Zeg, had jij niet deze TT verzonnen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Straks is het dus gewoon een V12 triplebiturbo supercharged RWD parelmoermonster.
nahh.. moet wel een daily blijven hea..quote:Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toen verzonnen omdat jij het over van alles en nog wat had, geen idee hebbende dat er ook echt een V12 zou komen
Waarom bouw je geen jetmotor?
hehehhehehe..quote:Op maandag 27 februari 2012 16:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Breng m nou niet weer op nieuwe ideeen haha
Sponsor! Sponsor! Sponsor mij 1200,-quote:
quote:
1200,- euro is voor een hele nette 750i uit 97.. Dus de motor, bak en evt. diff en assen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
He turquoise, Tripple turbo is niet handig bij je V12. Dan moet je per 4 cilinders een turbo plaatsen terwijl aan beide kanten van de motor 6 exhaust headers zitten.
Dan moet je een compound setup maken, of voor een quad turbo setup gaan.
Maar met een V12 lijkt me dat je 2 grote turbo's per kant wel uit kan. 2x 71mm turbo, dual ball bearing, a/r van 1.00 kom je een heel eind mee
Met die 1200 euro sponsor je dan net een halve turbo.
waar heb jij het over man? Welke tripple turbo setup..?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:35 schreef Tjabbo het volgende:
Dan nog je tripple turbo setup, rond de 10k en je bent klaar
quote:
Jeah weet ik. Lees jij geen posticons? ;-)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waar heb jij het over man? Welke tripple turbo setup..?![]()
Mijn tt is maar verzonnen door dacht ik zwartmetsuiker..
Alsof alleen die auto's carburateurs hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Opels en franse pongel heeft carburateurs.
Echte mannen hebben injectie, zoals het hoort.
huh?quote:
hoe zit het dan met diesels?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:21 schreef Tjabbo het volgende:
dat het laatste stukje naar je gasklep bij mijn weten vanwege wetgeving nog steeds een kabeltje moet zijn
Nein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
3x raden van welke deze afkomen..quote:Op woensdag 4 april 2012 12:39 schreef Klonk het volgende:
passen mooi op een van je vorige auto's, die poolse, duitse import
Hij lag erg lang in de intensive care, maare omdat niemand het geld en moeite in stak om hem op nederlandse kenteken te zetten en de vanos te repareren is ie 2 jaar ofzo niet van zijn plaats af geweest.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef invine het volgende:
Wilde net zeggen, dat kleurtje komt mij bekend voorIk dacht dat die gele al overleden was?
het centrale bmw topic is een paar deuren verderop.. Hahaba :pquote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Andyy het volgende:
Vandaag een onze nieuwe BMW opgehaald
N20 motor erin, hij ploft heeeeeeeeerlijk als je het gas los laat, had ik niet verwacht van een 4-cilinder.
En dubbele pijpjes, dacht dat dat alleen voor 23i of hoger was, maar blijkbaar zit dat ook onder 20i's tegenwoordig?
als in spuitwerk of?quote:
Jaloezie.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bmw zou je aan moeten klagen je weetz
Sorry, ik zag BMW staan en dacht dat dit 'm wasquote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het centrale bmw topic is een paar deuren verderop.. Hahaba :p
Maar wat voor bmw heb je gehaald dan dat je een n20 blok hebt? Komt mij ff niet bekend voor..?
My Car:quote:Op donderdag 5 april 2012 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bmw zou je aan moeten klagen je weetz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |