Er staan nogal wat huizen te koop in Utrechtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net wel gezien dat Timur een rode voordeur heeft! allemaal Funda op om te zoeken naar een huis in utrecht met rode voordeur!
Klopt. Zelfs als je zoekt op minimaal ¤300.000 (want ziet er best groot uit) + doet mee aan open huis in Utrecht krijg je nog 341 resultaten...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er staan nogal wat huizen te koop in Utrecht
iig een hint....woonkamer op 1e verdieping, keuken is op begane grond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs als je zoekt op minimaal ¤300.000 (want ziet er best groot uit) + doet mee aan open huis in Utrecht krijg je nog 341 resultaten...
Rare lay out.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iig een hint....woonkamer op 1e verdieping, keuken is op begane grond.
twitter:WouterVisscher twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 12:35:03Ze zoeken jullie whahaha @ramon3fm @Timur3FM [3FM #3062] Wie weet waar Willem Wever... eh... Timur woont? #3FM reageer retweet
meteen een reden waarom het wat moeilijker verkoopbaar is...quote:
ik ben al bezigquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:35 schreef themauster het volgende:
Wedden dat Twitwouter of een ander 3fm nerdje zo heeft gevonden waar timur woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor: indeling klopt, Timur heeft volgens mij een jong kind en de schilderijen zijn ook aardig in stijl met het schilderij dat ik op de webcam zie....
tegen: staat pas 5wk te koop, maar kan naturlijk een tijdje uit de verkoop gehaald zijn...And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm....ik zeg niet dat dit HET huis is, maar het zou kunnen....Tegen: de open haard mist en ik hoorde de makelaar praten over authentieke details en ehm, die zie ik echt niet in dit huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor: indeling klopt, Timur heeft volgens mij een jong kind en de schilderijen zijn ook aardig in stijl met het schilderij dat ik op de webcam zie....
tegen: staat pas 5wk te koop, maar kan naturlijk een tijdje uit de verkoop gehaald zijn...
I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm....ik zeg niet dat dit HET huis is, maar het zou kunnen....Ik denk dat je het hebt gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor: indeling klopt, Timur heeft volgens mij een jong kind en de schilderijen zijn ook aardig in stijl met het schilderij dat ik op de webcam zie....
tegen: staat pas 5wk te koop, maar kan naturlijk een tijdje uit de verkoop gehaald zijn...Hmmquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tegen: de open haard mist en ik hoorde de makelaar praten over authentieke details en ehm, die zie ik echt niet in dit huis
ja, dat is ook nog waar....maar die open haard kan later geplaatst zijn. maar die authentieke details is een probleem...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tegen: de open haard mist en ik hoorde de makelaar praten over authentieke details en ehm, die zie ik echt niet in dit huis
Ik heb niet alles van de makelaar gehoord, omdat ik ondertussen thee stond te maken in de keuken, maar het doet mij denken aan een huis uit ergens tussen 1900 en 1950, wellicht samengevoegde boven- en onderwoning óf een drive in woning, maar die hebben een keuken ook vaak op de 1ste verdieping.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is ook nog waar....maar die open haard kan later geplaatst zijn. maar die authentieke details is een probleem...
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:53 schreef CindieY het volgende:
Wél flirtenDat had ik niet meer verwacht.
Er besluipt me toch lichtelijk het gevoel dat ie haar niet op nationale radio voor schut wil zetten.. Noujua, de eerste date is er!quote:
en dan gaat ie haar helemaal volblaffen en daarna dumpen! hoppa!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er besluipt me toch lichtelijk het gevoel dat ie haar niet op nationale radio voor schut wil zetten.. Noujua, de eerste date is er!
Nope.. Entree is smalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
dit is em vast ook niet.... http://www.funda.nl/koop/(...)aat-38/omschrijving/
ik wist het niet zeker, maar er blijken kindertekeningen op de koelkast te hangen en ik heb het hem volgens mij ooit eens horen zeggen dus ik vermoed dat er minimaal 1 kidn isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de webcam ook maar es aanzetten, ik ben wel benieuwd naar dat huis.
Ik wist heul niet dat Timur een kind heeft
Dat is hem!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
mensen...wat denken we van deze?
http://www.funda.nl/
is em ook niet he? hoewel die haard er wat op lijkt en de indeling aardig klopt is er volgens mij geen rode voordeur en de kijken klopt ook niet, hoewel ik die niet heel helder voor de bril heb...
graag gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:35 schreef themauster het volgende:
Wedden dat Twitwouter of een ander 3fm nerdje zo heeft gevonden waar timur woont.
dat red ik niet meer voor 3uurquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ga jij eventjes langs voor een stukje gebak?
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb btw het idee dat ik op de webcam kijkers zie...
Timur heeft expres geen reclame gemaakt waar zijn huis is. Sja, ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik heb de goede. lichtkoepel boven het bad
ja, ik ben Sherlock Holmes mensen!
zal ik het op Twitter gooien?
ik was het ook niet van planquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Timur heeft expres geen reclame gemaakt waar zijn huis is. Sja, ik zou het niet doen.
*zucht*quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef CindieY het volgende:
Ene Wouter Visscher, waarvan ik ook al een tweet in dit topic zag, heeft 't al naar Timur getwitterd
Donequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
@qunix, wil jij je post (nr 32) nog ff aanpassen? ff de URL eruit halen
Wie is dat dan? Want die heeft ook doodleuk de 'zoek'actie getwitterd.quote:
Ik ben het iig niet, al lurk ik heel actief op het momentquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Want die heeft ook doodleuk de 'zoek'actie getwitterd.
een gore lurker. heb wel de links uit de topic gehaald/laten halen, maar t kwaad is helaas al geschied...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Want die heeft ook doodleuk de 'zoek'actie getwitterd.
tskquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het iig niet, al lurk ik heel actief op het moment
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
het verjaardagscadeautje van Stenders voor Freek:
[ afbeelding ]
zoek een levenquote:
Jep. Het huis van Timur staat al enige tijd te koop, vandaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:35 schreef henkde_j het volgende:
Hebben ze nu een uitzending uit het huis van Timur? Omdat het open huizendag is
he, gekke vogel!quote:
ik mag eigenlijk niks zeggen...zit tegen de 20.000 posts waarvan het leeuwendeel de afgelopen anderhalf jaar....quote:
Dankzij 3fm.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik mag eigenlijk niks zeggen...zit tegen de 20.000 posts waarvan het leeuwendeel de afgelopen anderhalf jaar....
ik zit geloof ik op 16.000 3fm-posts en kom langzaam in de buurt van de Top10 allertijden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dankzij 3fm.
Ik denk dat meer dan 1/5 3fm is bij mij. Ik weet dat 1/3 onzin is (NachtBagger).
jawel, dat was Zebda-Tomber la Chemise.....toen was jij ff ites anders doen en je kwam terug tijdens het liedjequote:
ik ben hier ooit via de frontpage gekomen en jarenlang met een actief account gelurkt en vorig jaar in 3fm gaan posten en het ging pas echt los toen Rudy afscheid nam. verdere posts eigenlijk over allerlei topics verspreid....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit op bijna 20k in 3FM, en mijn totaal is 36k.
Ben door 3FM op Fok gekomen, andere posts vooral in EXA, SPT en VBL (WK'10).
Ah!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel, dat was Zebda-Tomber la Chemise.....toen was jij ff ites anders doen en je kwam terug tijdens het liedje
[..]
ik ben hier ooit via de frontpage gekomen en jarenlang met een actief account gelurkt en vorig jaar in 3fm gaan posten en het ging pas echt los toen Rudy afscheid nam. verdere posts eigenlijk over allerlei topics verspreid....
Koken?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga ff afwassen want anders kan ik straks niet koken
en daarna zie ik wel. tegen 1 uur ben ik weer terug voor Stenders en Mackay!
Ik ga het ook proberen om 1 uur terug te komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga ff afwassen want anders kan ik straks niet koken
en daarna zie ik wel. tegen 1 uur ben ik weer terug voor Stenders en Mackay!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:00 schreef minthy het volgende:
Ik zit al vrij lang op Fok!, maar heb nooit gepost in het begin... Vandaar mijn lage aantal posts
quote:
Ik niet, ik heb andere zaken te doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga het ook proberen om 1 uur terug te komen.
yup. kip, groenten en saus in een wok flikkeren. rijst in de magnetron en ik heb weer voor 2 dagen eten!quote:
Dan kun je toch ook gelijk je rijst mee wokken? Wel jammiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. kip, groenten en saus in een wok flikkeren. rijst in de magnetron en ik heb weer voor 2 dagen eten!
Ik vind dat je tussendoor best even kan postenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb andere zaken te doen.
Vind ik niet. En mijn vriendin ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dat je tussendoor best even kan posten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind ik niet. En mijn vriendin ook niet.
dat heb ik een keer gedaan, maar dat vond ik minder lekker dus doe ik het op deze manierquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook gelijk je rijst mee wokken? Wel jammieIk moet nog bedenken wat ik eet dit weekend, ik ben totaal inspiratieloos.
Hm, ik vind magnetronrijst altijd zo vies plakkerig worden. Maar goed, ieder z'n eigen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik een keer gedaan, maar dat vond ik minder lekker dus doe ik het op deze maniermet van die wokrijst wil het wel, maar ik vind magnetronrijst net iets handiger
hoe zou jij het vinden als jouw adresgegevens op Fok! worden gezet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom was het linkje naar het huisje van Timur weg?
daarom idd. niet over nagedacht, t heeft er ook niet heel lang gestaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als jouw adresgegevens op Fok! worden gezet?
mmm, nee, geen last van. met vlees,groenten,saus is dat wel opgelost volgens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik vind magnetronrijst altijd zo vies plakkerig worden. Maar goed, ieder z'n eigen natuurlijk
dan heb ik altijd teveel of te weinig en wat er teveel is gooi ik weg of gaat in de vriezer en daar vergeet ik het weer en gaat het alsnog weg. ik ben te lui om een weegschaal te kopen om de rijst af te wegen. zo'n bakje magnetronrijst is voor mij precies genoegquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:12 schreef borisz het volgende:
Magnetronrijst![]()
Gewoon een pannetje met fatsoenlijke rijst opzetten, tien min./kwartiertje aan de kook en klaar.
Dat heb ik ook altijd hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan heb ik altijd teveel of te weinig en wat er teveel is gooi ik weg of gaat in de vriezer en daar vergeet ik het weer en gaat het alsnog weg. ik ben te lui om een weegschaal te kopen om de rijst af te wegen. zo'n bakje magnetronrijst is voor mij precies genoeg
1 kopje rijst per persoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan heb ik altijd teveel of te weinig en wat er teveel is gooi ik weg of gaat in de vriezer en daar vergeet ik het weer en gaat het alsnog weg. ik ben te lui om een weegschaal te kopen om de rijst af te wegen. zo'n bakje magnetronrijst is voor mij precies genoeg
wat voor kopje? nee, met zo'n maat kan ik niksquote:
Ja, dan kan je alsnog de helft weggooien! Of een halfvolle mok gebruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zal maar net als ik alleen übergrote mokken hebben
Gewoon een standaard koffiekopje, zoals je ze ook in de horeca krijgt. Of een senseokopjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat voor kopje? nee, met zo'n maat kan ik niks
ik kan hooguit zo'n magnetronrijstbakje bewaren om gewone rijst af te meten....nee.
heb ik niet. heb alleen stapelkopjes/mokjestorenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon een standaard koffiekopje, zoals je ze ook in de horeca krijgt. Of een senseokopje
welk nummer was dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef CindieY het volgende:
Iedere keer als ik dit nummer hoor, denk ik dat m'n buurtje op de muur klopt..Er zit zo'n vaag klopgeluid in.
Ik wel, al is de single blue jeans wel beter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
welk nummer was dat?
Ik snap de hype van Video Games niet zo trouwens...
Dat was die van Gavin Degraw - Not over you.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
welk nummer was dat?
Ik snap de hype van Video Games niet zo trouwens...
Okay, ik zal er eens op letten, hij komt toch elke dag wel 3 keer voorbijquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was die van Gavin Degraw - Not over you.
Ik snap em ook niet en minthy ook niet.
De vrouwen hier hebben duidelijk geen smaak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was die van Gavin Degraw - Not over you.
Ik snap em ook niet en minthy ook niet.
Haha, ik denk dat er soms iemand op te trap op / af komtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef CindieY het volgende:
Iedere keer als ik dit nummer hoor, denk ik dat m'n buurtje op de muur klopt..Er zit zo'n vaag klopgeluid in.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De vrouwen hier hebben duidelijk geen smaak.
bedoel je dit plaatje?quote:
twitter:ejvermeer1984 twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 22:10:32RT @jtimberlake Hee @Domien. Draai gvd toch niet steeds van die kudtmuziek op 3FM reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:11 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ejvermeer1984 twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 22:10:32RT @jtimberlake Hee @Domien. Draai gvd toch niet steeds van die kudtmuziek op 3FM reageer retweet
Dan ben ik blijkbaar ook een vrouw, want ik begrijp het ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De vrouwen hier hebben duidelijk geen smaak.
Hihihiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar ook een vrouw, want ik begrijp het ook niet
1 tot 4 uurquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:41 schreef alors het volgende:
maar kwamen Stenders en Rudy nou vanavond? Na 12en ofzo dan?
Van 1 tot 4 vanuit Beeld & Geluid toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:41 schreef alors het volgende:
maar kwamen Stenders en Rudy nou vanavond? Na 12en ofzo dan?
Zei je een tijdje terug ook alquote:
Sowieso Nikon:quote:
Ach gut, heb je t gemistquote:
nja, vette film gezien, dus zo erg is het nietquote:
Crazy Horses op 3FM:quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:46 schreef TheZapster het volgende:
Crazy horses
Gewoon de fucking Osmonds op 3FM
Cinema!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vette film gezien, dus zo erg is het niet
nja, er stond ook 1 uur Tiesto op de planning. voor mijn gevoel is dat op het laatste moment gewoon geschrapt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:47 schreef hole1988 het volgende:
wel apart dat Ajoud afkondigt en zegt dat tiesto eraan komt en vervolgen begint Rob gewoon.
Iedereen is een kleine dj vergeleken bij Stenders.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:49 schreef Qunix het volgende:
Tiesto is niet zo belangrijk... Kleine dj.
qftquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iedereen is een kleine dj vergeleken bij Stenders.
behalve Coen Swijnenberg.....die is vrij langquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iedereen is een kleine dj vergeleken bij Stenders.
twitter:wirken twitterde op zondag 02-10-2011 om 00:47:43@3rdrocknl @stenders3fm van 00-03 en @rudymackay van 03-06 reageer retweet
lurker Wouter tweet nu dat Sander Hogendoorn Rudy wel eens zou kunnen vervangen....afwachten dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:wirken twitterde op zondag 02-10-2011 om 00:47:43@3rdrocknl @stenders3fm van 00-03 en @rudymackay van 03-06 reageer retweet
Misschien zit hij al onder ons en post hij al jaren mee...quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:58 schreef Qunix het volgende:
Als die lurker van een Wouter eens op FOK! registreert....
Kan 'ie meelullen.
Jij!?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien zit hij al onder ons en post hij al jaren mee...
okay ik bekenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
van een redelijk deel van de vaste posters hier weet ik de echte namen of twitteraccounts wel. ik denk dat het een gore lurker is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee! Ik twitter onder mijn echte naamquote:
Ladies & gentlemen: We've got him!! Or her!! Ehm...quote:
nee grapjequote:Op zondag 2 oktober 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee! Ik twitter onder mijn echte naam
[..]
Ladies & gentlemen: We've got him!! Or her!! Ehm...
Ik bekenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt vrij veel mensen die hier af en toe eens een post neerkwakken, bijv alleen op de vrijdag, zou kunnen dat je die nog niet in je bestand hebtquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van een redelijk deel van de vaste posters hier weet ik de echte namen of twitteraccounts wel. ik denk dat het een gore lurker is.
je liegt!quote:
Gvd, hoeveel mensen zitten er wel niet achter dat account??quote:
Dat ben ik gewoon met mijn 20 Fok!-kloonsquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Gvd, hoeveel mensen zitten er wel niet achter dat account??
Kut, verkeerde account.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat ben ik gewoon met mijn 20 Fok!-kloons
kut, weer verkeerde accountquote:
muilperensap?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
Ik hou het niet meer bij...
Ik neem nog een glas perensap bij gebrek aan iets beters
huh?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ik heb zo'n ding in het echt gezien
Hou nou ohop!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:09 schreef TheZapster het volgende:
Fuck
Vergis me steeds met mijn kloons
Kan zo geen plaatje vinden, maar het is een oud martelwerktuig! In de vorm van een peer, je moest hem in je muil stoppen (gezien in het martelmuseum in A'dam)quote:
ik ook!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:11 schreef TheZapster het volgende:
Arie woont ook in Almere
Ik heb vroeger nog de plaatselijke krant gelopen bij het huis waar Stenders nu woont
oe, daar wil ik nog wel een keer heen eigenlijk. samen met Gerard Joling en dan alles op hem testen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan zo geen plaatje vinden, maar het is een oud martelwerktuig! In de vorm van een peer, je moest hem in je muil stoppen (gezien in het martelmuseum in A'dam)
Dan ben je zeker ook in het Sexmuseum geweest?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan zo geen plaatje vinden, maar het is een oud martelwerktuig! In de vorm van een peer, je moest hem in je muil stoppen (gezien in het martelmuseum in A'dam)
Echt heel naar wat daar allemaal hangt...quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, daar wil ik nog wel een keer heen eigenlijk. samen met Gerard Joling en dan alles op hem testen!
Een paar jaar daarvoor ook al. Ze hebben het verbouwd, vond er geen kut meer aan...quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook in het Sexmuseum geweest?
hihi, je zei kutquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt heel naar wat daar allemaal hangt...
[..]
Een paar jaar daarvoor ook al. Ze hebben het verbouwd, vond er geen kut meer aan...![]()
Was de domste beslissing die dag
Wil ook wel even lul zeggen hoor, bij dezen!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hihi, je zei kut![]()
Stenders is lekker bezig weer
u riep?quote:
ga je nou schelden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil ook wel even lul zeggen hoor, bij dezen!!
Ooit DE reden voor mij om op Fok! te gaan lurkenquote:
Top Plaat.quote:
ah, dan verstond ik je verkeerdquote:
hihi, Lidwoordquote:
Hihi, maar goed dat ik niet zei dat ik het alleen in mijn mond namquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dan verstond ik je verkeerd
[..]
hihi, Lidwoord
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Hihi, maar goed dat ik niet zei dat ik het alleen in mijn mond nam![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Hihi, maar goed dat ik niet zei dat ik het alleen in mijn mond nam![]()
ik heb zijn worst wel eens in mijn mond gehad...quote:
Sorry...quote:
Dat heb je wel een geiler..... Dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zijn worst wel eens in mijn mond gehad...
ja, daar weet jij alles van. je klonk toen als een gillende keukenmeidquote:
Ah, dus jij hebt iets met zijn pijltje gedaan... Shockersquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar weet jij alles van. je klonk toen als een gillende keukenmeid
pijltje??? t was net een romeinse kaars!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dus jij hebt iets met zijn pijltje gedaan... Shockers
Sodeju, over muilperen gesproken...quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pijltje??? t was net een romeinse kaars!
yup. ivm last man watching doet 3fm nachtuitzendingen. nu stenders, straks volgens planning Rudy Mackay, maar tis nog maar de vraag of dat echt zo gaat zijn...Sander Hoogendoorn loopt er namelijk ook rond.quote:
Ah kijk, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. ivm last man watching doet 3fm nachtuitzendingen. nu stenders, straks volgens planning Rudy Mackay, maar tis nog maar de vraag of dat echt zo gaat zijn...Sander Hoogendoorn loopt er namelijk ook rond.
ik totally agreer!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ah kijk, dat verklaart een hoop
Prima toch, StendersBeter dan die recorded Tiësto-bull.
tis dus bedtijd voor je!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik moest serieus even nadenken, vrijdag?
Nee hoor, ben net klaar met werken en hoef morgen pas weer om 15:00uur te beginnen, dus blijf lekker even een pintje drinken met 3FM op 101quote:
gezelligquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee hoor, ben net klaar met werken en hoef morgen pas weer om 15:00uur te beginnen, dus blijf lekker even een pintje drinken met 3FM op 101
Het is zondagquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg lief van je, mij het gevoel geven dat mijn fopje geslaagd wasquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
echt een verbetering is het niet...quote:
nja, een band die komt optreden zal wel gelijk hebben dus ik vermoed dat Rudy er is!twitter:audioadam twitterde op zondag 02-10-2011 om 01:37:14Huppakee #poprondealmere was te gek dank alleen! Nu naar Hilversum voor akk set #3fm @rudymackay we komen eraan!! Hebben jullie voetsel? reageer retweet
ik ook voor jou schat.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:40 schreef minthy het volgende:
Ah... Ik zie nu pas dat het ook op 101 wordt uitgezonden![]()
*verhuist met telefoon naar de bank*
slaap lekker!quote:
Tja... Blijf een blondjequote:
ze zitten nu al meer dan 60 uur en ze moeten nog een dag ofzo....quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Blijf een blondje![]()
En hoe lang houden die gasten dat tv kijken vol?!
Jezus, hoe hou je dat vol... Wel slaappauzes neem ik aan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zitten nu al meer dan 60 uur en ze moeten nog een dag ofzo....
ik heb er ook nog aan gedacht mezelf op te geven.
twitter:rudymackay twitterde op zondag 02-10-2011 om 01:44:20Ik ben dr hoor, Beeld en Geluid - vanaf 3 uur live op 3FM en Ned. 3 http://t.co/xr0kcjYh reageer retweet
nope. per uur 5 minuten pauze en dat mogen ze opsparen tot max 1 uur lange pauze.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Jezus, hoe hou je dat vol... Wel slaappauzes neem ik aan?
Ouch...quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope. per uur 5 minuten pauze en dat mogen ze opsparen tot max 1 uur lange pauze.
Doe eens gekquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:48 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik nog een Monster Ripper naar binnen gieten of moet ik aan de Shandy?
Ik ben natuurlijk ook een hele sympathieke kerel, dusjaquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg lief van je, mij het gevoel geven dat mijn fopje geslaagd was
Wie is dat ook alweer? Die ook altijd bij latevermaak zit?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
kut, straks kom Danny Panadero....hoop nit dat ie ook op de radio komt
nee, dat is Eric Dikeb.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer? Die ook altijd bij latevermaak zit?
Tof!! Je maakt echt mijn hele vrijdagnacht weer goed!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook een hele sympathieke kerel, dusja
Nee, ik was in de war met Danny Vera oid...quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat is Eric Dikeb.
ga maar ff googlen op die bosmongool.
Ik heb een hit omdat er fuk joe in zitquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
kut, straks kom Danny Panadero....hoop nit dat ie ook op de radio komt
die komt niet...Danny Panadero welquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:59 schreef Qunix het volgende:
Danny Vera is cool! Mag van mij wel komen.
Oh, die!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een hit omdat er fuk joe in zit
was gisteren mooiquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:59 schreef Qunix het volgende:
Danny Vera is cool! Mag van mij wel komen.
Hole, vind jij het niet raar dat er nu ineens allemaal volk rondhangt hier?quote:
gehgehquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hole, vind jij het niet raar dat er nu ineens allemaal volk rondhangt hier?
Dat is de kracht van Rob blijkbaar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hole, vind jij het niet raar dat er nu ineens allemaal volk rondhangt hier?
Zou kunnen, het is wat mij betreft iig niet de kracht van Stewy Annquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is de kracht van Rob blijkbaar.
Ik hoor liever een rauwe mannenstemquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind Stevie Ann prachtig. ze mag Poetry Man wel spelen.
gelukkig komt Danny Panadero straks...quote:
Eens.quote:
Nee, ook niet echt super... Dat soort zooi kan ik morgen weer aanhoren als ik weer een poging doe 3fm te vindenquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig komt Danny Panadero straks...
kijken laat ik ook wel aan jullie over, heb er niks meequote:Op zondag 2 oktober 2011 02:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eens.
Ik kijk liever naar vrouwen maar ze hoeven van mij niet te zingen of iets te presenteren (tenzij er beeld bij is).
sissyquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:15 schreef minthy het volgende:
[..]
kijken laat ik ook wel aan jullie over, heb er niks mee
Edit:ik post ff niet meer, mobiel een nieuw topic openen is ruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |