quote:De Nederlandse honkballers zijn het wereldkampioenschap prima begonnen.
In het Panamese Aguadulce was Oranje met 2-1 de meerdere van Taiwan.
Shairon Martis vertolkte een hoofdrol; de Antilliaan stond zeven innings op de heuvel, kreeg slechts drie honkslagen om de oren, stuurde zes man met drie slag naar de kant en zag maar een Taiwanees een run maken. Reliever Tom Stuifbergen was ook op dreef en klaarde voor Oranje de klus.
Aanvallend was Nederland niet in besten doen, maar in de tweede slagbeurt waren drie honkslagen genoeg om twee man over de thuisplaat te brengen. Bryan Engelhardt en Vince Rooi zorgden daarin voor de punten.
En dan is nog niet eens de hele wedstrijd gespeeld vanwege de regen. Moet je nagaan wat dat geworden was als de wedstrijd niet stilgelegd was!quote:
Nee, de wedstrijd werd niet uitgespeeld om deze reden: Run difference Rule:quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan is nog niet eens de hele wedstrijd gespeeld vanwege de regen. Moet je nagaan wat dat geworden was als de wedstrijd niet stilgelegd was!
Oh ik dacht al. Dat klinkt een stuk logischer. Stond verkeerd op TT dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:07 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Nee, de wedstrijd werd niet uitgespeeld om deze reden: Run difference Rule:
C7.6. If a team is losing by 15 or more runs after having batted at least in five (5) innings, the game is ended at that point. If a team is losing by 10 or more runs after having batted at least in seven (7) innings, the game is ended at that point.
Dus na de 5e slagbeurt van de Grieken zijn ze maar gestopt.
Dat is knap!quote:
Het doel van het IOC is dan ook om jonge spectaculaire sporten meer de kans geven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:28 schreef tong80 het volgende:
Van Japan winnen
Zo jammer dat het niet meer Olympisch is en kleiduiven schieten wel
Honkbal is spectaculairquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het doel van het IOC is dan ook om jonge spectaculaire sporten meer de kans geven.
Zoals curling?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:48 schreef Felagund het volgende:
Het doel van het IOC is dan ook om jonge spectaculaire sporten meer de kans geven.
Ik denk dat je de ironie niet begreepquote:
Of hoogtepunten ergens online? Wil graag wat beelden zienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef Darkestrah het volgende:
Dit is toch niet ergens live te volgen?
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:22 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Of hoogtepunten ergens online? Wil graag wat beelden zien
Ja, vooral omdat Tjerk Smeets, de zoon van Mart, in het Nederlandse team speelde.quote:Op zondag 9 oktober 2011 06:56 schreef Nielsch het volgende:
In het verleden had de NOS toch best wel wat aandacht voor honkbal, vooral als Nederland speelde?
Waarom houden ze het dat dan daar ? Stel je voor dat de FIFA dit zou doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:55 schreef borisz het volgende:
Inmiddels bericht van Jan de Jong, baas bij de NOS. Er is niet eens een signaal beschikbaar, dus ze kunnen weinig aan doen bij de NOS.
Van de 24 spelers weet ik er van 17 100% zeker dat ze ooit in Nederland zijn geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik denk dat meer dan de helft van de spelers die momenteel voor Nederland uitkomen nog nooit in Nederland zelf geweest zijn
Uh, nee? Als ze Cuba wegtikken is er nog niets aan de hand? Alles hebben ze nog zelf in de hand hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:12 schreef JimboSlice het volgende:
Schema van de 2e ronde ziet er voorlopig zo uit voor Nederland (Nederlandse tijden):
Dinsdag 11/10 21:00 Nederland - Zuid Korea
Woensdag 12/10 21:00 Nederland - Australië
Vrijdag 14/10 02:30 Cuba - Nederland
Vrijdag 14/10 21:00 Nederland - Venezuela
De Stand:
Cuba 3-6
Canada 3-4
Nederland 3-4
Australië 3-2
Panama 3-2
Venezuela 3-2
USA 3-2
Zuid Korea 3-2
Om de finale te halen zullen ze dus een keer meer moeten winnen dan Canada en de rest van de ploegen achter zich zien te houden.
Wellicht bij een gelijke stand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:05 schreef tong80 het volgende:
Telt het onderlinge resultaat niet tegen Canada uit de vooronde zoals bij he voetballen ?
Dat bedoel ik. Nu hebben ze ook een gelijk aantal punten maar Canada staat boven Nederland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wellicht bij een gelijke stand.
Goedzo, je hebt het antwoord zelf geradenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Nu hebben ze ook een gelijk aantal punten maar Canada staat boven Nederland.
Bij gelijke stand is het alfabetisch weergegeven, lees ik op de site.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ik. Nu hebben ze ook een gelijk aantal punten maar Canada staat boven Nederland.
Maar eerst stond Nederland boven Canada. Misschien dat de onderlinge wedstrijd dan toch de doorslag geeft? Of wellicht het puntensaldo (hoe heet dat eigenlijk in honkbal?)?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij gelijke stand is het alfabetisch weergegeven, lees ik op de site.
Hoeveel runs voor en tegen hebben beide teams?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij gelijke stand is het alfabetisch weergegeven, lees ik op de site.
Officiële IBAF-site gevonden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kan die pokke regels nergens vinden.
quote:
quote:WK honkbal, dinsdag:
21.00 uur: Nederland - Zuid-Korea
WK honkbal, vrijdag:
02.30 uur: Cuba - Nederland
De wedstrijden zijn niet voorzien van commentaar en van de wedstrijden NEDERLAND -Australië (woensdag 21.00 uur ) en NEDERLAND -Venezuela (vrijdag 21.00 uur) zijn geen beelden beschikbaar.
Gaat je arm lekker snel van kapot als je het verkeerd doet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef golfer het volgende:
Wat een rot-aangooi heeft die pitcher van Korea.
Bijna onderhands side-way.
Niet sneller dan gewoon bovenhands gooien hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gaat je arm lekker snel van kapot als je het verkeerd doet.
das echt lang geleden dat ik een pitcher zo heb zien gooien.
Gebeurt meestal alleen bij de Aziatische teams.
Tot nu toe wel, ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef Guard het volgende:
LOL die submariner is wel bezig aan een nohitter sprak hij voorbarig
Is ook niet zo gek. Normaal komt de bal van boven naar beneden nu van beneden naar boven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef Guard het volgende:
Blijkt toch moeilijk te zijn om die "onderhandse" pitches goed in te schatten, als je sommige swings ziet....
De volgende kan ook nog: See Ya!quote:
Jaquote:
Dan hoor ik liever de radio call van John Sterling: It is high, it is far, it is gone! Of als hij er zoals zo vaak naast zit: It is high, it is far, it is...... caught.quote:
Neuh, ben pas in Tilburg gaan wonen toen ik ging studeren, en toen had ik geen tijd meer voor sportquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik doelde meer een beetje op je Tilburgerschap. Ook zelf nog beoefend?
Er zijn meer verenigingen in Nederland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Neuh, ben pas in Tilburg gaan wonen toen ik ging studeren, en toen had ik geen tijd meer voor sport
Die hoor ik ook veel liever hoor. Maar die See Ya hoor ik zo vaak bij ESPN, zeker als ze weer highlights gaan laten zien (A-Rod zijn 600e etc.).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dan hoor ik liever de radio call van John Sterling: It is high, it is far, it is gone! Of als hij er zoals zo vaak naast zit: It is high, it is far, it is...... caught.
Ja dat klopt, maar niet als je in een boerengat woont, dan kom je niet verder dan de lokale vvquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er zijn meer verenigingen in Nederland.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in de Hoeksche Waard (waar ik vandaan kom) zijn er al twee verenigingen te vinden. Best goed te doen hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar niet als je in een boerengat woont, dan kom je niet verder dan de lokale vv
Oh die ken ik nietquote:
Een van Schoop bros, Jonathanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sams Kalian...en hij sloeg er een op het 1e mee binnen
Het is ook net andersom: Kalian Sams. Speelde vroeger voor ADO, tegenwoordig in een vande Single-A teams van de Seattle Marinersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet![]()
Wat pitcht die Koreaan belachelijk laag trouwens
OK weer wat geleerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Het is ook net andersom: Kalian Sams. Speelde vroeger voor ADO, tegenwoordig in een vande Single-A teams van de Seattle Mariners
Ja dat wordt niet echt minitieus bijgehoudenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK weer wat geleerd![]()
Scorebord in beeld hapert soms wat of? Net 1-1 en ineens 4 wijd
Net als de cameramannen is de man van het scorebord eerder op de dag van straat geplukt. Die is nog wat onwennig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK weer wat geleerd![]()
Scorebord in beeld hapert soms wat of? Net 1-1 en ineens 4 wijd
Die doet de camera en het socrebord tegelijk bedoel jequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net als de cameramannen is de man van het scorebord eerder op de dag van straat geplukt. Die is nog wat onwennig.
Edit: of het is natuurlijk iemand met een dubbelfunctie die steeds heen en weer rent.
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die doet de camera en het socrebord tegelijk bedoel je
Ik heb er liever commentaar bij eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja![]()
Zo zonder commentaar enzo, waardoor je het orgel goed hoort en met die camerabeelden heb ik haast het gevoel alsof ik in het stadion zit
Oh tis Lim, zelfs bij CBS hebben ze er maar een stagiair opgezetquote:
Mijn post was in dit geval dan ook niet positief bedoeld. Meer een gevalletje, wedstrijd van je eigen team in een of ander troosteloos achterafveldje om 9.30quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er liever commentaar bij eigenlijk
Oh okeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn post was in dit geval dan ook niet positief bedoeld. Meer een gevalletje, wedstrijd van je eigen team in een of ander troosteloos achterafveldje om 9.30
Hij kwam dan ook in 'souvenir city'quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef Guard het volgende:
Toch nog echte toeschouwers (niet betalend welliswaar), met een souvenir
Meer ballen in de tribune dan mensen om ze op te rapen zo te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef Guard het volgende:
Toch nog echte toeschouwers (niet betalend welliswaar), met een souvenir
Beetje stats is ook wel leuk, wat ba's, een pitch count....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeIk weet er gewoon niet zo heel veel van, maar vind het wel leuk om te zien
Maar alleen al even in beeld te zien wie er aan slag is zou leuk zijn
Ah ja, heb zelf jaren gehonkbald, dus dan kijk je er net even anders naar. Maar zonder meer geldt dat het schandalig is dat een WK van een sport met ook maar een klein beetje kaliber niet eens fatsoenlijk in beeld wordt gebracht. En daar kan de NOS helemaal niets aan doen, vreemde keuze van de organisatie. Zullen ze daar wel geen geld voor hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeIk weet er gewoon niet zo heel veel van, maar vind het wel leuk om te zien
Maar alleen al even in beeld te zien wie er aan slag is zou leuk zijn
Stuifbergen pitcht, de Jong catcht idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie pitcht er voor NL nu? Sidney de Jong catcht toch neem ik aan?
Gelukkig is de coach wat minder opportunistisch. Seven scoreless voor Tom.quote:
Ik zie daar geen pitchcount...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor alle stats moet je bij de gametracker van cbssport zijn, Guard. Kan je elke bat terugzien en alle stats die je maar kan bedenken.
eentje jaquote:
Heeft weinig ballen nodig gehad de laatste paar innings iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef Guard het volgende:
lekker inning, Stuifbergen kan een CG shutout halen...
Zeker. Ik hoop dat ze dit vol blijven houden. Een finale is zeker mogelijk, want buiten Cuba hoeft Nederland nergens voor onder te doen. Maar het is de vraag of ze de komende wedstrijden niet verslappen, maar vooral niet te vermoeid zijn, zoals vorig WK in de finalepoule.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eentje ja![]()
Het ziet er bijna plichtmatig uit gewoon
Het geeft de bullpen van Nederland ook weer extra tijd en rust.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker doorgaan met die foutslagen. Reliever van Korea heeft sowieso zijn dag niet
Nee, hij zag te laat dat het een wijd was, probeerde in te houden. Maar dat is een beweging, waar het menselijk lichaam niet helemaal goed in is.quote:
Werd die uiteindelijk wijd gegeven? Belachelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Guard het volgende:
Went around, was dus eigenlijk wel een slag, en dus begrijpelijk dat de catcher vol ongrloof naar de 1st base ump keek
Is inderdaad niet zo handig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom gooien die koreanen zo vaak 4 wijd? Dat is toch helemaal niet handig? Of mis ik iets?
Dat doen ze ook niet bewust, in ieder geval niet op dit moment. Ze weten dat ze de bal niet te makkelijk moeten gooien, dus zoeken ze de randen van de slagzone op. Dan is de kans groot dat je net iets te ver naar rechts/links/boven/beneden gooit en je dus veel wijd gooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom gooien die koreanen zo vaak 4 wijd? Dat is toch helemaal niet handig? Of mis ik iets?
Yntema zo te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef Guard het volgende:
Hoor ik daar nu een picherchange voor NLD aangekondigd worden?
Mja okee. na 8 innings 0-5 achter dan moet je risico's nemen, dat snap ik. Het is dus niet alleen maar "ze kunnen niet beter"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet bewust, in ieder geval niet op dit moment. Ze weten dat ze de bal niet te makkelijk moeten gooien, dus zoeken ze de randen van de slagzone op. Dan is de kans groot dat je net iets te ver naar rechts/links/boven/beneden gooit en je dus veel wijd gooit
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:16 schreef JimboSlice het volgende:
De bank in de bullpen geeft nogal af of hij heeft een klein ongelukje gehad, gezien de gele vlek op zijn togus
Ik zou het ook in m'n broek doen als m'n eerste pitch een HR oplevertquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:16 schreef JimboSlice het volgende:
De bank in de bullpen geeft nogal af of hij heeft een klein ongelukje gehad, gezien de gele vlek op zijn togus
Hij heeft citroenlimonade meegesmokkeld in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:16 schreef JimboSlice het volgende:
Ze hebben daar ook geen geld voor de wasserette dus moeten ze het met een vieze broek doen drie weken lang.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:16 schreef JimboSlice het volgende:
Beter dan niks maar ideaal was het niet inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:20 schreef Darkestrah het volgende:
Even allemaal de NOS bedanken voor het uitzenden.
Nee, maar hier kunnen ze ook niet veel aan doen. Het is veel te duur om een volledige ploeg naar Panama te sturen om de wedstrijden te verslaan. Als de organisatie zelf geen middelen heeft om een wedstrijd fatsoenlijk te verslaan houdt het op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef Karstman het volgende:
[..]
Beter dan niks maar ideaal was het niet inderdaad.
Je mag mazzel hebben dat er überhaupt beelden zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:20 schreef Darkestrah het volgende:
Even allemaal de NOS bedanken voor het uitzenden.
Hopelijk denkt de IBAF er ook zo over.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef Darkestrah het volgende:
Oh ik waardeer het ook wel hoor. Maar volgend jaar gewoon weer in een beschaafd land waar ze een tv-uitzending kunnen verzorgen.
en publiek op de tribune kan krijgen, er zat geen hond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef Darkestrah het volgende:
Oh ik waardeer het ook wel hoor. Maar volgende keer gewoon weer in een beschaafd land waar ze een tv-uitzending kunnen verzorgen.
Een honkbalwedstrijd kost in het algemeen geen drol, hoor. Ik weet niet hoe dat daar zit, maar voor een euro of 6 kan je hier al bij een wedstrijd zijn van dat niveau.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef Guard het volgende:
Waarom zouden ze daar geld uitgeven voor kaartje voor een wedstrijd tussen een aziatisch en een europees land? Ze hebben het niet erg breed, dus ik begrijp het best dat er geen hond komt kijken naar zo'n wedstrijd...
6 euro hier is veel minder als 6 euro in Panamaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een honkbalwedstrijd kost in het algemeen geen drol, hoor. Ik weet niet hoe dat daar zit, maar voor een euro of 6 kan je hier al bij een wedstrijd zijn van dat niveau.
(ik weet niet of dat korting was omdat ik met mijn honkbalclub ging, trouwens.)
De kaartjes zullen daar waarschijnlijk ook niet heel duur zijn, maar dan nog is het de vraag of de lokale bevolking zijn kostbare Balboa's uit gaat geven aan een wedstrijd tussen twee teams waarmee ze niets hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een honkbalwedstrijd kost in het algemeen geen drol, hoor. Ik weet niet hoe dat daar zit, maar voor een euro of 6 kan je hier al bij een wedstrijd zijn van dat niveau.
Dat zijn ze as we speak aan het doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk zou later vandaag (in Panama) Canada moeten verliezen van Australië. In dat geval heb je niet dat in het geval Cuba alles wint en NL en Canada allebei drie keer winnen, Nederland alsnog is uitgeschakeld.
Dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat zijn ze as we speak aan het doen.
http://www.cstv.com/gamet(...)om=&startschool=ned&
Omdat het kan:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef Redefine het volgende:
Nog mooier zou ook winst op Cuba zijn, maar die keren dat zoiets gebeurd..
Dat blijftquote:
Dat was diverse jaren geleden ook de kritiek toen het WK Cricket werd gehouden in de West Indies. De kaartjes voor de wedstrijden waren eigenlijk veel te duur voor de lokale bevolking van de diverse eilanden die het toernooi organiseerden (Jamaica, Barbados, St. Kitts & Nevis, Guyana, Grenada en nog een paar andere eilanden).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
De kaartjes zullen daar waarschijnlijk ook niet heel duur zijn, maar dan nog is het de vraag of de lokale bevolking zijn kostbare Balboa's uit gaat geven aan een wedstrijd tussen twee teams waarmee ze niets hebben.
Edit: overigens zie je vaak dat de kaartjes bij eindtoernooien alsnog vrij duur zijn voor de bevolking zelf.
Voor ons is 6 euro peanuts, voor mensen in de wat armere landen is 6 euro het verschil tussen een week wel of geen eten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat er helemaal geen beelden van zijn. Of nog slechter dan gisteren (slechts een camera ofzo).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef JimboSlice het volgende:
Alvast de link voor straks: http://www.cstv.com/gamet(...)efrom=&startschool=&
Hoop dat ie nog op een stream terecht komt, maar niet bij de NOS dus
De pitcher van Australië is in ieder geval een bekende voor de Hoofdklassespelers, Ruzic speelde een aantal jaar bij Neptunus tot hij vorig jaar naar Italië vertrok. Hij komt voor komend seizoen weer terug naar Neptunus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat er helemaal geen beelden van zijn. Of nog slechter dan gisteren (slechts een camera ofzo).
Overigens is dit wel een wedstrijd die gewonnen moet worden, omdat de kans anders bijzonder klein is om Australië achter je te houden. En als ze winnen is het juist weer een hele grote stap naar de finale.
Ik dacht al: wat een bekende naam. Is wel een goede pitcher.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef JimboSlice het volgende:
De pitcher van Australië is in ieder geval een bekende voor de Hoofdklassespelers, Ruzic speelde een aantal jaar bij Neptunus tot hij vorig jaar naar Italië vertrok. Hij komt voor komend seizoen weer terug naar Neptunus.
Wat doet ie dan in Nederland ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat een bekende naam. Is wel een goede pitcher.
Zelfde stand inderdaad, Australië wel met wat meer mensen op de honken geweest tot nu toe.quote:
Ah dat leek me al logisch. Lekker handig dat die gametracker dat niet aangeeft. Maar we zien nu morgenochtend wel wat het is geworden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef Crocmaz het volgende:
@hendriktewinkel
Hendrik te Winkel
Game between Netherlands and Australia (1-1 in 7th) in Santiago is currently delayed due to rain #honkbal #baseball #baseballwc #wcbaseball
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Speelt Amerika met al zijn profs?
Ik vraag mij dit al de hele tijd af
Ja, het zijn alleen geen major leaguers, allemaal AA en AAA spelers:quote:
Ja je hebt gelijk, maar geen MLB'ers.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, het zijn alleen geen major leaguers, allemaal AA en AAA spelers:
http://web.usabaseball.com/teams/index.jsp?team=940
De Cubanen spelen allemaal op Cuba in hun profcompetitie. Er zijn er wel die het eiland verlaten/ontvlucht hebben om in de MLB te gaan spelen, maar zodra je dat doet heeft Fidel geen plaatsje meer voor je in zijn elitekorps.quote:
Ja, dat snap ik. Maar welke Cubanen spelen er dan in het Cubaanse team? Amateurs uit Cuba, semi-profs uit Cuba of profs uit de VS die voor Cuba uitkomen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:42 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
De Cubanen spelen allemaal op Cuba in hun profcompetitie. Er zijn er wel die het eiland verlaten/ontvlucht hebben om in de MLB te gaan spelen, maar zodra je dat doet heeft Fidel geen plaatsje meer voor je in zijn elitekorps.
Profs uit Cubaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar welke Cubanen spelen er dan in het Cubaanse team? Amateurs uit Cuba, semi-profs uit Cuba of profs uit de VS die voor Cuba uitkomen?
Amateurs uit Cuba, volgens mij zijn er geen professional sportleagues in Cuba.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar welke Cubanen spelen er dan in het Cubaanse team? Amateurs uit Cuba, semi-profs uit Cuba of profs uit de VS die voor Cuba uitkomen?
Laten we het er maar gewoon op houden dat de beste spelers die op het eiland wonen (dus niet de spelers die in Amerika geld verdienen) in dit team zitten. Dit zijn dus ook degenen die voorheen op de Olympische Spelen en bij de World Baseball Classic uitkwamen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Officieel zijn het inderdaad amateurs, maar dan wel heel goed door de staat betaalde amateurs die full-time met honkbal bezig zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:14 schreef Guard het volgende:
Amateurs uit Cuba, volgens mij zijn er geen professional sportleagues in Cuba.
En Cubanen die professioneel in de VS spelen zijn natuurlijk geen rechtschapen Cubanen, want Amerika is the enemy
ambtenaren dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Officieel zijn het inderdaad amateurs, maar dan wel heel goed door de staat betaalde amateurs die full-time met honkbal bezig zijn.
Australië heeft van ze bij die game-tracker de Nederlandse vlag gekregen en v.v.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef golfer het volgende:
Het vervolg van de wedstrijd tegen Australie is begonnen.
http://www.cstv.com/gamet(...)t=1059780&school=cs&
En net was de uitslag van AUS-USA te zien, waarbij zowat overal de Nederlandse vlag stond. In de uitslag bij Australië en bij post-game de topspelers met allemaal Nederlandse vlaggetjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Australië heeft van ze bij die game-tracker de Nederlandse vlag gekregen en v.v.
Volgens mij heeft hij nog helemaal niets gedaan (is de wedstrijd nog niet begonnen). Die slag die je steeds zag was de laatst geworpen bal van gisteren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
Tracker staat weer stil.
Alweer spel gestopt?
Ah. Oké.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij heeft hij nog helemaal niets gedaan (is de wedstrijd nog niet begonnen). Die slag die je steeds zag was de laatst geworpen bal van gisteren.
Ja. Snapte eerst niet wat er daarvoor nou precies gebeurd was. Omdat er stond fielders choice en error en nog steeds nul uit. Die pitcher gooide dus langs 1e honk, waardoor de rest opschoof.quote:
En nog een man in scoringspositie.quote:
Ja, vlaggen omwisselen, 2e helt 9e gewoon late starten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef Redefine het volgende:
Nice!![]()
![]()
Edit: de gametracker is niet zo slim. Die gaat gewoon door met De Jong aan slag, terwijl de wedstrijd al over is![]()
Volgens mij heb je gelijk. We staan met 1 been al in de finale en de NOS faalt op alle fronten verder om daar wat meer aandacht aan te besteden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef Tennessee het volgende:
quote: Als ze de wedstrijd tegen Cuba winnen gaan ze naar de finale. Maar ja het is tegen Cuba, dus wordt het lastig.
Nee hoor, we mogen verliezen van Cuba... We hoeven alleen nog maar van Venezuela te winnen voor een finale plek... Daarnaast moet Cuba ook nog tegen Canada dus zelfs als we zowel tegen Cuba als Venezuela zouden verliezen zouden we nog kans hebben op de finale...
Zeg maar anderhalf beenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk. We staan met 1 been al in de finale en de NOS faalt op alle fronten verder om daar wat meer aandacht aan te besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |