De volgende kan ook nog: See Ya!quote:
Jaquote:
Dan hoor ik liever de radio call van John Sterling: It is high, it is far, it is gone! Of als hij er zoals zo vaak naast zit: It is high, it is far, it is...... caught.quote:
Neuh, ben pas in Tilburg gaan wonen toen ik ging studeren, en toen had ik geen tijd meer voor sportquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik doelde meer een beetje op je Tilburgerschap. Ook zelf nog beoefend?
Er zijn meer verenigingen in Nederland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Neuh, ben pas in Tilburg gaan wonen toen ik ging studeren, en toen had ik geen tijd meer voor sport
Die hoor ik ook veel liever hoor. Maar die See Ya hoor ik zo vaak bij ESPN, zeker als ze weer highlights gaan laten zien (A-Rod zijn 600e etc.).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dan hoor ik liever de radio call van John Sterling: It is high, it is far, it is gone! Of als hij er zoals zo vaak naast zit: It is high, it is far, it is...... caught.
Ja dat klopt, maar niet als je in een boerengat woont, dan kom je niet verder dan de lokale vvquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er zijn meer verenigingen in Nederland.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in de Hoeksche Waard (waar ik vandaan kom) zijn er al twee verenigingen te vinden. Best goed te doen hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar niet als je in een boerengat woont, dan kom je niet verder dan de lokale vv
Oh die ken ik nietquote:
Een van Schoop bros, Jonathanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sams Kalian...en hij sloeg er een op het 1e mee binnen
Het is ook net andersom: Kalian Sams. Speelde vroeger voor ADO, tegenwoordig in een vande Single-A teams van de Seattle Marinersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet![]()
Wat pitcht die Koreaan belachelijk laag trouwens
OK weer wat geleerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Het is ook net andersom: Kalian Sams. Speelde vroeger voor ADO, tegenwoordig in een vande Single-A teams van de Seattle Mariners
Ja dat wordt niet echt minitieus bijgehoudenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK weer wat geleerd![]()
Scorebord in beeld hapert soms wat of? Net 1-1 en ineens 4 wijd
Net als de cameramannen is de man van het scorebord eerder op de dag van straat geplukt. Die is nog wat onwennig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK weer wat geleerd![]()
Scorebord in beeld hapert soms wat of? Net 1-1 en ineens 4 wijd
Die doet de camera en het socrebord tegelijk bedoel jequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net als de cameramannen is de man van het scorebord eerder op de dag van straat geplukt. Die is nog wat onwennig.
Edit: of het is natuurlijk iemand met een dubbelfunctie die steeds heen en weer rent.
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die doet de camera en het socrebord tegelijk bedoel je
Ik heb er liever commentaar bij eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja![]()
Zo zonder commentaar enzo, waardoor je het orgel goed hoort en met die camerabeelden heb ik haast het gevoel alsof ik in het stadion zit
Oh tis Lim, zelfs bij CBS hebben ze er maar een stagiair opgezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |