Laatste posts:quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[PROJECT] BMW 318i 2.5 24v - V12 triple turbo SC parelmoerwit dikke BBS-jongens en spuitbusgespoten bumperts.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Bumper zit er op, maar niet gespoten, noch geschuurdDie flikker had er geen tijd voor zei ie en ik kan niet wachten als het daar op neer komt..
Dus tja, volgende keer dan maar zelf spuiten in het weekend ofzo..
Und..?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Hij dacht natuurlijk ook, ''die bumper rijdt ie er toch wel weer af!''
Dunnoo... heb nooit met cat er onder gereden.. (met deze motor dan)..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef Gokhan03 het volgende:
Maare, cat delete = torque vermindering bij lage toeren?
Nee maar er moet toch een soort van tegendruk zijn toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dunnoo... heb nooit met cat er onder gereden.. (met deze motor dan)..
En geloof het eigenlijk ook niet.. Waarom zou het eigenlijk? Je moet alles zsm uit je uitlaat hebben, niet wachten tot het terug kaatst van je cat en alles afremt..
dat is alleen bij 2 takt motoren, die hebben spoelpoorten en geen kleppenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Nee maar er moet toch een soort van tegendruk zijn toch?
Een voorbeeld met scooters, als je zonder uitlaat rijdt dan trekt ie ook niet
Ja want dan gaat de verse mengsel rechtstreeks via de inlaat direct door de uitlaat na buiten.. lieve schat..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Nee maar er moet toch een soort van tegendruk zijn toch?
Een voorbeeld met scooters, als je zonder uitlaat rijdt dan trekt ie ook niet
Aldus een gedetailleerde uitleg..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is alleen bij 2 takt motoren, die hebben spoelpoorten en geen kleppen
quote:
...en een stinkend kerstboompje aan de achteruitkijkspiegelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef invine het volgende:
Yes nieuw topic
Misschien een paypal accountje maken turq? Met slogan, Help turqie aan een witte paralmoerpaintjobz
Elke spiegel in een auto is om achteruit te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef zeeeend het volgende:
[..]
...en een stinkend kerstboompje aan de achteruitkijkspiegel
O,ik dacht dat er ook nog een klax spiegel inzatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:36 schreef invine het volgende:
[..]
Elke spiegel in een auto is om achteruit te kijken
Ik heb nog altijd een bankrekening..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef invine het volgende:
Yes nieuw topic
Misschien een paypal accountje maken turq? Met slogan, Help turqie aan een witte paralmoerpaintjobz
Ik hoef alleen maar iemand te zien in de straal van 2 meter met een jerrycan in de hand bij mijn auto en ik zweer op letterlijk alles wat ik heb, ik schiet een kogel door zijn kop..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Of geld voor een jerrycan peut om 'm in brand te steken. Wat een pauperding.
heeuy, die stinkdingen ruiken best goed hoor..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef zeeeend het volgende:
[..]
...en een stinkend kerstboompje aan de achteruitkijkspiegel
Nee, Mode is nog steeds blauw paars wit. Ik wil zelf geel verlichting omdat juist niemand het heeft..quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef RRRobert het volgende:
Grappig om te zien dat de mode op het gebied van autoverlichting zo weer verschuift van xenon wit naar blauw naar klassiek geel... maar of je er bij nacht en ontij ook nog iets aan hebt...
Doe je dan een voorbindding om?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:25 schreef winterstorm666 het volgende:
Hmm..ik ben benieuwd wat ik doe als ik dit ding voor me zie..ik zit regelmatig in de venlo regio..,ik wil je best een duwtje geven,kerel...op gang kom je toch niet met dat hok,veel toeren draaien en niks klaarmaken.
Ik herinner mij geen rode golf topic eigenlijk..?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef winterstorm666 het volgende:
genoeg om je minimaal bij te blijven..2,5 5 cyl turbo ,niet stock..ik volg je topic best lang..vannaf je rode golf variant,best wel respect voor je vasthoudendheid maar kwaliteit is bagger
Tering wat ben jij sad zegquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:03 schreef winterstorm666 het volgende:
hmm,,je weet waar ik het over heb maar de rode golf station weet je weer niet,en ergers weer wel.
Bagger als in dat je halve gare oplossingen doet en totaal niets concreets doet qua je 3 opbouwen,je lult een hoop maar wat doe je daadwerkelijk?
Wat spuitplamuur en gestunt met wat bumpers,nee ik ben daar niet van onder de indruk.een motorombouw die elke halve gare kan doen...mja..ben blij met je project topic..je weet zelf dat het nergens toe gaat leiden/lijden..beide keuze's..ik kan beter weg blijven uit je topic,je irrtiteert me.
Je weet echt niet wat je doet met betrekking tot verkeersveiligheid gezien je reacties met Gohkan nogwat..,allemaal zelf weten kerel,knuffelturk,i dont care,tot ik je voor me heb..
Eej hoer, ik zou zeggen kom meeten? Dan trek ik me bmw wel ff uit haar winterslaap en dan sta ik wel voor je. Kijken of je nog zo groot praat..quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:03 schreef winterstorm666 het volgende:
hmm,,je weet waar ik het over heb maar de rode golf station weet je weer niet,en ergers weer wel.
Bagger als in dat je halve gare oplossingen doet en totaal niets concreets doet qua je 3 opbouwen,je lult een hoop maar wat doe je daadwerkelijk?
Wat spuitplamuur en gestunt met wat bumpers,nee ik ben daar niet van onder de indruk.een motorombouw die elke halve gare kan doen...mja..ben blij met je project topic..je weet zelf dat het nergens toe gaat leiden/lijden..beide keuze's..ik kan beter weg blijven uit je topic,je irrtiteert me.
Je weet echt niet wat je doet met betrekking tot verkeersveiligheid gezien je reacties met Gohkan nogwat..,allemaal zelf weten kerel,knuffelturk,i dont care,tot ik je voor me heb..
Heb toch wel wat gedaan toch?quote:Plans:
French Lights (gele lenzen in de koplampen)
M3 Voorbumper
Modena Interieur met electrische verstelling
Complete front vervangen (motorkap/zijschermen/rechter voor deur)
Uitdeuken Links achter en achter onder de kofferbakklep
Jammer dat je hapt turqquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eej hoer, ik zou zeggen kom meeten? Dan trek ik me bmw wel ff uit haar winterslaap en dan sta ik wel voor je. Kijken of je nog zo groot praat..
Ik weet natuurlijk dat ik een rode golf heb gehad, duhh.. Het was alleen mijn werkslet/paard (net zoals jij die van je Volvo), denk je dat ik daar zo veel om gaf als deze auto..?
En Halve gare oplossingen? Noem eens wat op? Kitresten, verder?
En met hoop lullen en daadwerkelijk niks doen vind ik ook zware bullshit..
Lees OP:
[..]
Heb toch wel wat gedaan toch?
Maar voor de rest, vind je echt grappig, toe blijf nog ff in me topic
Cant help it..quote:
yes mistlampen zijn ook 3000k xenon, maar heb er geen speciale glazen in zitten ofzo, het zijn gewoon aftermarket mistlampen van ebay wat ik door yoshibignose heb laten bestellen, was als ik me nog goed herinner 110 euro voor kwijt inclusief 2setjes xenon.. De mistlampen zijn gewoon kwalitatief goed, metalen behuizing (dus geen kans op verbande fitting) en het glas ervoor is gewoon kwalitatief dik glas, eigenlijk echt een goede oem vervanger.. En nergens over te klagen, ik moet je wel mededelen dat ik de fitting heb moeten vergroten dmv een veil en boor want anders paste de xenon lamp er niet in. De plastice haakje was ook bij mij gebroken, deze heb ik ala turka gefixt dmv een schroefje..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:32 schreef Gokhan03 het volgende:
Turq had jij nou xenon in je mistlampen? Ik heb van t weekend hele front 4300k behalve grootlicht. Tis dat aan beide mistlampen een stukjd plastic van een halve mm afgebroken is waardoor hij niet meer vastkliktik ga heldere mistlampen nog bestellen.
Mn rechtervoorste knipperlichtkap is er ook af gevlogen toen ik iets te hard ging
Maare heb jij nou speciale glazen in voor xenon? Ik heb alles standaard behalve de xenon lamp. Ik heb een paar tests gedaan met een vriend en hij gaf zelf ook aan dat mn lampen niet verblinden.
Tevens winterstorm666voordat je mij(en turq) niet kent kan je beter geen uitspraken doen. Iedereen is hier vrijwillig.
Zoiets moet je ook niet volgooien met plamuur nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Expres daar niet aan geplamuurd omdat het in zijn geheel in eenkeer wordt strakgetrokken (deukentrekker).. Anders is het dubbel werk..
eerste beste keer wanneer ik de kofferbak dicht gooi of de subwoofer iets te hard aan staat kan ie gelijk barsten bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook niet volgooien met plamuur nee.
Dat niet alleen maar het zegt genoeg over de rest van de autoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
eerste beste keer wanneer ik de kofferbak dicht gooi of de subwoofer iets te hard aan staat kan ie gelijk barsten bijvoorbeeld..
Heb mijn mistlampen gefixt door met een soldeerbout plastic te smelten en de afgebroken stukjes te vullen. Nu zouden ze weer goed moeten zijn. Heb plastic gebruikt van een BIC pen. Goeie harde plasticquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
yes mistlampen zijn ook 3000k xenon, maar heb er geen speciale glazen in zitten ofzo, het zijn gewoon aftermarket mistlampen van ebay wat ik door yoshibignose heb laten bestellen, was als ik me nog goed herinner 110 euro voor kwijt inclusief 2setjes xenon.. De mistlampen zijn gewoon kwalitatief goed, metalen behuizing (dus geen kans op verbande fitting) en het glas ervoor is gewoon kwalitatief dik glas, eigenlijk echt een goede oem vervanger.. En nergens over te klagen, ik moet je wel mededelen dat ik de fitting heb moeten vergroten dmv een veil en boor want anders paste de xenon lamp er niet in. De plastice haakje was ook bij mij gebroken, deze heb ik ala turka gefixt dmv een schroefje..
Ja maar bij jou zijn ze aan de andere kant gesloopt zeker. Bij mijn vorige mistlampen(kapot glas) waren niet de plastic dingetjes aan de mistlamp kapot maar aan de houder. Dat was pas kut.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Te veel moeite, stop er gewoon een parker in, zelfde verhaal, maar een stuk steviger...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog updates?Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef FalleNk810i het volgende:
joo Turq
Het is dat ik geen Mod ben, anders had ik je allang verbannen uit mijn topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog updates?![]()
Update is dat ik een Zwart leder interieur van mijn oude gele bimmer binnekort in de witte bimmer dump:
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Niemand heeft een link..quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Elvander het volgende:
Hoe is dat wagen ooit bij domeinen beland eigenlijk?
Staat vast wel in een of ander topic van Turq52, iemand link?
Yep.. Maar nog lang niet, wil eerst ff qua body 1000% perfect hebben, kleur kan altijd nog komen..quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef FalleNk810i het volgende:
Hahhaaha![]()
Nice, M-tech right?
Wat heb je er nu inzitten dan? stoffen? Ben t vergeten en ik kan het niet terug vinden in dit topic
Je hebt er mij ooit 1 gestuurdquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niemand heeft een link..![]()
Zie het gewoon zo aan: Bonnie and Clyde, Turq and Sibel.
Ik zit 4 maanden, zij zit 6. We komen vrij en zijn weer verenigd..
tadaaaa.
Ja jou, maar jij volgt mijn project al sinds de eerste topic en 'ken' jou al sinds ik hier lid ben..quote:
quote:
Ik heb geen strafblad, op boetes na..quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Boeiend dit gaat om een auto niet om een strafblad.
Tijdelijke velgen, nog steeds druk zoekende naar " BMW Style 5" velgen, oftwel: BBS RC090 voor een E34..quote:
800 euro incl. e34..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:10 schreef invine het volgende:
Neem je er ook gelijk een e34 bij?
[img[http://farm3.static.flickr.com/2761/4418079872_485f7877f8_o.jpg[/img]
Tja, smaken verschillen idd.. Ik vind de e34 ook wel leuk, maar blijf lekker bij mijn BMW hangen, iets met haat-liefde relatie enzoo..quote:Op zondag 26 februari 2012 00:38 schreef invine het volgende:
e34 is een mooiere wagen imo dan een e36, maar smaken verschillen natuurlijk
i dunnoo...?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:01 schreef invine het volgende:
Hoe fix je ook alweer dat als je niet meer kan quoten? (offtopic)
spamblocker uit dit dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:01 schreef invine het volgende:
Hoe fix je ook alweer dat als je niet meer kan quoten? (offtopic)
'Maar' 30 kg verschil..quote:Op zondag 26 februari 2012 13:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar zo'n V12 op de vooras is toch veels te zwaar joh?
750i. was fout. nog steeds een beetje fout maar zeldzaam en mits origineel wel mooi. ik hoop niet dat jij er 1 gaat vernachelen thoughquote:Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Ja dat roep ik al eigenlijk best een lange tijd hier... :p
Ik kan voor 1500,- een 5.4 v12 BMW e38 750i kopen, gewoon in goede staat, eigenaar rijdt er nog steeds in..![]()
en dan dat beest zijn blok met bak, evt compleet met interieur omzetten naar mijn autoo.. :d
Dan praat je over 326pk en iets van 500nm koppel @ 1250kg ofzo.. :d
Serieus, dat complete motorblok scheelt maar 30 kilo?quote:
Dan koop je de 750i en gooi je dat witte gedrocht in de shredder, die 750's zijn zo ontzettend veel cooler dan dat witte gebakje...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Ja dat roep ik al eigenlijk best een lange tijd hier... :p
Ik kan voor 1500,- een 5.4 v12 BMW e38 750i kopen, gewoon in goede staat, eigenaar rijdt er nog steeds in..![]()
en dan dat beest zijn blok met bak, evt compleet met interieur omzetten naar mijn autoo.. :d
Dan praat je over 326pk en iets van 500nm koppel @ 1250kg ofzo.. :d
dat vind ik nou altijd de charme van ts's topics. het begint altijd met een 'dat-wordt-um-net-niet' auto, vervolgens wordt de auto gestript, en denk je, ow , misschien tochquote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan koop je de 750i en gooi je dat witte gedrocht in de shredder, die 750's zijn zo ontzettend veel cooler dan dat witte gebakje...
als pasen en kerst op dezelfde dag vallen dit dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef Klonk het volgende:
niets mis met dromen toch
ik zie het gewoon helemaal voor me, turq in een standaardauto
Kijk naar mijn beide auto's:quote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef Klonk het volgende:
niets mis met dromen toch
ik zie het gewoon helemaal voor me, turq in een standaardauto
Gietijzer vs aluminium..quote:Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Serieus, dat complete motorblok scheelt maar 30 kilo?
Hoor wie het zegt, had jij geen Multivla?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan koop je de 750i en gooi je dat witte gedrocht in de shredder, die 750's zijn zo ontzettend veel cooler dan dat witte gebakje...
Maar ik begrijp het niet..quote:Op zondag 26 februari 2012 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat vind ik nou altijd de charme van ts's topics. het begint altijd met een 'dat-wordt-um-net-niet' auto, vervolgens wordt de auto gestript, en denk je, ow , misschien toch, en dan als ie weer in elkaar zit komen de ombouwkits, foute lampen en andere gekkigheid om de hoek. nadat er een hoop in geïnvesteerd is (liefst met meimeren over nieuwe motoren die het uiteindelijk vaak toch niet worden) wordt ie weggedaan. en op opmerkingen als, koop dan eens ineens een auto die je wilt hebben ipv al die bouwprojecten, krijg je het antwoord dat dat het het juist doet. wat ik wel weer sympathiek vind.
turquaz topics
Je mag de 750i wel hebben samen met mijn oude motor + bak voor een zacht prijsje..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef Klonk het volgende:
Mijn Multipla is weg
Dus ik heb helemaal niets meer te zeggen
Neemt niet weg dat die 750's ontzettend geile bakken zijn
Neverquote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef invine het volgende:
Het lijkt op die foto net of je een spoiler hebt :'')
Zeg, had jij niet deze TT verzonnen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Straks is het dus gewoon een V12 triplebiturbo supercharged RWD parelmoermonster.
nahh.. moet wel een daily blijven hea..quote:Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toen verzonnen omdat jij het over van alles en nog wat had, geen idee hebbende dat er ook echt een V12 zou komen
Waarom bouw je geen jetmotor?
hehehhehehe..quote:Op maandag 27 februari 2012 16:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Breng m nou niet weer op nieuwe ideeen haha
Sponsor! Sponsor! Sponsor mij 1200,-quote:
quote:
1200,- euro is voor een hele nette 750i uit 97.. Dus de motor, bak en evt. diff en assen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
He turquoise, Tripple turbo is niet handig bij je V12. Dan moet je per 4 cilinders een turbo plaatsen terwijl aan beide kanten van de motor 6 exhaust headers zitten.
Dan moet je een compound setup maken, of voor een quad turbo setup gaan.
Maar met een V12 lijkt me dat je 2 grote turbo's per kant wel uit kan. 2x 71mm turbo, dual ball bearing, a/r van 1.00 kom je een heel eind mee
Met die 1200 euro sponsor je dan net een halve turbo.
waar heb jij het over man? Welke tripple turbo setup..?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:35 schreef Tjabbo het volgende:
Dan nog je tripple turbo setup, rond de 10k en je bent klaar
quote:
Jeah weet ik. Lees jij geen posticons? ;-)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waar heb jij het over man? Welke tripple turbo setup..?![]()
Mijn tt is maar verzonnen door dacht ik zwartmetsuiker..
Alsof alleen die auto's carburateurs hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Opels en franse pongel heeft carburateurs.
Echte mannen hebben injectie, zoals het hoort.
huh?quote:
hoe zit het dan met diesels?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:21 schreef Tjabbo het volgende:
dat het laatste stukje naar je gasklep bij mijn weten vanwege wetgeving nog steeds een kabeltje moet zijn
Nein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
3x raden van welke deze afkomen..quote:Op woensdag 4 april 2012 12:39 schreef Klonk het volgende:
passen mooi op een van je vorige auto's, die poolse, duitse import
Hij lag erg lang in de intensive care, maare omdat niemand het geld en moeite in stak om hem op nederlandse kenteken te zetten en de vanos te repareren is ie 2 jaar ofzo niet van zijn plaats af geweest.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef invine het volgende:
Wilde net zeggen, dat kleurtje komt mij bekend voorIk dacht dat die gele al overleden was?
het centrale bmw topic is een paar deuren verderop.. Hahaba :pquote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Andyy het volgende:
Vandaag een onze nieuwe BMW opgehaald
N20 motor erin, hij ploft heeeeeeeeerlijk als je het gas los laat, had ik niet verwacht van een 4-cilinder.
En dubbele pijpjes, dacht dat dat alleen voor 23i of hoger was, maar blijkbaar zit dat ook onder 20i's tegenwoordig?
als in spuitwerk of?quote:
Jaloezie.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bmw zou je aan moeten klagen je weetz
Sorry, ik zag BMW staan en dacht dat dit 'm wasquote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het centrale bmw topic is een paar deuren verderop.. Hahaba :p
Maar wat voor bmw heb je gehaald dan dat je een n20 blok hebt? Komt mij ff niet bekend voor..?
My Car:quote:Op donderdag 5 april 2012 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bmw zou je aan moeten klagen je weetz
Turkedition of niet, onbewust moet ik toch aan TS denkenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:15 schreef steeez het volgende:
Da's een E30 M3 als ik het goed zie?
Niet echt te vergelijken met een E36 318i Turkedition
Dat lijkt er echt op inderdaad. In het filmpje zegt ie ook dat ie de motor helemaal gereviseerd heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef steeez het volgende:
http://link.marktplaats.nl/540272385
Lijkt wel dezelfde?
Anyway, niet te vergelijken, blijf ik bij.
Maar puur de persoon achter de auto, daar kan ik me wellicht in vinden
Ah dat heb ik dan weer niet meegekregen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:10 schreef steeez het volgende:
Hij zei ook dat het de auto van een klant was
Ja komt in de buurt:quote:Op donderdag 19 april 2012 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
En lijkt je auto al meer op de onderste? Of begint het nu iets te worden?
quote:
Maar jij bent niet de bestuurder?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Dat is een e30 M3
![]()
![]()
![]()
-edit-
MET een S52B32 blok als ik het zo kan zien, dus een 3.2 24v e36 M3 motor..(als ik het goed zie)
Nee natuurlijk niet.. Dit ben ik:quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar jij bent niet de bestuurder?
Wat een bende, maar goed. Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja komt in de buurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige wat nog gedaan moet worden is een paar kabelbomen solderen (elec. ramen achter, automatisch dimmende binnen spiegel & klepjes met verlichting) en nog het interieur er in bouwen en een paintjob + velgen en ik ben klaar... Dan moet de V12 er nog een keer bij komen..![]()
Je weet toch, van die toerkoes en mocro's met hun neppe merk kleding en neppe louis vuitton tasjes en hun bontkraagjes en opgeschoren koppen.. Dat bedoelde ik er mee te zeggenquote:
I know, soms heb ik de neiging om te zeggen: Weetje wat jongens? Game over, zij is naar de sloop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een bende, maar goed. Hou ons op de hoogte
zonder dat het turqbashen gaat worden zou me dat niet verbazen want wat een teringbende is het in die wagen zegquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
I know, soms heb ik de neiging om te zeggen: Weetje wat jongens? Game over, zij is naar de sloop.
Maar ik kan het niet.
[ afbeelding ]
Snap ik, ik zou ook niet gelukkig worden van die grafbende die je ervan gemaakt hebtquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
I know, soms heb ik de neiging om te zeggen: Weetje wat jongens? Game over, zij is naar de sloop.
Maar ik kan het niet.
[ afbeelding ]
Maar dan denk je aan het doel dat je voor ogen hebt en het plezier dat je van zo'n unieke wagen gaat hebben. En dan heb je er weer zin inquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
I know, soms heb ik de neiging om te zeggen: Weetje wat jongens? Game over, zij is naar de sloop.
Maar ik kan het niet.
[ afbeelding ]
schijndel bij de dunge weetewel xD new kids nitroquote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat lijkt er echt op inderdaad. In het filmpje zegt ie ook dat ie de motor helemaal gereviseerd heeft.
Maar het lijkt me niet dat hij Van Os heet en uit Brabant komt
I Know, cant help it..quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonder dat het turqbashen gaat worden zou me dat niet verbazen want wat een teringbende is het in die wagen zeg
Tja, i know.. Ik denk van: Eerst ff de elec. ramen etc. kabelboom fixxen/solderen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Snap ik, ik zou ook niet gelukkig worden van die grafbende die je ervan gemaakt hebt
Als je de binnenkant eens een keertje leeghaalt en er alleen maar spullen in aanwezig hebt die je direct nodig hebt, dat scheelt alweer driekwart van alle ergernis.
Exactlyquote:Op zondag 22 april 2012 16:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar dan denk je aan het doel dat je voor ogen hebt en het plezier dat je van zo'n unieke wagen gaat hebben. En dan heb je er weer zin in!!! Toch?
Momenteel niet zo'n grote budget om zo iets uit te voeren.. Is een investering van minstens 2000,-.. En dan heb je alleen de auto zelf. Ga er maar van uit dat er nog 2000,- euro in gaat zitten om alles werkend te krijgen etc..quote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef jitzzzze het volgende:
Je moet, nou ja, je moet natuurlijk niets. Maar ik raad je aan om die 750 nu te doen of helemaal niet. Haal je auto eenmaal open en doe alles wat je nodig acht.
Zie het positief. Je hebt geen arbeidskostenquote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Momenteel niet zo'n grote budget om zo iets uit te voeren.. Is een investering van minstens 2000,-.. En dan heb je alleen de auto zelf. Ga er maar van uit dat er nog 2000,- euro in gaat zitten om alles werkend te krijgen etc..
Ook dat nog..quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef Fer het volgende:
Wel onderhoudskosten. 12 bougies, kabels 2 dure verdelers bij de volgende beurt wordt je ook niet vrolijk van.
Dat klopt, wel brugkosten..quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Zie het positief. Je hebt geen arbeidskosten
maar denk even aan hoe heerlijk dat klinkt, 12 cilinders. zo comfortabel snel heb je nog nooit in de file gestaan.quote:
Ik heb een V12 5.4 gereden, een 750i..quote:Op maandag 23 april 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar denk even aan hoe heerlijk dat klinkt, 12 cilinders. zo comfortabel snel heb je nog nooit in de file gestaan.
ja v12 is wel wreedquote:Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb een V12 5.4 gereden, een 750i..
Man man man wat heeft dat ding koppel zeg.. Ipv dat hij langzamer gaat hoe hoger je versnelling en snelheid, krijg je steeds een harder duw in je rug, harder en harder.. Schakelt op en nog een duw..
En je rijdt binnen de bebouwde kom voornamelijk alleen maar +/- 1200 tot 1500RPM, niet meer. Want als je meer gas geeft vlieg je weer in je stoel..
326PK - 550nm koppel N/A![]()
jazeker, zo blijf je bezig en bezig.. Wat moet ik doen wanneer zij 'af' is? Juist er vooor zorgen dat het nooit af wordt..quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
Maar zie je het echt zitten om je net afgemaakte auto weer uit elkaar te halen?
Dan moet tie m wel afrondenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
Je zou ook eens een project kunnen afronden en dan weer met een totaal nieuw project beginnen.
Nee man, ik hoef geen ander totaal nieuw project..quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
Je zou ook eens een project kunnen afronden en dan weer met een totaal nieuw project beginnen.
Precies...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dan moet tie m wel afronden![]()
Er is toch niks leuker als de auto die je door en door kent en al zo lang hebt telkens beter te maken?
Ik heb geen geld op mijn rug groeien beste vriend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, dat is zeker waar. Maar ik vraag me gewoon af wat de lol is van je auto eerst helemaal af maken met deze 2.5 motor om dat vervolgens alles weer uit elkaar te halen en er een v12 in te knutselen.
Ik zou dat nu direct doen, nu je toch alles al open hebt liggen.
Schijnt dat betonblokken in de kofferbak helpen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef fathank het volgende:
Is zo'n V12 niet heul erg zwaar op de vooras?
lol. te grappig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Schijnt dat betonblokken in de kofferbak helpen.
Het is maar 30kg meer dan de 6 pitter wat er nu in zit.. Gietijzer vs. Aluminium..quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef fathank het volgende:
Is zo'n V12 niet heul erg zwaar op de vooras?
Hoe vaak zou je dat nog moeten uitleggen hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het is maar 30kg meer dan de 6 pitter wat er nu in zit.. Gietijzer vs. Aluminium..
Elke keer wanneer ze het vragen...quote:Op woensdag 25 april 2012 08:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe vaak zou je dat nog moeten uitleggen haha
Het is en blijft 1 motorblok. Het is niet zo dat er letterlijk 2 M50 blokken in zittenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, een V12 is toch de helft meer cilinders dan een V6? Dus dan heb je toch twee keer de helft van het gewicht![]()
dat dat kanquote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[ afbeelding ]
Zuid-Afrikaanse bak
Wel 2 M20 blokken in 1..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het is en blijft 1 motorblok. Het is niet zo dat er letterlijk 2 M50 blokken in zitten
Klopt, maar wat als de kale blok van een 6 pitter meer weegt als dat van een 12 pitter?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, een V12 is toch de helft meer cilinders dan een V6? Dus dan heb je toch twee keer de helft van het gewicht![]()
ok. Ik lieg, heb het maar uit me duim gezogen.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:23 schreef jitzzzze het volgende:
Nog steeds heb je de helt meer cilinders die dus voor een toename van het gewicht zorgen van twee keer de helft.
aha, zie je welquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ok. Ik lieg, heb het maar uit me duim gezogen.
quote:
Ik zie er ook edit staan nadat ik had gepost..quote:
Was de PI vergeten zag ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zie er ook edit staan nadat ik had gepost..![]()
Jaaa.... Jaaa.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was de PI vergeten zag ikMaar bedoelde het wel zo
1. Jij meldt je speciaal aan om hier te posten.. Beetje ziek/zielig vind je niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef Mikecoupe het volgende:
V12 triple turbo SC parelmoerwit ,hahahahahahahahhahaha je hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt.
Ben jij niet dat zelfde ventje met een beetje teveel fantasie die ook Bimmerportal poste?
Je praat veel maar je hebt nog geen 1 BMW laten zien met een turbo.
Droeftoeterquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Mikecoupe het volgende:
Mijn neefje van 14 vertelde me over dit belachelijke topic op dit scholieren forum.
Je bent gewoon van elk auto forum afgetrapt omdat je alleen maar wijze praat had en niks presteerde .En hier probeer je dapper te doen maar je bent door iedereen uitgelachen op de echte forums.
Btw die van mij zit met 4,6sec op de 100 en is geen sloop golfje maar een echte auto en geen sjonnie mobiel,en nee het is geen BMW
Droom lekker verder ventje ,ik heb mijn lol hier weer gehad op dit kinder forum.
lool.. hahahahaha 4.6 sec op 100, wijkte de km teller af of begon je stopwatch bij -7sec?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Mikecoupe het volgende:
Mijn neefje van 14 vertelde me over dit belachelijke topic op dit scholieren forum.
Je bent gewoon van elk auto forum afgetrapt omdat je alleen maar wijze praat had en niks presteerde .En hier probeer je dapper te doen maar je bent door iedereen uitgelachen op de echte forums.
Btw die van mij zit met 4,6sec op de 100 en is geen sloop golfje maar een echte auto en geen sjonnie mobiel,en nee het is geen BMW
Droom lekker verder ventje ,ik heb mijn lol hier weer gehad op dit kinder forum.
Triest figuur, zit ook een verschil in budget in. Ben toevallig op de hoogte van de kosten van die E36 gezien Daytona ook op extreme machines zit. Vertrek maar weer snel van het 'kinder forum' want van toegevoegde waarde ben je hier dus alles behalve.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef Mikecoupe het volgende:
Die gasten op Bimmerportal weten en kunnen helemaal echt helemaal niks zeg je? ,zet jezelf niet zo voor lul man.
Maar ik ben blij dat je je toch op een kinder forum belangrijk voelt.
Dit zijn pas BMW met vermogen en geen 325i swapje in een 318i:)
325i cabrio turbo:
http://www.bimmerportal.n(...)=e36+turbo&start=390
M3 E36 Turbo:
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=75&t=8149
Fijn.. Blijf je dan nu weer weg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef Mikecoupe het volgende:
Mijn neefje van 14 vertelde me over dit belachelijke topic op dit scholieren forum.
Blablablabla
Droom lekker verder ventje ,ik heb mijn lol hier weer gehad op dit kinder forum.
Dat zeg ik niet, dat is wat JIJ zegt. Ik zeg alleen dat er van die idioten op zitten die kijken naar de exterieur van mijn auto ipv een swap wat destijds door een jongen van 18 is uitgevoerd. In plaats van beetje respect te tonen voor het werk, moeite en arbeid wat een jongen van 18 jaar heeft gedaan om een 318i om te bouwen naar een 'echte' BMW met een 6 pitter en 200PK zitten ze daar mij met de grond een te maken en mij te bashen omdat zij er niet uit ziet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef Mikecoupe het volgende:
Die gasten op Bimmerportal weten en kunnen helemaal echt helemaal niks zeg je? ,zet jezelf niet zo voor lul man.
Maar ik ben blij dat je je toch op een kinder forum belangrijk voelt.
Dit zijn pas BMW met vermogen en geen 325i swapje in een 318i:)
325i cabrio turbo:
http://www.bimmerportal.n(...)=e36+turbo&start=390
M3 E36 Turbo:
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=75&t=8149
Warm je maar alvast op, er komt nog een part 5 als het zo doorgaat..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goeie TT ja, die had ik verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Hij bouwt ook veel druk op.. De koppakking ligt er zowiezo uit, daar ben ik vrijwel zeker van..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef hardcore-gabberr het volgende:
ik denk dat je het probleem bij je thermostaat moet zoeken. dit regelt de temparatuur immers
Thanks Nerdmans, tof om te horen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef Nerdmans het volgende:
Ik snap niet dat mensen er zoveel moeite instoppen om de boel hier af te gaan zeiken.
Lijkt me dat TS met veel liefde inzet en beschikbare middelen bezig is met zijn passie.
Daar is weinig mis mee.
Lekker makkelijk om projecten er langs te leggen waar een budget van 30k achter zit.
Ik zeg goed bezig met de beamer and keep it up!
Mijn autostyling smaak is niet veel anders dan elk ander OEM+ persoon.. ik hou alleen van extreme verlaging en BBS velgen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet zeggen dat ik geen fan van je autostyling ben, maar het wel leuk vind om te zien hoe je ermee bezig bent. Om toch met een beperkt budget en ruimte er iets van te maken vind ik wel bewonderenswaardig.
Dat is waar, ik ben meer van 'alleen' OEM.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn autostyling smaak is niet veel anders dan elk ander OEM+ persoon.. ik hou alleen van extreme verlaging en BBS velgen..
You're welcome.quote:En thanks voor je bewondering, stel ik op prijs..x
idee voor de clio? Sell it.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef invine het volgende:
Turqie doe is een idee maken voor mijn autoniet dat ik het ga uitvoeren maar wil zien wat jij in gedachten zou hebben
Dat is echt mijn smaak. Alleen het hoeft niet perse grote wielen te hebben, als het maar de wielkasten vult..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef Fer het volgende:
Hier in Amsterdam rijdt een E39 rond in de style van Turq. Wit, zwart dak, extreem laag, grote wielen, maar dan heel netjes gedaan. Echt sweet.
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen.quote:
RS motor past ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen.x
Hehe ja zoiets had ik ook als idee alleen gaat dat hem nooit worden denk ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen.x
Waar een wil is is een weg, zie mijn topics aan als voorbeeld, gewoon doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:02 schreef invine het volgende:
[..]
Hehe ja zoiets had ik ook als idee alleen gaat dat hem nooit worden denk ikdie 17 inch zou ik zo van de wagen van mijn ouders kunnen schroeven maar denk niet dat mijn ouders dat gaan waarderen
Haha ja had er wel zoveel voor over maar nu is mijn geld ook echt opquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, zie mijn topics aan als voorbeeld, gewoon doen.
Jij had toch 900 euro over voor een koppakking change? Dan heb je vast wel de helft over voor een setje velgen en voor een meiertje of 2 een verlagingsset (vast/schroefset)..
RS motor kan ook zoals blup dat zegt.. Heb je een echte wolf in schaaps kleren.. Net als mijn Golf![]()
Skip na 1:50 als je de actie wilt zien:
En de BMW:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |