Mensen die niet gewoon de tondeuse over hun hoofd laten halen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef Roburtt het volgende:
de kapper heeft er weer is teveel van afgehaald
app zoekt voor jou al het nieuws op over wat jou interesseert, soort van stumpleupon alleen dan voor nieuws. Dus krijg je allemaal artikelen van college humor en allemaal leuke dingen enzoquote:
thnx had wel geld nodigquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aight..
Je bent aangenomen..
OMG IK BEN BAAS IK BEN BAAS
nee ik ben styloquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die niet gewoon de tondeuse over hun hoofd laten halen.
oh meen je niet ditquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoelde aight als aiight niet jou naam
kennikniequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
app zoekt voor jou al het nieuws op over wat jou interesseert, soort van stumpleupon alleen dan voor nieuws. Dus krijg je allemaal artikelen van college humor en allemaal leuke dingen enzo
Bazenapp
Ik heb nog 4 uur en 18 minutenquote:
haha okequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 uur en 18 minuten
Nee grapje ik ga nu zo beginnen.
wel lief dat je hem speciaal voor mij even bij imgur hebt geuploadquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Rezania het volgende:
Voor Aight:
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit, mijn speelgoedcamera werkte niet goed.
Ben je jarigquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
wel lief dat je hem speciaal voor mij even bij imgur hebt geupload
Sureeequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha oke
mr ik moet nu huiswerk gaan doen dus kan je hem via pm of dm of fobo sturen?
Ja, goed hé?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
wel lief dat je hem speciaal voor mij even bij imgur hebt geupload
Ja, hijs jarig.quote:
Kom je mij gezelschap houden?quote:
balenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De grote mensen wereld is hard en koud
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
Sorry, maar ik kan echt niet tekenen. Dat wordt dus geen tekening voor Aight.
Wel een leuke foto:Oh halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Wel een leuke foto:Als aight niet jarig was vandaag had ik ook niet zo'n mooie foto gezien op deze dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd aight1
Je dingetje zoeken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef Dalando het volgende:
Even iets anders doen, terug binnen 6 minutjes.
Ok is goed man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef Dalando het volgende:
Even iets anders doen, terug binnen 6 minutjes.
Wel een leuke foto:ook prima, zelfgemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Wel een leuke foto:heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |