De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met z'n 7/8en ofzo? Ik stond daar een beetje te chillen met een coronatje, komt ineens iemand aan met zo'n wcpot op een stuk hout aanslepen, ik denk WTF?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef Dimens het volgende:
Het is gelukt, blijkbaar was de iPhone toch niet met mijn Mac gelinkt.
nou. feest op niveau!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
met z'n 7/8en ofzo? Ik stond daar een beetje te chillen met een coronatje, komt ineens iemand aan met zo'n wcpot op een stuk hout aanslepen, ik denk WTF?
Zit die helemaal vol met van die rode drank en heel veel lange rietjes, wij dus allemaal drinken
Ja ik snapte er ook niets van, achjaa ik kom soberzo niet zo vaak meer in die tent. Tegenwoordig is het allemaal de 'ikgavoor-de-rest-stikt-maar-mentaliteit' en de 'ruzie-maken-is-stoer-mentaliteit' dus de pret daalt voor mij welquote:
vertel eens over je vakantieplannenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik snapte er ook niets van, achjaa ik kom soberzo niet zo vaak meer in die tent. Tegenwoordig is het allemaal de 'ikgavoor-de-rest-stikt-maar-mentaliteit' en de 'ruzie-maken-is-stoer-mentaliteit' dus de pret daalt voor mij wel
Nou ik werk momenteel 70/80 uur per week en probeer een beetje geld te verdienen. En ik heb geen plannen tot nu toe maar ik wil ongeveer februari weg. Je hebt wel van die programma's van realgap (heb ik zo'n dik boek van) met doe dit en dat met dieren en zulks maar het lijkt me ook wel wat om een RTW ticket te boeken en gewoon in allerlei steden rond te snuffelen en dingen te zien. Misschien wel in america auto huren en stuk over land afleggen (was patje volgens mij die dat had gedaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vertel eens over je vakantieplannen
Is aan te raden ja, ik ga het nog een keer doen maar dan andere staten bezoeken ofc.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou ik werk momenteel 70/80 uur per week en probeer een beetje geld te verdienen. En ik heb geen plannen tot nu toe maar ik wil ongeveer februari weg. Je hebt wel van die programma's van realgap (heb ik zo'n dik boek van) met doe dit en dat met dieren en zulks maar het lijkt me ook wel wat om een RTW ticket te boeken en gewoon in allerlei steden rond te snuffelen en dingen te zien. Misschien wel in america auto huren en stuk over land afleggen (was patje volgens mij die dat had gedaan) etc
klinkt goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou ik werk momenteel 70/80 uur per week en probeer een beetje geld te verdienen. En ik heb geen plannen tot nu toe maar ik wil ongeveer februari weg. Je hebt wel van die programma's van realgap (heb ik zo'n dik boek van) met doe dit en dat met dieren en zulks maar het lijkt me ook wel wat om een RTW ticket te boeken en gewoon in allerlei steden rond te snuffelen en dingen te zien. Misschien wel in america auto huren en stuk over land afleggen (was patje volgens mij die dat had gedaan) etc
gewoon op de bonnefooi gaan met zo min mogelijk bij je en dan goedkope hostels fixen kan ook leuk zijn is en relatief cheap.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
ik probeer nu t/m februari nog hard te werken en dan kan ik zo'n 2000/2500 euro per maand verdienen
Hebben wij ook gedaan, had ook bijna niets meegenomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon op de bonnefooi gaan met zo min mogelijk bij je en dan goedkope hostels fixen kan ook leuk zijn is en relatief cheap.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, had ook bijna niets meegenomen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]? vind het juist de tofste manier van landen 'ontdekken'
Ja ok ik kan me ook niet veroorloven om elke nacht in een hotel te gaan zitten ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, had ook bijna niets meegenomen
gaat prima samen. heb je al veel van europa gezien? anders is een EU treinkaart misschien wel wat om alle grote steden eens een bezoek te brengen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ok ik kan me ook niet veroorloven om elke nacht in een hotel te gaan zitten ofzo
Maar ik wil wel lekker een starbucks pakken smorgens en dat soort dingen
Lekker genieten
Nu wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:23 schreef Dalando het volgende:
Iemand mijn nieuwe ondertitel al gezien?
http://www.travbuddy.com/maps/6363767quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gaat prima samen. heb je al veel van europa gezien? anders is een EU treinkaart misschien wel wat om alle grote steden eens een bezoek te brengen.
is soms wel lachen. gewoon op een chille bank zitten en beetje met phone klooien en dan mensen kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag tijdens een tussenuur gewoon rondgelopen in de IKEA
Oh, en een "2e" gratis refill.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is soms wel lachen. gewoon op een chille bank zitten en beetje met phone klooien en dan mensen kijken![]()
en goedkope hotdogs
Hotdogs zijn daar baas idd, eten we ook vaak daarquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is soms wel lachen. gewoon op een chille bank zitten en beetje met phone klooien en dan mensen kijken![]()
en goedkope hotdogs
Altijd de verleiding weerstaan om dat bekertje onder dat horentjes machineke te proppen. Toch maar horentje kopen voor 50 cent en deze stiekem toch 2x vullenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hotdogs zijn daar baas idd, eten we ook vaak daar![]()
¤1,75 voor 2 hotdogs incl. saus + beker frisdrank die je onbeperkt bij mag vullen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef Dimens het volgende:
Wheheh, even foto's van vroeger van de middelbare terug kijken. Wat een pikkie was ik toen zeg en wat zal ik er toen uit. Oorbelletje, roze polo en een jas met kat aan de binnenkant.![]()
Wel wat jailbait pics gevonden, al zijn die meisjes nu geen jailbait meer.
Lief dagboek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef Dimens het volgende:
Wheheh, even foto's van vroeger van de middelbare terug kijken. Wat een pikkie was ik toen zeg en wat zal ik er toen uit. Oorbelletje, roze polo en een jas met kat aan de binnenkant.![]()
Wel wat jailbait pics gevonden, al zijn die meisjes nu geen jailbait meer.
HOI GEZEGD WTFquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:31 schreef Dalando het volgende:
EN DIT IS AL MIJN ZOVEELSTE POST EN NOG NIEMAND IK ZEG N I E M A N D HEEFT HOI GEZEGD WTF
WATquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef Boterbartje het volgende:
SYSTEEMCOMPONENTEN
XPS 15 Aantal 1
2e generatie Intel® Core™ i5-2410M Processor 2,3 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz, Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands Prijs per eenheid ¤ 868,01
Inclusief 15 maanden gratis McAfee t/m 05/10/2011
Vervalt donderdag 6 oktober 2011 Details bekijken
Profiteer van ¤179 inclusief BTW korting op geselecteerde laptops.
Vervalt donderdag 6 oktober 2011 Details bekijken
- ¤ 179,00
10% korting
Vervalt maandag 31 oktober 2011 Details bekijken
- ¤ 68,90
Catalogusnummer: 2121 N00X5M03
Module Beschrijving Details bekijken
Base 2e generatie Intel® Core™ i5-2410M Processor 2,3 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Geheugen 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]
Toetsenbord Internal Backlit US/International Qwerty Keyboard
Grafische kaart 1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Grafische kaart
Harde schijf 320 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optische stations 8x optisch dvd+/-rw-station
Draadloze connectiviteit Intel® Centrino® Wireless-N 1000 (EUR)
Cables European 250V Power Cord
Verzendingsdocumenten Dutch Documentation
Bundle N08X5M03
Standaardondersteuning 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
Services en Support 1 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc
Integrated Mobile Broadband Mobile Broadband Not Included
Order Information XPS L502x Order - Netherlands
Primary Battery 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Draagtassen No Carrying Case
Dell System Media Kit XPS L502x Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Kleuren, dessins en beschilderingen Metalloid Aluminum Cover
Accidental Damage Support Geen Accidental Damage-support
Online Backup DataSafe online back-up van 2GB – licentie van 1 jaar
TV Tuner and Remote Control TvTuner niet inbegrepen
LCD 40 cm(15.6") HD WLED TL (1366x768) 720p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
DataSafe Datasafe Local 2.3 Basic
Microsoft-software Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook.
Beveiligingssoftware McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands
Power Supply 130W AC Adaptor
Operating System Recovery Options Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen
TOTAAL :¤ 620,11
Extra kortingen en waardebonnen
Gratis bezorging t/m 05/10/2011
Vervalt donderdag 6 oktober 2011
Details bekijken
Totaal excl. BTW btw-tarief Totaal incl. BTW
¤ 521,10 19,00 % ¤ 620,11
Totale leveringskosten ¤ 24,37 19,00 % ¤ 29,00
Korting leveringskosten -¤ 24,37 19,00 % -¤ 29,00
Details bekijken
Totaalprijs ¤ 521,10 ¤ 620,11
nieuwe laptopquote: