hallo ik ben nog steeds verdrietig omddat mijn 9780 in de gracht is gevallen en niets kan die vervangen dus moet wel een goede vervanger vinden jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:15 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die superveel geld uitgeven aan een mobiel
3 oktober kermis in leiden ik ga ook losgaan vananachtquote:
Curvequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hallo ik ben nog steeds verdrietig omddat mijn 9780 in de gracht is gevallen en niets kan die vervangen dus moet wel een goede vervanger vinden ja
iPhone.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hallo ik ben nog steeds verdrietig omddat mijn 9780 in de gracht is gevallen en niets kan die vervangen dus moet wel een goede vervanger vinden ja
Meisjes die slordig zijn met hun mobieltjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
dubbele verzekering op dat ding zettenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meisjes die slordig zijn met hun mobieltjes
me zusje heeft er ook zo iets van 7 gehad in 1 jaar..
Ken je nagaan dat ik afgelopen week een tablett voor haar heb gekocht
als boer leven in een dorp boven leidenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef Rezania het volgende:
Je telefoon in de gracht laten donderen.
Ik snap er niks van die nieuwe mobieltjes, android whatssap en shit,quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
Windows Phone 7
Nog wel beetje uitgeklede versie van whatsapp maar komt nog wel
Toestellen zijn niet duur meer tegenwoordig
Ga ik njet doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je krijgt er nog ¤45,- voor als je hem op https://www.cash4mobile.com/home.php inlevert.
Neem er eentje met Whatsapp en internet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van die nieuwe mobieltjes, android whatssap en shit,
En over 1 maand moet ik een nieuwe uitzoeken..
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef Dalando het volgende:
DL ik kreeg net een berichtje van Dimens hij vroeg zich af wanneer die komkommer pics kwamen
Oke, internet had ik al trouwens..quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem er eentje met Whatsapp en internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |