Neem een windowsphone toestel, en dan eentje van de eerste generatie. Lekker goedkoop en toptelefoon door mango-update. Alleen niet in nederlands maar engels natuurlijk. Als je nederlands wilt kun je beter HTC titan halen met 4.7 inch scherm enzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem er eentje met Whatsapp en internet.
Ik moet niet een te grote mobiel hebben..quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neem een windowsphone toestel, en dan eentje van de eerste generatie. Lekker goedkoop en toptelefoon door mango-update. Alleen niet in nederlands maar engels natuurlijk. Als je nederlands wilt kun je beter HTC titan halen met 4.7 inch scherm enzo
Whatsapp en internet zou ik sowieso nemen, voor de rest moet je even kijken wat jij belangrijk vindt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moet niet een te grote mobiel hebben..
Heb liever gewoon normaal formaat
Ja, ik heb al lang niet gekeken naar mobieltjes..quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Whatsapp en internet zou ik sowieso nemen, voor de rest moet je even kijken wat jij belangrijk vindt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moet niet een te grote mobiel hebben..
Heb liever gewoon normaal formaat
zijn 2 verschillende. Bovenste is HTC trophy 7 en de onderste is een nieuwe de HTC radarquote:
Heeft die Windows 7 telefoon Whatsapp dan?quote:
Ohquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zijn 2 verschillende. Bovenste is HTC trophy 7 en de onderste is een nieuwe de HTC radar
allebei rond de 300 euro losprijs
Mijn telefoontje, HTC HD7
[ afbeelding ]
Jazeker meneerquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft die Windows 7 telefoon Whatsapp dan?
Ik ook, kloteding.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh
Ik zag eerst geen verschil
Ik heb een N97 van 2 jaar geleden ofzo
Misschien nog een keuze als ik een nieuwe mobiel ga uitzoeken.quote:
Coban is ook nice, als telefoniste..quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes vanaf een parkeerplaats ergens in Noord-Holland
Windows Phone heb ik zelf net, hiervoor windows mobile (HD2) en android 2.3 gehad maar dit is echt het meest geniale telefoontje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien nog een keuze als ik een nieuwe mobiel ga uitzoeken.
Ja maar geen zin om te instalerenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
Maar je hebt gewoon Whatsapp op de n97 hoor.
Is goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Coban is ook nice, als telefoniste..
Je mag mijn prive telefoniste worden voor 0,53 per uur
Je hoeft alleen mijn mobiel op te nemen dat is alles chill werk of niet?
En dan betaal ik ook nog zwart uit !!
Je gaat naar OVI, typt Whatsapp in en drukt op downloaden. Dat kost je misschien een halve minuut.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar geen zin om te instaleren
Tuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
Krijg ik dan wel veel extra kortingen en extra presentjes enzo als goede telefoniste?
Ja kleine faal in tijd van afspreken dus nu wachtenquote:
Mensen die niet gewoon de tondeuse over hun hoofd laten halen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef Roburtt het volgende:
de kapper heeft er weer is teveel van afgehaald
app zoekt voor jou al het nieuws op over wat jou interesseert, soort van stumpleupon alleen dan voor nieuws. Dus krijg je allemaal artikelen van college humor en allemaal leuke dingen enzoquote:
thnx had wel geld nodigquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aight..
Je bent aangenomen..
OMG IK BEN BAAS IK BEN BAAS
nee ik ben styloquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die niet gewoon de tondeuse over hun hoofd laten halen.
oh meen je niet ditquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoelde aight als aiight niet jou naam
kennikniequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
app zoekt voor jou al het nieuws op over wat jou interesseert, soort van stumpleupon alleen dan voor nieuws. Dus krijg je allemaal artikelen van college humor en allemaal leuke dingen enzo
Bazenapp
Ik heb nog 4 uur en 18 minutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |