De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met z'n 7/8en ofzo? Ik stond daar een beetje te chillen met een coronatje, komt ineens iemand aan met zo'n wcpot op een stuk hout aanslepen, ik denk WTF?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef Dimens het volgende:
Het is gelukt, blijkbaar was de iPhone toch niet met mijn Mac gelinkt.
nou. feest op niveau!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
met z'n 7/8en ofzo? Ik stond daar een beetje te chillen met een coronatje, komt ineens iemand aan met zo'n wcpot op een stuk hout aanslepen, ik denk WTF?
Zit die helemaal vol met van die rode drank en heel veel lange rietjes, wij dus allemaal drinken
Ja ik snapte er ook niets van, achjaa ik kom soberzo niet zo vaak meer in die tent. Tegenwoordig is het allemaal de 'ikgavoor-de-rest-stikt-maar-mentaliteit' en de 'ruzie-maken-is-stoer-mentaliteit' dus de pret daalt voor mij welquote:
vertel eens over je vakantieplannenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik snapte er ook niets van, achjaa ik kom soberzo niet zo vaak meer in die tent. Tegenwoordig is het allemaal de 'ikgavoor-de-rest-stikt-maar-mentaliteit' en de 'ruzie-maken-is-stoer-mentaliteit' dus de pret daalt voor mij wel
Nou ik werk momenteel 70/80 uur per week en probeer een beetje geld te verdienen. En ik heb geen plannen tot nu toe maar ik wil ongeveer februari weg. Je hebt wel van die programma's van realgap (heb ik zo'n dik boek van) met doe dit en dat met dieren en zulks maar het lijkt me ook wel wat om een RTW ticket te boeken en gewoon in allerlei steden rond te snuffelen en dingen te zien. Misschien wel in america auto huren en stuk over land afleggen (was patje volgens mij die dat had gedaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vertel eens over je vakantieplannen
Is aan te raden ja, ik ga het nog een keer doen maar dan andere staten bezoeken ofc.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou ik werk momenteel 70/80 uur per week en probeer een beetje geld te verdienen. En ik heb geen plannen tot nu toe maar ik wil ongeveer februari weg. Je hebt wel van die programma's van realgap (heb ik zo'n dik boek van) met doe dit en dat met dieren en zulks maar het lijkt me ook wel wat om een RTW ticket te boeken en gewoon in allerlei steden rond te snuffelen en dingen te zien. Misschien wel in america auto huren en stuk over land afleggen (was patje volgens mij die dat had gedaan) etc
klinkt goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou ik werk momenteel 70/80 uur per week en probeer een beetje geld te verdienen. En ik heb geen plannen tot nu toe maar ik wil ongeveer februari weg. Je hebt wel van die programma's van realgap (heb ik zo'n dik boek van) met doe dit en dat met dieren en zulks maar het lijkt me ook wel wat om een RTW ticket te boeken en gewoon in allerlei steden rond te snuffelen en dingen te zien. Misschien wel in america auto huren en stuk over land afleggen (was patje volgens mij die dat had gedaan) etc
gewoon op de bonnefooi gaan met zo min mogelijk bij je en dan goedkope hostels fixen kan ook leuk zijn is en relatief cheap.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
ik probeer nu t/m februari nog hard te werken en dan kan ik zo'n 2000/2500 euro per maand verdienen
Hebben wij ook gedaan, had ook bijna niets meegenomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon op de bonnefooi gaan met zo min mogelijk bij je en dan goedkope hostels fixen kan ook leuk zijn is en relatief cheap.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, had ook bijna niets meegenomen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]? vind het juist de tofste manier van landen 'ontdekken'
Ja ok ik kan me ook niet veroorloven om elke nacht in een hotel te gaan zitten ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, had ook bijna niets meegenomen
gaat prima samen. heb je al veel van europa gezien? anders is een EU treinkaart misschien wel wat om alle grote steden eens een bezoek te brengen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ok ik kan me ook niet veroorloven om elke nacht in een hotel te gaan zitten ofzo
Maar ik wil wel lekker een starbucks pakken smorgens en dat soort dingen
Lekker genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |