6 euro hier is veel minder als 6 euro in Panamaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een honkbalwedstrijd kost in het algemeen geen drol, hoor. Ik weet niet hoe dat daar zit, maar voor een euro of 6 kan je hier al bij een wedstrijd zijn van dat niveau.
(ik weet niet of dat korting was omdat ik met mijn honkbalclub ging, trouwens.)
De kaartjes zullen daar waarschijnlijk ook niet heel duur zijn, maar dan nog is het de vraag of de lokale bevolking zijn kostbare Balboa's uit gaat geven aan een wedstrijd tussen twee teams waarmee ze niets hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een honkbalwedstrijd kost in het algemeen geen drol, hoor. Ik weet niet hoe dat daar zit, maar voor een euro of 6 kan je hier al bij een wedstrijd zijn van dat niveau.
Dat zijn ze as we speak aan het doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk zou later vandaag (in Panama) Canada moeten verliezen van Australië. In dat geval heb je niet dat in het geval Cuba alles wint en NL en Canada allebei drie keer winnen, Nederland alsnog is uitgeschakeld.
Dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat zijn ze as we speak aan het doen.
http://www.cstv.com/gamet(...)om=&startschool=ned&
Omdat het kan:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef Redefine het volgende:
Nog mooier zou ook winst op Cuba zijn, maar die keren dat zoiets gebeurd..
Dat blijftquote:
Dat was diverse jaren geleden ook de kritiek toen het WK Cricket werd gehouden in de West Indies. De kaartjes voor de wedstrijden waren eigenlijk veel te duur voor de lokale bevolking van de diverse eilanden die het toernooi organiseerden (Jamaica, Barbados, St. Kitts & Nevis, Guyana, Grenada en nog een paar andere eilanden).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
De kaartjes zullen daar waarschijnlijk ook niet heel duur zijn, maar dan nog is het de vraag of de lokale bevolking zijn kostbare Balboa's uit gaat geven aan een wedstrijd tussen twee teams waarmee ze niets hebben.
Edit: overigens zie je vaak dat de kaartjes bij eindtoernooien alsnog vrij duur zijn voor de bevolking zelf.
Voor ons is 6 euro peanuts, voor mensen in de wat armere landen is 6 euro het verschil tussen een week wel of geen eten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat er helemaal geen beelden van zijn. Of nog slechter dan gisteren (slechts een camera ofzo).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef JimboSlice het volgende:
Alvast de link voor straks: http://www.cstv.com/gamet(...)efrom=&startschool=&
Hoop dat ie nog op een stream terecht komt, maar niet bij de NOS dus
De pitcher van Australië is in ieder geval een bekende voor de Hoofdklassespelers, Ruzic speelde een aantal jaar bij Neptunus tot hij vorig jaar naar Italië vertrok. Hij komt voor komend seizoen weer terug naar Neptunus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat er helemaal geen beelden van zijn. Of nog slechter dan gisteren (slechts een camera ofzo).
Overigens is dit wel een wedstrijd die gewonnen moet worden, omdat de kans anders bijzonder klein is om Australië achter je te houden. En als ze winnen is het juist weer een hele grote stap naar de finale.
Ik dacht al: wat een bekende naam. Is wel een goede pitcher.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef JimboSlice het volgende:
De pitcher van Australië is in ieder geval een bekende voor de Hoofdklassespelers, Ruzic speelde een aantal jaar bij Neptunus tot hij vorig jaar naar Italië vertrok. Hij komt voor komend seizoen weer terug naar Neptunus.
Wat doet ie dan in Nederland ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat een bekende naam. Is wel een goede pitcher.
Zelfde stand inderdaad, Australië wel met wat meer mensen op de honken geweest tot nu toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |