Mijn post was in dit geval dan ook niet positief bedoeld. Meer een gevalletje, wedstrijd van je eigen team in een of ander troosteloos achterafveldje om 9.30quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er liever commentaar bij eigenlijk
Oh okeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn post was in dit geval dan ook niet positief bedoeld. Meer een gevalletje, wedstrijd van je eigen team in een of ander troosteloos achterafveldje om 9.30
Hij kwam dan ook in 'souvenir city'quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef Guard het volgende:
Toch nog echte toeschouwers (niet betalend welliswaar), met een souvenir
Meer ballen in de tribune dan mensen om ze op te rapen zo te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef Guard het volgende:
Toch nog echte toeschouwers (niet betalend welliswaar), met een souvenir
Beetje stats is ook wel leuk, wat ba's, een pitch count....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeIk weet er gewoon niet zo heel veel van, maar vind het wel leuk om te zien
Maar alleen al even in beeld te zien wie er aan slag is zou leuk zijn
Ah ja, heb zelf jaren gehonkbald, dus dan kijk je er net even anders naar. Maar zonder meer geldt dat het schandalig is dat een WK van een sport met ook maar een klein beetje kaliber niet eens fatsoenlijk in beeld wordt gebracht. En daar kan de NOS helemaal niets aan doen, vreemde keuze van de organisatie. Zullen ze daar wel geen geld voor hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeIk weet er gewoon niet zo heel veel van, maar vind het wel leuk om te zien
Maar alleen al even in beeld te zien wie er aan slag is zou leuk zijn
Stuifbergen pitcht, de Jong catcht idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie pitcht er voor NL nu? Sidney de Jong catcht toch neem ik aan?
Gelukkig is de coach wat minder opportunistisch. Seven scoreless voor Tom.quote:
Ik zie daar geen pitchcount...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor alle stats moet je bij de gametracker van cbssport zijn, Guard. Kan je elke bat terugzien en alle stats die je maar kan bedenken.
eentje jaquote:
Heeft weinig ballen nodig gehad de laatste paar innings iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef Guard het volgende:
lekker inning, Stuifbergen kan een CG shutout halen...
Zeker. Ik hoop dat ze dit vol blijven houden. Een finale is zeker mogelijk, want buiten Cuba hoeft Nederland nergens voor onder te doen. Maar het is de vraag of ze de komende wedstrijden niet verslappen, maar vooral niet te vermoeid zijn, zoals vorig WK in de finalepoule.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eentje ja![]()
Het ziet er bijna plichtmatig uit gewoon
Het geeft de bullpen van Nederland ook weer extra tijd en rust.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker doorgaan met die foutslagen. Reliever van Korea heeft sowieso zijn dag niet
Nee, hij zag te laat dat het een wijd was, probeerde in te houden. Maar dat is een beweging, waar het menselijk lichaam niet helemaal goed in is.quote:
Werd die uiteindelijk wijd gegeven? Belachelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Guard het volgende:
Went around, was dus eigenlijk wel een slag, en dus begrijpelijk dat de catcher vol ongrloof naar de 1st base ump keek
Is inderdaad niet zo handig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom gooien die koreanen zo vaak 4 wijd? Dat is toch helemaal niet handig? Of mis ik iets?
Dat doen ze ook niet bewust, in ieder geval niet op dit moment. Ze weten dat ze de bal niet te makkelijk moeten gooien, dus zoeken ze de randen van de slagzone op. Dan is de kans groot dat je net iets te ver naar rechts/links/boven/beneden gooit en je dus veel wijd gooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom gooien die koreanen zo vaak 4 wijd? Dat is toch helemaal niet handig? Of mis ik iets?
Yntema zo te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef Guard het volgende:
Hoor ik daar nu een picherchange voor NLD aangekondigd worden?
Mja okee. na 8 innings 0-5 achter dan moet je risico's nemen, dat snap ik. Het is dus niet alleen maar "ze kunnen niet beter"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet bewust, in ieder geval niet op dit moment. Ze weten dat ze de bal niet te makkelijk moeten gooien, dus zoeken ze de randen van de slagzone op. Dan is de kans groot dat je net iets te ver naar rechts/links/boven/beneden gooit en je dus veel wijd gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |