De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met z'n 7/8en ofzo? Ik stond daar een beetje te chillen met een coronatje, komt ineens iemand aan met zo'n wcpot op een stuk hout aanslepen, ik denk WTF?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef Dimens het volgende:
Het is gelukt, blijkbaar was de iPhone toch niet met mijn Mac gelinkt.
nou. feest op niveau!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
met z'n 7/8en ofzo? Ik stond daar een beetje te chillen met een coronatje, komt ineens iemand aan met zo'n wcpot op een stuk hout aanslepen, ik denk WTF?
Zit die helemaal vol met van die rode drank en heel veel lange rietjes, wij dus allemaal drinken
Ja ik snapte er ook niets van, achjaa ik kom soberzo niet zo vaak meer in die tent. Tegenwoordig is het allemaal de 'ikgavoor-de-rest-stikt-maar-mentaliteit' en de 'ruzie-maken-is-stoer-mentaliteit' dus de pret daalt voor mij welquote:
vertel eens over je vakantieplannenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik snapte er ook niets van, achjaa ik kom soberzo niet zo vaak meer in die tent. Tegenwoordig is het allemaal de 'ikgavoor-de-rest-stikt-maar-mentaliteit' en de 'ruzie-maken-is-stoer-mentaliteit' dus de pret daalt voor mij wel
Nou ik werk momenteel 70/80 uur per week en probeer een beetje geld te verdienen. En ik heb geen plannen tot nu toe maar ik wil ongeveer februari weg. Je hebt wel van die programma's van realgap (heb ik zo'n dik boek van) met doe dit en dat met dieren en zulks maar het lijkt me ook wel wat om een RTW ticket te boeken en gewoon in allerlei steden rond te snuffelen en dingen te zien. Misschien wel in america auto huren en stuk over land afleggen (was patje volgens mij die dat had gedaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vertel eens over je vakantieplannen
Is aan te raden ja, ik ga het nog een keer doen maar dan andere staten bezoeken ofc.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou ik werk momenteel 70/80 uur per week en probeer een beetje geld te verdienen. En ik heb geen plannen tot nu toe maar ik wil ongeveer februari weg. Je hebt wel van die programma's van realgap (heb ik zo'n dik boek van) met doe dit en dat met dieren en zulks maar het lijkt me ook wel wat om een RTW ticket te boeken en gewoon in allerlei steden rond te snuffelen en dingen te zien. Misschien wel in america auto huren en stuk over land afleggen (was patje volgens mij die dat had gedaan) etc
klinkt goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou ik werk momenteel 70/80 uur per week en probeer een beetje geld te verdienen. En ik heb geen plannen tot nu toe maar ik wil ongeveer februari weg. Je hebt wel van die programma's van realgap (heb ik zo'n dik boek van) met doe dit en dat met dieren en zulks maar het lijkt me ook wel wat om een RTW ticket te boeken en gewoon in allerlei steden rond te snuffelen en dingen te zien. Misschien wel in america auto huren en stuk over land afleggen (was patje volgens mij die dat had gedaan) etc
gewoon op de bonnefooi gaan met zo min mogelijk bij je en dan goedkope hostels fixen kan ook leuk zijn is en relatief cheap.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
ik probeer nu t/m februari nog hard te werken en dan kan ik zo'n 2000/2500 euro per maand verdienen
Hebben wij ook gedaan, had ook bijna niets meegenomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon op de bonnefooi gaan met zo min mogelijk bij je en dan goedkope hostels fixen kan ook leuk zijn is en relatief cheap.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, had ook bijna niets meegenomen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]? vind het juist de tofste manier van landen 'ontdekken'
Ja ok ik kan me ook niet veroorloven om elke nacht in een hotel te gaan zitten ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, had ook bijna niets meegenomen
gaat prima samen. heb je al veel van europa gezien? anders is een EU treinkaart misschien wel wat om alle grote steden eens een bezoek te brengen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ok ik kan me ook niet veroorloven om elke nacht in een hotel te gaan zitten ofzo
Maar ik wil wel lekker een starbucks pakken smorgens en dat soort dingen
Lekker genieten
Nu wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:23 schreef Dalando het volgende:
Iemand mijn nieuwe ondertitel al gezien?
http://www.travbuddy.com/maps/6363767quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gaat prima samen. heb je al veel van europa gezien? anders is een EU treinkaart misschien wel wat om alle grote steden eens een bezoek te brengen.
is soms wel lachen. gewoon op een chille bank zitten en beetje met phone klooien en dan mensen kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag tijdens een tussenuur gewoon rondgelopen in de IKEA
Oh, en een "2e" gratis refill.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is soms wel lachen. gewoon op een chille bank zitten en beetje met phone klooien en dan mensen kijken![]()
en goedkope hotdogs
Hotdogs zijn daar baas idd, eten we ook vaak daarquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is soms wel lachen. gewoon op een chille bank zitten en beetje met phone klooien en dan mensen kijken![]()
en goedkope hotdogs
Altijd de verleiding weerstaan om dat bekertje onder dat horentjes machineke te proppen. Toch maar horentje kopen voor 50 cent en deze stiekem toch 2x vullenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hotdogs zijn daar baas idd, eten we ook vaak daar![]()
¤1,75 voor 2 hotdogs incl. saus + beker frisdrank die je onbeperkt bij mag vullen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef Dimens het volgende:
Wheheh, even foto's van vroeger van de middelbare terug kijken. Wat een pikkie was ik toen zeg en wat zal ik er toen uit. Oorbelletje, roze polo en een jas met kat aan de binnenkant.![]()
Wel wat jailbait pics gevonden, al zijn die meisjes nu geen jailbait meer.
Lief dagboek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef Dimens het volgende:
Wheheh, even foto's van vroeger van de middelbare terug kijken. Wat een pikkie was ik toen zeg en wat zal ik er toen uit. Oorbelletje, roze polo en een jas met kat aan de binnenkant.![]()
Wel wat jailbait pics gevonden, al zijn die meisjes nu geen jailbait meer.
HOI GEZEGD WTFquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Dalando het volgende:
EN DIT IS AL MIJN ZOVEELSTE POST EN NOG NIEMAND IK ZEG N I E M A N D HEEFT HOI GEZEGD WTF
WATquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef Boterbartje het volgende:
SYSTEEMCOMPONENTEN
XPS 15 Aantal 1
2e generatie Intel® Core™ i5-2410M Processor 2,3 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz, Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands Prijs per eenheid ¤ 868,01
Inclusief 15 maanden gratis McAfee t/m 05/10/2011
Vervalt donderdag 6 oktober 2011 Details bekijken
Profiteer van ¤179 inclusief BTW korting op geselecteerde laptops.
Vervalt donderdag 6 oktober 2011 Details bekijken
- ¤ 179,00
10% korting
Vervalt maandag 31 oktober 2011 Details bekijken
- ¤ 68,90
Catalogusnummer: 2121 N00X5M03
Module Beschrijving Details bekijken
Base 2e generatie Intel® Core™ i5-2410M Processor 2,3 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Geheugen 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]
Toetsenbord Internal Backlit US/International Qwerty Keyboard
Grafische kaart 1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Grafische kaart
Harde schijf 320 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optische stations 8x optisch dvd+/-rw-station
Draadloze connectiviteit Intel® Centrino® Wireless-N 1000 (EUR)
Cables European 250V Power Cord
Verzendingsdocumenten Dutch Documentation
Bundle N08X5M03
Standaardondersteuning 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
Services en Support 1 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc
Integrated Mobile Broadband Mobile Broadband Not Included
Order Information XPS L502x Order - Netherlands
Primary Battery 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Draagtassen No Carrying Case
Dell System Media Kit XPS L502x Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Kleuren, dessins en beschilderingen Metalloid Aluminum Cover
Accidental Damage Support Geen Accidental Damage-support
Online Backup DataSafe online back-up van 2GB – licentie van 1 jaar
TV Tuner and Remote Control TvTuner niet inbegrepen
LCD 40 cm(15.6") HD WLED TL (1366x768) 720p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
DataSafe Datasafe Local 2.3 Basic
Microsoft-software Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook.
Beveiligingssoftware McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands
Power Supply 130W AC Adaptor
Operating System Recovery Options Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen
TOTAAL :¤ 620,11
Extra kortingen en waardebonnen
Gratis bezorging t/m 05/10/2011
Vervalt donderdag 6 oktober 2011
Details bekijken
Totaal excl. BTW btw-tarief Totaal incl. BTW
¤ 521,10 19,00 % ¤ 620,11
Totale leveringskosten ¤ 24,37 19,00 % ¤ 29,00
Korting leveringskosten -¤ 24,37 19,00 % -¤ 29,00
Details bekijken
Totaalprijs ¤ 521,10 ¤ 620,11
nieuwe laptopquote:
Wij hebben echt 1 hotel gehad, rest van die cheape inns die niets kosten, en ja starbucks kost ook niets ipv die overpriced rommel hier in Nederland.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ok ik kan me ook niet veroorloven om elke nacht in een hotel te gaan zitten ofzo
Maar ik wil wel lekker een starbucks pakken smorgens en dat soort dingen
Lekker genieten
nouja het lijkt mij wel mooi om meerdere plaatsen aan te doen dmv RTW ticket en dan ook even santiago meepikken, bij familie kost het geen drol om te blijvenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij hebben echt 1 hotel gehad, rest van die cheape inns die niets kosten, en ja starbucks kost ook niets ipv die overpriced rommel hier in Nederland.
gefeliciteerd mangquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:18 schreef aight1 het volgende:
wat een stomme verjaardag vol met school en huiswerk
terechtquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:19 schreef coban het volgende:
Ik ben thuisssssSzszzz ik wiilde laatste uur skippen maar toen hoorde ik jullie stemmen en boos zijn enzo toen ben ik braaf naar les gegaan.
1equote:Op maandag 3 oktober 2011 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
ik snap er niets meer van
xps 15 met i7, 6gb geheugen, 750 gb schijf = 730
xps 15 met i5 4gb geheugen en 320gb = 640 euro
voor de rest zelfde wat zouden jullie doen groeten
ja maar wel 90 euro duurder enzo!quote:
Dus. 90 euro verdiende ik door vroeger 2 weken foldertjes in de sloot te dumpen rond te brengenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar wel 90 euro duurder enzo!
90 euro verdien ik door 2 avonden te werkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus. 90 euro verdiende ik door vroeger 2 weken foldertjes in de sloot te dumpen rond te brengen
Punt gemäcktquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
90 euro verdien ik door 2 avonden te werken
Cola, energy, alle cafeïne enzulksquote:
Jep bizar, ik heb 4 kaartjes gelukkigquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:42 schreef Dalando het volgende:
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/13421
Op de dag zelf nog als gewoonlijk
Waarom?quote:
Ik 0quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep bizar, ik heb 4 kaartjes gelukkig
A + B + Cquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Waarom?
A. Te laat gaan slapen
B. Te vroeg opgestaan
C. Te hard gesport
D. Te veel gegeten
E. Te lang op school/studie geweest
F. Te veel andere dingen
laten we haar maar even negeren.quote:
dankjewel skatjequote:
Zonde wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
geake ouders ik wilden een foto maken voor op twitter van me dode konijn voordat we hem gingen begraven mocht dat niet
Post nou maar foto's van je kut.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
geake ouders ik wilden een foto maken voor op twitter van me dode konijn voordat we hem gingen begraven mocht dat niet
Ja. Even na werk langs de sportschool gegaan. Af en toe ook wel eens fijnquote:
Lekker. Ik ben vandaag ook weer geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja. Even na werk langs de sportschool gegaan. Af en toe ook wel eens fijn
Binnenkort 1 met een komkommer erinquote:
GMSAquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben vandaag ook weer geweest.
Met mijn username erbij, dan is het goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:51 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Binnenkort 1 met een komkommer erin
weenie lijkt me beter van nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:29 schreef Dalando het volgende:
aight stuur me je huiswerkert maar ik ben toch niet jarig jij wel
Puick.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:51 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Doe het nou maar. Je hebt nicht voor nicht een baas tagje.quote:
hhou me op de hoogtequote:Op maandag 3 oktober 2011 18:51 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ok kan je presentatie maken over de nieuwe situatie van het kikkerhol in meerhoven?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe het nou maar. Je hebt nicht voor nicht een baas tagje.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
ok kan je presentatie maken over de nieuwe situatie van het kikkerhol in meerhoven?
Tot zo ver mijn research naar dit onderwerp.quote:Uw zoekbewerking - kikkerhol meerhoven - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
In Sassem ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:54 schreef Dalando het volgende:
http://www.alphens.nl/nieuws/all/1566,index.html
De dag van Qlimaxquote:
hijs alphenaar, wiki + fobo mod, en devverquote:
Wat bedoel je daarmee?quote:
Haha ik weetquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:58 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan wordt 'ie gepresenteerd maar dan ligt het nog niet meteen in de winkel.
komt voor de hoer!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Met mijn username erbij, dan is het goed.
hey sgat heb nog steeds je foto niet gesien maar sommige gieren hier wilde niet doorsturen grquote:
Oké cool.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
hijs alphenaar, wiki + fobo mod, en devver
Haha nice! Ja weetje anders heb ik zo'n 'ouder' modelquote:
Ik wel. En een Blackberry curve kun je wel een smartphone noemen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
Hoezo noemen ze het eigenlijk nog een smartphone? De meeste bezitters van een smartphone bellen er zelden tot nooit mee.
Zakelijk of persoonlijk?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wel. En een Blackberry curve kun je wel een smartphone noemen.
Weinig zakelijk, vooral met mijn broer, hij's wel aardig enzo, maar heeft een Nokia.quote:
Waddissermeedannnnquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:05 schreef coban het volgende:
Ik mis mijn telefoonik voel me zo telefoonloos enzo
Zo'n oude zeker zonder Whatsapp?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weinig zakelijk, vooral met mijn broer, hij's wel aardig enzo, maar heeft een Nokia.
Gewoon eentje die niks kan, behalve bellen en smsen.quote:
Ja, dan moet je wel bellen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon eentje die niks kan, behalve bellen en smsen._!_!
633,88. Best veel hè.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:09 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hoeveel gaat de nieuwe iphone kosten???
Via mijn werk bedrijf in België.quote:
en hoeveel gaat ie in december kostten?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:13 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
en hoeveel gaat ie in december kostten?
hallo ik ben nog steeds verdrietig omddat mijn 9780 in de gracht is gevallen en niets kan die vervangen dus moet wel een goede vervanger vinden jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:15 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die superveel geld uitgeven aan een mobiel
3 oktober kermis in leiden ik ga ook losgaan vananachtquote:
Curvequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hallo ik ben nog steeds verdrietig omddat mijn 9780 in de gracht is gevallen en niets kan die vervangen dus moet wel een goede vervanger vinden ja
iPhone.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hallo ik ben nog steeds verdrietig omddat mijn 9780 in de gracht is gevallen en niets kan die vervangen dus moet wel een goede vervanger vinden ja
Meisjes die slordig zijn met hun mobieltjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
dubbele verzekering op dat ding zettenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meisjes die slordig zijn met hun mobieltjes
me zusje heeft er ook zo iets van 7 gehad in 1 jaar..
Ken je nagaan dat ik afgelopen week een tablett voor haar heb gekocht
als boer leven in een dorp boven leidenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef Rezania het volgende:
Je telefoon in de gracht laten donderen.
Ik snap er niks van die nieuwe mobieltjes, android whatssap en shit,quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
Windows Phone 7
Nog wel beetje uitgeklede versie van whatsapp maar komt nog wel
Toestellen zijn niet duur meer tegenwoordig
Ga ik njet doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je krijgt er nog ¤45,- voor als je hem op https://www.cash4mobile.com/home.php inlevert.
Neem er eentje met Whatsapp en internet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van die nieuwe mobieltjes, android whatssap en shit,
En over 1 maand moet ik een nieuwe uitzoeken..
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef Dalando het volgende:
DL ik kreeg net een berichtje van Dimens hij vroeg zich af wanneer die komkommer pics kwamen
Oke, internet had ik al trouwens..quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem er eentje met Whatsapp en internet.
Neem een windowsphone toestel, en dan eentje van de eerste generatie. Lekker goedkoop en toptelefoon door mango-update. Alleen niet in nederlands maar engels natuurlijk. Als je nederlands wilt kun je beter HTC titan halen met 4.7 inch scherm enzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem er eentje met Whatsapp en internet.
Ik moet niet een te grote mobiel hebben..quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neem een windowsphone toestel, en dan eentje van de eerste generatie. Lekker goedkoop en toptelefoon door mango-update. Alleen niet in nederlands maar engels natuurlijk. Als je nederlands wilt kun je beter HTC titan halen met 4.7 inch scherm enzo
Whatsapp en internet zou ik sowieso nemen, voor de rest moet je even kijken wat jij belangrijk vindt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moet niet een te grote mobiel hebben..
Heb liever gewoon normaal formaat
Ja, ik heb al lang niet gekeken naar mobieltjes..quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Whatsapp en internet zou ik sowieso nemen, voor de rest moet je even kijken wat jij belangrijk vindt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moet niet een te grote mobiel hebben..
Heb liever gewoon normaal formaat
zijn 2 verschillende. Bovenste is HTC trophy 7 en de onderste is een nieuwe de HTC radarquote:
Heeft die Windows 7 telefoon Whatsapp dan?quote:
Ohquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zijn 2 verschillende. Bovenste is HTC trophy 7 en de onderste is een nieuwe de HTC radar
allebei rond de 300 euro losprijs
Mijn telefoontje, HTC HD7
[ afbeelding ]
Jazeker meneerquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft die Windows 7 telefoon Whatsapp dan?
Ik ook, kloteding.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh
Ik zag eerst geen verschil
Ik heb een N97 van 2 jaar geleden ofzo
Misschien nog een keuze als ik een nieuwe mobiel ga uitzoeken.quote:
Coban is ook nice, als telefoniste..quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes vanaf een parkeerplaats ergens in Noord-Holland
Windows Phone heb ik zelf net, hiervoor windows mobile (HD2) en android 2.3 gehad maar dit is echt het meest geniale telefoontje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien nog een keuze als ik een nieuwe mobiel ga uitzoeken.
Ja maar geen zin om te instalerenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
Maar je hebt gewoon Whatsapp op de n97 hoor.
Is goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Coban is ook nice, als telefoniste..
Je mag mijn prive telefoniste worden voor 0,53 per uur
Je hoeft alleen mijn mobiel op te nemen dat is alles chill werk of niet?
En dan betaal ik ook nog zwart uit !!
Je gaat naar OVI, typt Whatsapp in en drukt op downloaden. Dat kost je misschien een halve minuut.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar geen zin om te instaleren
Tuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
Krijg ik dan wel veel extra kortingen en extra presentjes enzo als goede telefoniste?
Ja kleine faal in tijd van afspreken dus nu wachtenquote:
Mensen die niet gewoon de tondeuse over hun hoofd laten halen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef Roburtt het volgende:
de kapper heeft er weer is teveel van afgehaald
app zoekt voor jou al het nieuws op over wat jou interesseert, soort van stumpleupon alleen dan voor nieuws. Dus krijg je allemaal artikelen van college humor en allemaal leuke dingen enzoquote:
thnx had wel geld nodigquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aight..
Je bent aangenomen..
OMG IK BEN BAAS IK BEN BAAS
nee ik ben styloquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die niet gewoon de tondeuse over hun hoofd laten halen.
oh meen je niet ditquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoelde aight als aiight niet jou naam
kennikniequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
app zoekt voor jou al het nieuws op over wat jou interesseert, soort van stumpleupon alleen dan voor nieuws. Dus krijg je allemaal artikelen van college humor en allemaal leuke dingen enzo
Bazenapp
Ik heb nog 4 uur en 18 minutenquote:
haha okequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 uur en 18 minuten
Nee grapje ik ga nu zo beginnen.
wel lief dat je hem speciaal voor mij even bij imgur hebt geuploadquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Rezania het volgende:
Voor Aight:
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit, mijn speelgoedcamera werkte niet goed.
Ben je jarigquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
wel lief dat je hem speciaal voor mij even bij imgur hebt geupload
Sureeequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha oke
mr ik moet nu huiswerk gaan doen dus kan je hem via pm of dm of fobo sturen?
Ja, goed hé?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
wel lief dat je hem speciaal voor mij even bij imgur hebt geupload
Ja, hijs jarig.quote:
Kom je mij gezelschap houden?quote:
balenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De grote mensen wereld is hard en koud
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
Sorry, maar ik kan echt niet tekenen. Dat wordt dus geen tekening voor Aight.
Wel een leuke foto:Oh halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Wel een leuke foto:Als aight niet jarig was vandaag had ik ook niet zo'n mooie foto gezien op deze dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd aight1
Je dingetje zoeken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef Dalando het volgende:
Even iets anders doen, terug binnen 6 minutjes.
Ok is goed man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef Dalando het volgende:
Even iets anders doen, terug binnen 6 minutjes.
Wel een leuke foto:ook prima, zelfgemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Wel een leuke foto:heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dankjewel flipsalonquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar zit je?
[..]
Gefeliciteerd aightieboiiihopelijk heb je beetje leuke dag gehad enzo
Doe 1 wilde gok! En daar sta ik op de parkeerplaats te wachten tot ie thuis is. Maar dat is al bijna smste hijquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar zit je?
[..]
Gefeliciteerd aightieboiiihopelijk heb je beetje leuke dag gehad enzo
Hahaha in jouw geval weet ik zeker dat dat goed komtquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dankjewel flipsalonnee was saaie dag en saaie avond ook
maja zaterdag PARTYyyyyyy dus komt goed
ik ga d'r fixen.quote:
1 wilde gok he. Mag ik er 3?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe 1 wilde gok! En daar sta ik op de parkeerplaats te wachten tot ie thuis is. Maar dat is al bijna smste hij
21 jwquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef coban het volgende:
Aightwas je nou 20 of 21
Sorry man heb echt problemen met onthouden
Ik zei toch kortetermijn geheugen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef coban het volgende:
Aightwas je nou 20 of 21
ik was 20quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef coban het volgende:
Aightwas je nou 20 of 21
haha fantasy fair LARP festivalquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb vandaag een aanbod gekregen om ergens gratis naartoe te kunnen, en ik kon het aanbod niet afslaan, ook al maakt dit me gigantisch nerd.
Ze is geadopteerd, ze komt uit Azië.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik ga d'r fixen.
ze lijkt op london tipton
Daarom hou ik zo van je schatquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1 wilde gok he. Mag ik er 3?Mijn eerste wordt het zwembad.
Legoworld?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb vandaag een aanbod gekregen om ergens gratis naartoe te kunnen, en ik kon het aanbod niet afslaan, ook al maakt dit me gigantisch nerd.
ach, ze woont nu in sassemquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is geadopteerd, ze komt uit Azië.
Ik ouderquote:
Lego is heul technisch hoorquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef aight1 het volgende:
lighting bolt
lighting bolt
lighting boltlighting bolt
lighting bolt
lighting bolt
lighting bolt
lighting boltlighting bolt