Dus vandaag de hele interieur er uit gehaald, ook de hoedenplank en de kopsteunen achter met de oem 3e remlicht samen.
Morgen de tapijt ook er uithalen want ik wil de oem kabelboom gebruiken v.d. Stoelverwarming en ook de kabelboom v.d. Electrische ramen achter. Als ik het doe doe ik het gelijk goed toch?

Ook heeft de gele bmw oem fabrieks PDC, deze wil ik ook gelijk overzetten op mijn bmw, alleen weet ik niet of dit kwestie is van kabels knippen en solderen op geschakelde plus en min of dat ie eerst 5x rond de auto gaat door de controllers oid.. Misschien heeft iemand een how to? Of een wiring diagram?

En ik mag de complete a/c climatronic systeem hebben, zal ik dan gelijk de dashboard met airbag ook overzetten op de mijne, of moet ik het houden op fake airbags in de deuren en 1 werkende op mijn eigen stuur..? Is er eigenlijk wel een mogenlijkheid dat ik de complete interieur kabelbomen zo kan wisselen met deze 2 auto's? Mijn e36 sedan komt uit 94 en deze sedan uit 97/98... Ik heb een 318i (m50b25 2.5) en dit is een 323i (m52b25)..
Thanks, turq