Wij hebben echt 1 hotel gehad, rest van die cheape inns die niets kosten, en ja starbucks kost ook niets ipv die overpriced rommel hier in Nederland.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ok ik kan me ook niet veroorloven om elke nacht in een hotel te gaan zitten ofzo
Maar ik wil wel lekker een starbucks pakken smorgens en dat soort dingen
Lekker genieten
nouja het lijkt mij wel mooi om meerdere plaatsen aan te doen dmv RTW ticket en dan ook even santiago meepikken, bij familie kost het geen drol om te blijvenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij hebben echt 1 hotel gehad, rest van die cheape inns die niets kosten, en ja starbucks kost ook niets ipv die overpriced rommel hier in Nederland.
gefeliciteerd mangquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:18 schreef aight1 het volgende:
wat een stomme verjaardag vol met school en huiswerk
terechtquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:19 schreef coban het volgende:
Ik ben thuisssssSzszzz ik wiilde laatste uur skippen maar toen hoorde ik jullie stemmen en boos zijn enzo toen ben ik braaf naar les gegaan.
1equote:Op maandag 3 oktober 2011 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
ik snap er niets meer van
xps 15 met i7, 6gb geheugen, 750 gb schijf = 730
xps 15 met i5 4gb geheugen en 320gb = 640 euro
voor de rest zelfde wat zouden jullie doen groeten
ja maar wel 90 euro duurder enzo!quote:
Dus. 90 euro verdiende ik door vroeger 2 weken foldertjes in de sloot te dumpen rond te brengenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar wel 90 euro duurder enzo!
90 euro verdien ik door 2 avonden te werkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus. 90 euro verdiende ik door vroeger 2 weken foldertjes in de sloot te dumpen rond te brengen
Punt gemäcktquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
90 euro verdien ik door 2 avonden te werken
Cola, energy, alle cafeïne enzulksquote:
Jep bizar, ik heb 4 kaartjes gelukkigquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:42 schreef Dalando het volgende:
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/13421
Op de dag zelf nog als gewoonlijk
Waarom?quote:
Ik 0quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep bizar, ik heb 4 kaartjes gelukkig
A + B + Cquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Waarom?
A. Te laat gaan slapen
B. Te vroeg opgestaan
C. Te hard gesport
D. Te veel gegeten
E. Te lang op school/studie geweest
F. Te veel andere dingen
laten we haar maar even negeren.quote:
dankjewel skatjequote:
Zonde wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
geake ouders ik wilden een foto maken voor op twitter van me dode konijn voordat we hem gingen begraven mocht dat niet
Post nou maar foto's van je kut.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
geake ouders ik wilden een foto maken voor op twitter van me dode konijn voordat we hem gingen begraven mocht dat niet
Ja. Even na werk langs de sportschool gegaan. Af en toe ook wel eens fijnquote:
Lekker. Ik ben vandaag ook weer geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja. Even na werk langs de sportschool gegaan. Af en toe ook wel eens fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |