De volgende kan ook nog: See Ya!quote:
Jaquote:
Dan hoor ik liever de radio call van John Sterling: It is high, it is far, it is gone! Of als hij er zoals zo vaak naast zit: It is high, it is far, it is...... caught.quote:
Neuh, ben pas in Tilburg gaan wonen toen ik ging studeren, en toen had ik geen tijd meer voor sportquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik doelde meer een beetje op je Tilburgerschap. Ook zelf nog beoefend?
Er zijn meer verenigingen in Nederland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Neuh, ben pas in Tilburg gaan wonen toen ik ging studeren, en toen had ik geen tijd meer voor sport
Die hoor ik ook veel liever hoor. Maar die See Ya hoor ik zo vaak bij ESPN, zeker als ze weer highlights gaan laten zien (A-Rod zijn 600e etc.).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dan hoor ik liever de radio call van John Sterling: It is high, it is far, it is gone! Of als hij er zoals zo vaak naast zit: It is high, it is far, it is...... caught.
Ja dat klopt, maar niet als je in een boerengat woont, dan kom je niet verder dan de lokale vvquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er zijn meer verenigingen in Nederland.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in de Hoeksche Waard (waar ik vandaan kom) zijn er al twee verenigingen te vinden. Best goed te doen hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar niet als je in een boerengat woont, dan kom je niet verder dan de lokale vv
Oh die ken ik nietquote:
Een van Schoop bros, Jonathanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sams Kalian...en hij sloeg er een op het 1e mee binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |