Ook dat nog..quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef Fer het volgende:
Wel onderhoudskosten. 12 bougies, kabels 2 dure verdelers bij de volgende beurt wordt je ook niet vrolijk van.
Dat klopt, wel brugkosten..quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Zie het positief. Je hebt geen arbeidskosten
maar denk even aan hoe heerlijk dat klinkt, 12 cilinders. zo comfortabel snel heb je nog nooit in de file gestaan.quote:
Ik heb een V12 5.4 gereden, een 750i..quote:Op maandag 23 april 2012 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar denk even aan hoe heerlijk dat klinkt, 12 cilinders. zo comfortabel snel heb je nog nooit in de file gestaan.
ja v12 is wel wreedquote:Op maandag 23 april 2012 23:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb een V12 5.4 gereden, een 750i..
Man man man wat heeft dat ding koppel zeg.. Ipv dat hij langzamer gaat hoe hoger je versnelling en snelheid, krijg je steeds een harder duw in je rug, harder en harder.. Schakelt op en nog een duw..
En je rijdt binnen de bebouwde kom voornamelijk alleen maar +/- 1200 tot 1500RPM, niet meer. Want als je meer gas geeft vlieg je weer in je stoel..
326PK - 550nm koppel N/A![]()
jazeker, zo blijf je bezig en bezig.. Wat moet ik doen wanneer zij 'af' is? Juist er vooor zorgen dat het nooit af wordt..quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
Maar zie je het echt zitten om je net afgemaakte auto weer uit elkaar te halen?
Dan moet tie m wel afrondenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
Je zou ook eens een project kunnen afronden en dan weer met een totaal nieuw project beginnen.
Nee man, ik hoef geen ander totaal nieuw project..quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
Je zou ook eens een project kunnen afronden en dan weer met een totaal nieuw project beginnen.
Precies...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dan moet tie m wel afronden![]()
Er is toch niks leuker als de auto die je door en door kent en al zo lang hebt telkens beter te maken?
Ik heb geen geld op mijn rug groeien beste vriend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, dat is zeker waar. Maar ik vraag me gewoon af wat de lol is van je auto eerst helemaal af maken met deze 2.5 motor om dat vervolgens alles weer uit elkaar te halen en er een v12 in te knutselen.
Ik zou dat nu direct doen, nu je toch alles al open hebt liggen.
Schijnt dat betonblokken in de kofferbak helpen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef fathank het volgende:
Is zo'n V12 niet heul erg zwaar op de vooras?
lol. te grappig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Schijnt dat betonblokken in de kofferbak helpen.
Het is maar 30kg meer dan de 6 pitter wat er nu in zit.. Gietijzer vs. Aluminium..quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef fathank het volgende:
Is zo'n V12 niet heul erg zwaar op de vooras?
Hoe vaak zou je dat nog moeten uitleggen hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het is maar 30kg meer dan de 6 pitter wat er nu in zit.. Gietijzer vs. Aluminium..
Elke keer wanneer ze het vragen...quote:Op woensdag 25 april 2012 08:04 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe vaak zou je dat nog moeten uitleggen haha
Het is en blijft 1 motorblok. Het is niet zo dat er letterlijk 2 M50 blokken in zittenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, een V12 is toch de helft meer cilinders dan een V6? Dus dan heb je toch twee keer de helft van het gewicht![]()
dat dat kanquote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[ afbeelding ]
Zuid-Afrikaanse bak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |