds gebanned omdat ik daar mijn mening uitte over die klootviolen met hun 316i compactjes of 318td compactjes die mij de les kwamen lezen over hoe wat en wel en niet moest..
Gast, ik ga mij niet aanpassen aan anderen.. Wat denk je? Lexuslooks, spoilerts en chrome strips? Zolang de auto maar 'mooi' uit ziet hoeft de motor niks aan gedaan worden? Of ff een auto verkopen omdat er iets kapot is zoals de helft van die forum doet? Nein danke.

Hier probeer ik niet stoer te doen, ik ben en blijf mij zelf. Er zijn genoeg mensen hier die dat niet accepteren en dus reageren ze hier niet, maar de mensen die dat wel doen steunen mij ook waarvoor mijn dank. ;)

Ter informatie, ik ben een BMW liefhebber in hart en nieren. Ik heb mijn 318i gered van haar afgang en heb haar helemaal opgelapt zoals beloofd. Alles gedaan wat op mijn checklist stond, incl. M3 leder interieur. Van dit wrak:

Heb ik dit van gemaakt:

Ik ga mijn woorden niet meer vuil maken aan jou.. :) Vandaag of morgen staan jullie allemaal met een pokerface te kijken naar de auto die jullie destijds hebben afgekraakt.. ;) Onthoud de kenteken goed, want je zult de auto zelf niet meer terug herkennen.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_117364382
Die gasten op Bimmerportal weten en kunnen helemaal echt helemaal niks zeg je? ,zet jezelf niet zo voor lul man.
Maar ik ben blij dat je je toch op een kinder forum belangrijk voelt.
Dit zijn pas BMW met vermogen en geen 325i swapje in een 318i:)

325i cabrio turbo:
http://www.bimmerportal.n(...)=e36+turbo&start=390

M3 E36 Turbo:
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=75&t=8149

[ Bericht 14% gewijzigd door Mikecoupe op 28-09-2012 19:43:26 ]
  zaterdag 29 september 2012 @ 09:21:03 #219
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_117381753
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef Mikecoupe het volgende:
Die gasten op Bimmerportal weten en kunnen helemaal echt helemaal niks zeg je? ,zet jezelf niet zo voor lul man.

325i cabrio turbo:

M3 E36 Turbo:
Triest figuur, zit ook een verschil in budget in. Ben toevallig op de hoogte van de kosten van die E36 gezien Daytona ook op extreme machines zit. Vertrek maar weer snel van het 'kinder forum' want van toegevoegde waarde ben je hier dus alles behalve.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  zaterdag 29 september 2012 @ 10:27:53 #220
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_117382507
quote:
Blablablabla

Fijn.. Blijf je dan nu weer weg?

Turq zn keuzes vind ik soms wat... vreemd.. maar hij doet t echt op zijn manier.. Laat m lekker.
Maar dat jij perse je eigen pikkie dr weer bij moet trekken met je 4.6 seconden. In wat? een " echte auto" ? Geloof er geen ZAK van..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_117399554
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef Mikecoupe het volgende:

325i cabrio turbo:

M3 E36 Turbo:
Dat zeg ik niet, dat is wat JIJ zegt. Ik zeg alleen dat er van die idioten op zitten die kijken naar de exterieur van mijn auto ipv een swap wat destijds door een jongen van 18 is uitgevoerd. In plaats van beetje respect te tonen voor het werk, moeite en arbeid wat een jongen van 18 jaar heeft gedaan om een 318i om te bouwen naar een 'echte' BMW met een 6 pitter en 200PK zitten ze daar mij met de grond een te maken en mij te bashen omdat zij er niet uit ziet.

Dat DaytonaM3 een monster van een wagen heeft kan ik niks over zeggen behalve respect. Dat zou mij financieel niet lukken. Jou ook niet. Jij post nu allemaal auto's van andere snelle BMW's, post jou auto eens.

En dat kinderforum wat jij zegt is wel de grootste en meest bezochte forum van Nederland, wat is Bimmerportal daar tegen? Kom op zeg, wat is in de meerderheid daar op de site? Voornamelijk 316i en 318i, laat staan dat: 4 pitters. Met als smoes: 'Ja snel rijden mag toch niet in NL', of 'een 6 cilinder verbruikt te veel! - RIJ DAN GEEN BMW CENTENNEUKER!
Mensen die hun BMW weg doen voor een Opel of weg doen omdat er onderhoud moet komen wat ze niet kunnen betalen, EEN BMW IS EENMAAL DUUR!! Waar is de liefde en passie dan voor BMW??

BULLSHIT is dat, een BMW is geen status symbool van ik heb er een, nee: BMW is een auto die je rijdt omdat je er van houdt en er om geeft. BMW rij je met passie en niet omdat het er gewoon mooi uit ziet.
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:02:55 #222
182073 invine
blablabla etc.
pi_117399720
Turqie laat die gozer lekker gaan, don't feed it man.

Daarbij het Nederlands op bimmerportal is echt om te janken :')
pi_117399912
Niet alleen het Nederlands daar.. ;)

Moderatie ook, je mag daar niet eens quoten.. _O-
Quote van Tjabbo:
pi_117401682
Goeie TT ja, die had ik verzonnen.
pi_117405484
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goeie TT ja, die had ik verzonnen.
Warm je maar alvast op, er komt nog een part 5 als het zo doorgaat..
SPOILER
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:20:38 #226
182073 invine
blablabla etc.
pi_117406282
Wanneer komt er weer een update? Of maak je eerst je golf af?
pi_117468653
Eerst golf afmaken natuurlijk dat is namelijk mijn Daily..

De motor v.d. BMW is denk ik dood, hij kookt snel water en loopt wanneer ie eenmaal warm is op 4-5 cilinders.. :/

Er komt hoogstwaarschijnlijk deze keer een S50B32 3.2 M3 motor in.. En gelijk ombouwen naar handgeschakeld.. :)

Dus ik hou ebay.co.uk goed in de gaten voor een cheap ass donor auto.. :9
Quote van Tjabbo:
pi_117471249
Hoezo is dat blok kapot.
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:12:39 #229
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_117482091
ik denk dat je het probleem bij je thermostaat moet zoeken. dit regelt de temparatuur immers
daaadadadada
pi_117490791
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef hardcore-gabberr het volgende:
ik denk dat je het probleem bij je thermostaat moet zoeken. dit regelt de temparatuur immers
Hij bouwt ook veel druk op.. De koppakking ligt er zowiezo uit, daar ben ik vrijwel zeker van..
Kans is aanwezig dat de kop ook wat te lijden heeft gehad.. Evt barst..

Ga geen energie meer in stoppen, 200PK was op een gegeven moment al snel gewend.. Moet deze keer meer.. :D
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 10:56:53 #231
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_117497685
Ik snap niet dat mensen er zoveel moeite instoppen om de boel hier af te gaan zeiken.
Lijkt me dat TS met veel liefde inzet en beschikbare middelen bezig is met zijn passie.
Daar is weinig mis mee.

Lekker makkelijk om projecten er langs te leggen waar een budget van 30k achter zit.
Ik zeg goed bezig met de beamer and keep it up!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_117616119
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef Nerdmans het volgende:
Ik snap niet dat mensen er zoveel moeite instoppen om de boel hier af te gaan zeiken.
Lijkt me dat TS met veel liefde inzet en beschikbare middelen bezig is met zijn passie.
Daar is weinig mis mee.

Lekker makkelijk om projecten er langs te leggen waar een budget van 30k achter zit.
Ik zeg goed bezig met de beamer and keep it up!
Thanks Nerdmans, tof om te horen! ;)

Ik hoop de BMW zowiezo volgend jaar rollend te hebben incl. nieuwe blok en nieuwe interieur (die thuis nog steeds staat te wachten om ingebouwd te kunnen worden :P

Eerst maar es ff de daily fixxen..! x
Quote van Tjabbo:
  Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:37:08 #233
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_117618592
Ik moet zeggen dat ik geen fan van je autostyling ben, maar het wel leuk vind om te zien hoe je ermee bezig bent. Om toch met een beperkt budget en ruimte er iets van te maken vind ik wel bewonderenswaardig.
pi_117637775
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet zeggen dat ik geen fan van je autostyling ben, maar het wel leuk vind om te zien hoe je ermee bezig bent. Om toch met een beperkt budget en ruimte er iets van te maken vind ik wel bewonderenswaardig.
Mijn autostyling smaak is niet veel anders dan elk ander OEM+ persoon.. ik hou alleen van extreme verlaging en BBS velgen.. ;)

En thanks voor je bewondering, stel ik op prijs.. :) x
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:01:56 #235
182073 invine
blablabla etc.
pi_117638716
Turqie doe is een idee maken voor mijn auto :9 niet dat ik het ga uitvoeren maar wil zien wat jij in gedachten zou hebben :D
  Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:34:15 #236
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_117640051
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Mijn autostyling smaak is niet veel anders dan elk ander OEM+ persoon.. ik hou alleen van extreme verlaging en BBS velgen.. ;)
Dat is waar, ik ben meer van 'alleen' OEM.

quote:
En thanks voor je bewondering, stel ik op prijs.. :) x
You're welcome.
pi_117657302
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef invine het volgende:
Turqie doe is een idee maken voor mijn auto :9 niet dat ik het ga uitvoeren maar wil zien wat jij in gedachten zou hebben :D
idee voor de clio? Sell it. :)
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:58:38 #238
182073 invine
blablabla etc.
pi_117659647
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:39 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

idee voor de clio? Sell it. :)
;(
pi_117659806
Hier in Amsterdam rijdt een E39 rond in de style van Turq. Wit, zwart dak, extreem laag, grote wielen, maar dan heel netjes gedaan. Echt sweet.
.
pi_117670727
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef Fer het volgende:
Hier in Amsterdam rijdt een E39 rond in de style van Turq. Wit, zwart dak, extreem laag, grote wielen, maar dan heel netjes gedaan. Echt sweet.
Dat is echt mijn smaak. Alleen het hoeft niet perse grote wielen te hebben, als het maar de wielkasten vult.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_117670749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:58 schreef invine het volgende:

[..]

;(
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen. ;) x
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:18:52 #242
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_117673632
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen. ;) x
RS motor past ook
  zondag 7 oktober 2012 @ 00:02:41 #243
182073 invine
blablabla etc.
pi_117677581
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hehe ja zoiets had ik ook als idee alleen gaat dat hem nooit worden denk ik :( die 17 inch zou ik zo van de wagen van mijn ouders kunnen schroeven maar denk niet dat mijn ouders dat gaan waarderen :P
pi_117691684
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:02 schreef invine het volgende:

[..]

Hehe ja zoiets had ik ook als idee alleen gaat dat hem nooit worden denk ik :( die 17 inch zou ik zo van de wagen van mijn ouders kunnen schroeven maar denk niet dat mijn ouders dat gaan waarderen :P
Waar een wil is is een weg, zie mijn topics aan als voorbeeld, gewoon doen.

Jij had toch 900 euro over voor een koppakking change? Dan heb je vast wel de helft over voor een setje velgen en voor een meiertje of 2 een verlagingsset (vast/schroefset).. ;)

RS motor kan ook zoals blup dat zegt.. Heb je een echte wolf in schaaps kleren.. Net als mijn Golf :D
Skip na 1:50 als je de actie wilt zien:

En de BMW:
Quote van Tjabbo:
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:19:06 #245
182073 invine
blablabla etc.
pi_117693218
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Waar een wil is is een weg, zie mijn topics aan als voorbeeld, gewoon doen.

Jij had toch 900 euro over voor een koppakking change? Dan heb je vast wel de helft over voor een setje velgen en voor een meiertje of 2 een verlagingsset (vast/schroefset).. ;)

RS motor kan ook zoals blup dat zegt.. Heb je een echte wolf in schaaps kleren.. Net als mijn Golf :D
Skip na 1:50 als je de actie wilt zien:

En de BMW:
Haha ja had er wel zoveel voor over maar nu is mijn geld ook echt op :P
pi_117693434
Goh..
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')