welk nummer was dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef CindieY het volgende:
Iedere keer als ik dit nummer hoor, denk ik dat m'n buurtje op de muur klopt..Er zit zo'n vaag klopgeluid in.
Ik wel, al is de single blue jeans wel beter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
welk nummer was dat?
Ik snap de hype van Video Games niet zo trouwens...
Dat was die van Gavin Degraw - Not over you.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
welk nummer was dat?
Ik snap de hype van Video Games niet zo trouwens...
Okay, ik zal er eens op letten, hij komt toch elke dag wel 3 keer voorbijquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was die van Gavin Degraw - Not over you.
Ik snap em ook niet en minthy ook niet.
De vrouwen hier hebben duidelijk geen smaak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was die van Gavin Degraw - Not over you.
Ik snap em ook niet en minthy ook niet.
Haha, ik denk dat er soms iemand op te trap op / af komtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef CindieY het volgende:
Iedere keer als ik dit nummer hoor, denk ik dat m'n buurtje op de muur klopt..Er zit zo'n vaag klopgeluid in.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De vrouwen hier hebben duidelijk geen smaak.
bedoel je dit plaatje?quote:
twitter:ejvermeer1984 twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 22:10:32RT @jtimberlake Hee @Domien. Draai gvd toch niet steeds van die kudtmuziek op 3FM reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:11 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ejvermeer1984 twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 22:10:32RT @jtimberlake Hee @Domien. Draai gvd toch niet steeds van die kudtmuziek op 3FM reageer retweet
Dan ben ik blijkbaar ook een vrouw, want ik begrijp het ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De vrouwen hier hebben duidelijk geen smaak.
Hihihiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar ook een vrouw, want ik begrijp het ook niet
1 tot 4 uurquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:41 schreef alors het volgende:
maar kwamen Stenders en Rudy nou vanavond? Na 12en ofzo dan?
Van 1 tot 4 vanuit Beeld & Geluid toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:41 schreef alors het volgende:
maar kwamen Stenders en Rudy nou vanavond? Na 12en ofzo dan?
Zei je een tijdje terug ook alquote:
Sowieso Nikon:quote:
Ach gut, heb je t gemistquote:
nja, vette film gezien, dus zo erg is het nietquote:
Crazy Horses op 3FM:quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:46 schreef TheZapster het volgende:
Crazy horses
Gewoon de fucking Osmonds op 3FM
Cinema!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vette film gezien, dus zo erg is het niet
nja, er stond ook 1 uur Tiesto op de planning. voor mijn gevoel is dat op het laatste moment gewoon geschrapt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:47 schreef hole1988 het volgende:
wel apart dat Ajoud afkondigt en zegt dat tiesto eraan komt en vervolgen begint Rob gewoon.
Iedereen is een kleine dj vergeleken bij Stenders.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:49 schreef Qunix het volgende:
Tiesto is niet zo belangrijk... Kleine dj.
qftquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iedereen is een kleine dj vergeleken bij Stenders.
behalve Coen Swijnenberg.....die is vrij langquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iedereen is een kleine dj vergeleken bij Stenders.
twitter:wirken twitterde op zondag 02-10-2011 om 00:47:43@3rdrocknl @stenders3fm van 00-03 en @rudymackay van 03-06 reageer retweet
lurker Wouter tweet nu dat Sander Hogendoorn Rudy wel eens zou kunnen vervangen....afwachten dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:wirken twitterde op zondag 02-10-2011 om 00:47:43@3rdrocknl @stenders3fm van 00-03 en @rudymackay van 03-06 reageer retweet
Misschien zit hij al onder ons en post hij al jaren mee...quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:58 schreef Qunix het volgende:
Als die lurker van een Wouter eens op FOK! registreert....
Kan 'ie meelullen.
Jij!?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien zit hij al onder ons en post hij al jaren mee...
okay ik bekenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
van een redelijk deel van de vaste posters hier weet ik de echte namen of twitteraccounts wel. ik denk dat het een gore lurker is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee! Ik twitter onder mijn echte naamquote:
Ladies & gentlemen: We've got him!! Or her!! Ehm...quote:
nee grapjequote:Op zondag 2 oktober 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee! Ik twitter onder mijn echte naam
[..]
Ladies & gentlemen: We've got him!! Or her!! Ehm...
Ik bekenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt vrij veel mensen die hier af en toe eens een post neerkwakken, bijv alleen op de vrijdag, zou kunnen dat je die nog niet in je bestand hebtquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van een redelijk deel van de vaste posters hier weet ik de echte namen of twitteraccounts wel. ik denk dat het een gore lurker is.
je liegt!quote:
Gvd, hoeveel mensen zitten er wel niet achter dat account??quote:
Dat ben ik gewoon met mijn 20 Fok!-kloonsquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Gvd, hoeveel mensen zitten er wel niet achter dat account??
Kut, verkeerde account.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat ben ik gewoon met mijn 20 Fok!-kloons
kut, weer verkeerde accountquote:
muilperensap?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
Ik hou het niet meer bij...
Ik neem nog een glas perensap bij gebrek aan iets beters
huh?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ik heb zo'n ding in het echt gezien
Hou nou ohop!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:09 schreef TheZapster het volgende:
Fuck
Vergis me steeds met mijn kloons
Kan zo geen plaatje vinden, maar het is een oud martelwerktuig! In de vorm van een peer, je moest hem in je muil stoppen (gezien in het martelmuseum in A'dam)quote:
ik ook!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:11 schreef TheZapster het volgende:
Arie woont ook in Almere
Ik heb vroeger nog de plaatselijke krant gelopen bij het huis waar Stenders nu woont
oe, daar wil ik nog wel een keer heen eigenlijk. samen met Gerard Joling en dan alles op hem testen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan zo geen plaatje vinden, maar het is een oud martelwerktuig! In de vorm van een peer, je moest hem in je muil stoppen (gezien in het martelmuseum in A'dam)
Dan ben je zeker ook in het Sexmuseum geweest?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan zo geen plaatje vinden, maar het is een oud martelwerktuig! In de vorm van een peer, je moest hem in je muil stoppen (gezien in het martelmuseum in A'dam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |