Zeg, had jij niet deze TT verzonnen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Straks is het dus gewoon een V12 triplebiturbo supercharged RWD parelmoermonster.
nahh.. moet wel een daily blijven hea..quote:Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toen verzonnen omdat jij het over van alles en nog wat had, geen idee hebbende dat er ook echt een V12 zou komen
Waarom bouw je geen jetmotor?
hehehhehehe..quote:Op maandag 27 februari 2012 16:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Breng m nou niet weer op nieuwe ideeen haha
Sponsor! Sponsor! Sponsor mij 1200,-quote:
quote:
1200,- euro is voor een hele nette 750i uit 97.. Dus de motor, bak en evt. diff en assen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
He turquoise, Tripple turbo is niet handig bij je V12. Dan moet je per 4 cilinders een turbo plaatsen terwijl aan beide kanten van de motor 6 exhaust headers zitten.
Dan moet je een compound setup maken, of voor een quad turbo setup gaan.
Maar met een V12 lijkt me dat je 2 grote turbo's per kant wel uit kan. 2x 71mm turbo, dual ball bearing, a/r van 1.00 kom je een heel eind mee
Met die 1200 euro sponsor je dan net een halve turbo.
waar heb jij het over man? Welke tripple turbo setup..?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:35 schreef Tjabbo het volgende:
Dan nog je tripple turbo setup, rond de 10k en je bent klaar
quote:
Jeah weet ik. Lees jij geen posticons? ;-)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waar heb jij het over man? Welke tripple turbo setup..?![]()
Mijn tt is maar verzonnen door dacht ik zwartmetsuiker..
Alsof alleen die auto's carburateurs hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Opels en franse pongel heeft carburateurs.
Echte mannen hebben injectie, zoals het hoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |