3 straten verderop horen ze hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:51 schreef 3rdRock het volgende:
je zult die Krause klaar laten komen zeg....dan knappen m;n brilleglazen!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:51 schreef 3rdRock het volgende:
je zult die Krause klaar laten komen zeg....dan knappen m;n brilleglazen!
dit al de 2e of 3e keer vannacht dat je om me lacht. het begint eng te worden...quote:
Haha zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit al de 2e of 3e keer vannacht dat je om me lacht. het begint eng te worden...
nuja, t mag wel, maar ben het niet gewend. meestal lacht er geen hond om mijn grapjesquote:
+1quote:
Haha dat herken ik welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nuja, t mag wel, maar ben het niet gewend. meestal lacht er geen hond om mijn grapjes
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:52 schreef FlorentijnH het volgende:
mijn god wat was dat![]()
maar wel vet
Waarom denk je daar nu aan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:56 schreef 3rdRock het volgende:
is er trouwens 's nachts geen filenieuws?
aangezien er geen dames voor me in de rij staan, moeten ze ergens anders staan en ik vraag me af waar :squote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aangezien er geen dames voor me in de rij staan, moeten ze ergens anders staan en ik vraag me af waar :s
is dat een drankneus?quote:
Heerlijk, een waardig afscheid!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:59 schreef -Hans- het volgende:
Al het 4e topic tijdens Der Rudy. Ongekend!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:59 schreef 3rdRock het volgende:
breaking news! Rudy gaat naar de tros:
![]()
t wordt vast weer leuk t laatste uur. met veel huilen.....wie zit hierna eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Tot I WANT A PONNNNYYYYYYYYYYYYYYYYY was het wel leuk
ik zag het toevallig in de tv-gids staanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
![]()
hoe kom je daar nou weer terecht?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heerlijk, een waardig afscheid!
Whoeiiiii!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Kids van MGMT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natuurlijk!!!!! laatste uur is geen enkel probleem. Sta nu serieus door de kamer te springen. FF wakker worden met MGMT - Kids. Ge-wel-dig! Als ik nu nog 3 uur wakker blijf ben ik 24 uur wakker. Ook wel tof natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Whoeiiiii!
Hm.... nu ik toch al tot 3u ben opgebleven kan dat laatste uurtje dr ook nog wel bij of niet?
De die-harts blijven over he
Ben geen actieve poster, maar vind het wel leuk om hier af en toe langs te komenquote:
asje afentoe zwaait mag dat wel hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben geen actieve poster, maar vind het wel leuk om hier af en toe langs te komen
Is ook leuk!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben geen actieve poster, maar vind het wel leuk om hier af en toe langs te komen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
asje afentoe zwaait mag dat wel hoor
okquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ik lees vaak met jullie mee tijdens extra weekend, altijd vermakelijk!quote:
Aaah, jammer! Trustenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:09 schreef 3FMaster het volgende:
Fonz weg, Torre weg, dus ik ga ook maarHoudoe!
slaap lekker!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:09 schreef 3FMaster het volgende:
Trusten!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:09 schreef 3FMaster het volgende:
zo diep in de nacht mag dat wel hoorquote:
ik niet, maar Kevin leest toch wel mee? dan weet ie toch wel dat we vn hem en Rudy houden?quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:09 schreef 3FMaster het volgende:
Bij hem geeft alcohol een goed effect.quote:
Jup, dat is 'm! Gast heeft ook een nieuwe single uit die ze nu ook draaien, maar die vind ik echt minder goed. Wat een track ditquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aaaaah is dat deze?
Ken em wel, maar kan dan de link met de titel niet leggen
eentje maar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:14 schreef 3rdRock het volgende:
dit steentje begint zijn oogjes te voelen...meestal heb er nu al een uurtje slaap op zitten...
Nog 45 minuutjes, komop!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:14 schreef 3rdRock het volgende:
dit steentje begint zijn oogjes te voelen...meestal heb er nu al een uurtje slaap op zitten...
yup, de laatste tijd zit ik tot een uur of 1 achter de laptop en daarna slinger ik nog een vhs-je aan. laatste dagen The Golden Years en Rose Red gezien. voor vannacht had ik eigenlijk The Net op de planning staan...quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:22 schreef hole1988 het volgende:
Krause "zal ik je haar kammen"
Rudy "als ik je poesje mag aaien"
mmm, ff in de gaten houden tegen die tijd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:22 schreef -Hans- het volgende:
Damn! staat zij de komende editie @ Noorderslag? Ga ik echt ff checken. Gek mens, geweldig
Neem je Janneke gewoon ff mee?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ff in de gaten houden tegen die tijd.
als ik tenminste nog niet bij jannekje ingetrokken ben
Hoho, niet verder gaan anders ga je maar naar SEX of R&P oidquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Dacht dat we t er over eens waren dat ik over jou heen zou walsen 3rdRock?
helemaal niet! * 3rdRockdoet een dappere poging tegengas te gevenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Dacht dat we t er over eens waren dat ik over jou heen zou walsen 3rdRock?
Aww.... *aai*quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal niet! * 3rdRockdoet een dappere poging tegengas te geven
en dat om half 4 's nachts. deze nacht kan niet meer stukquote:
Tenzij je het laat vallenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat om half 4 's nachts. deze nacht kan niet meer stuk
tv iddquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Kijken jullie trouwens allemaal via de tv? Ik loop nogal achter met de VSR stream lijkt het..
FM-radio, met de stream op mutequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Kijken jullie trouwens allemaal via de tv? Ik loop nogal achter met de VSR stream lijkt het..
radioquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:30 schreef Captain_Slow het volgende:
ik kijk via de webcam en die loopt meestal achter op de audiostream en die loopt weer achter op de gewone etherradioquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:30 schreef Captain_Slow het volgende:
hoppaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, nog één glaasje dan, om t af te leren!
Dan een paar glazen water tegen de kater!
Dan veel te veel moeten zeiken!
En dan morgenochtend weer werken, hatsee!
als je nu een luier aandoet vannacht hoef je er iig niet uit om te piesen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, nog één glaasje dan, om t af te leren!
Dan een paar glazen water tegen de kater!
Dan veel te veel moeten zeiken!
En dan morgenochtend weer werken, hatsee!
haihaiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi we zijn er nog steeds
Ik zat me ook al af te vragen of ze die nog gaan draaien.. Starz In Their Eyes is in Der Rudy of Move Your Ass nog nooit gedraaid volgens 3FM Fan..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:31 schreef hole1988 het volgende:
nog steeds niet het 3opreis nummer gehoord
KEVIN !! Laatste half uurtje... Inmiddels het 4e topic tijdens Der Rudyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ah, fok! nog niet vergeten gelukkigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik ook niet, vandaag welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:36 schreef 3rdRock het volgende:
respect 4 tha peepz die morgen nog moeten werken. ben blij dat ik die last niet heb.
je vergeet toch niet Starz in their Eyes - Just Jackquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Gaat lastig wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Thanx 4 the respects allen! Vind mezelf ook wel bikkel, mn idee was tot 1u te blijven
middag of avond?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Thanx 4 the respects allen! Vind mezelf ook wel bikkel, mn idee was tot 1u te blijven
niet alle poolse hoeren zijn tandenloosquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:40 schreef 3rdRock het volgende:
jemig rudy, dit kan eg niet! nu snap ik waarom je weg moet! coke snuiven uit de navel van een tandeloze poolse hoer :s
niet alle tandeloze hoeren zijn pools!
niet alle poolse tandenlozen zijn hoer....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet alle poolse hoeren zijn tandenloos
Haha ja preciesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:42 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
hij denkt fack it, 't is toch het laatste uurtje
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat willen ze doen? 'm Ontslaan?
Zapster is dr ook nogquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:50 schreef 3rdRock het volgende:
pino
hans
jannekje
florentijn
3rdrock
yup, t lijkt erop. de bikkels van de laatste rudy
Daar is iequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Ze gaan Starz In Their Eyes toch nog wel draaien?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Ze gaan Starz In Their Eyes toch nog wel draaien?
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 27-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 082 naatje_1
02. 069 alorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04. 053 Jannekje7
05. 042 Dagoduck
06. 027 Bol_Wan
07. 026 Pino112
08. 018 FlorentijnH
09. 018 themauster
10. 015 Paul-89
11. 015 Sirolf
12. 015 gerbenp
13. 013 TradeMarkie
14. 012 hole1988
15. 007 moveyourass-kevin
16. 005 Againzender
17. 004 Evertjan
18. 004 CindieY
19. 004 Roel_Jewel
20. 002 Asskicker14
Reeks-statistieken!
Nah, ik heb veel mee gelurkt .. Veel lol gehad met Der Rudy, jammer dat t stoptquote:
Zou tof zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Dalijk natuurlijk wel afsluiten met Mr Brightside he! Zo'n lekkere remix!
eensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:53 schreef 3rdRock het volgende:
tijd voor een dankwoord:
heren en dames: ik wil jullie bedanken voor een topnacht. lang geleden dat ik me zo heb vermaakt en me zo heb thuis gevoeld op een forum!
ik sluit me hier bij aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:55 schreef -Hans- het volgende:
Kevin en Rudy thanks voor al die jaren MoveYourAss/Der Rudy. Bijzonder jammer dat er een eind aan komt. Hoop dat er snel duidelijkheid komt over jullie toekomst.
Fokkers bedankt. Super avond.
ook een classic gewordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:55 schreef Pino112 het volgende:
De allerlaatste keer de truckersjingle!
Het was echt focking gezellig mensen! Thnx @ 3FM, LLiNK, KEVIN!, Rudy, en natuurlijk iedereen hier van FOK!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:55 schreef -Hans- het volgende:
Kevin en Rudy thanks voor al die jaren MoveYourAss/Der Rudy. Bijzonder jammer dat er een eind aan komt. Hoop dat er snel duidelijkheid komt over jullie toekomst.
Fokkers bedankt. Super avond.
ik ben niet van plan een hele hans actie te doen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:58 schreef 3rdRock het volgende:
zijne r nog mensen die voor de cam blijven zitten? zo ja: blijf posten: ben benieuwd of er morgenochtend nog wat spannends is gebeurd
Ik moet over 10 min weg om de kranten te gaan bezorgen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:58 schreef 3rdRock het volgende:
zijne r nog mensen die voor de cam blijven zitten? zo ja: blijf posten: ben benieuwd of er morgenochtend nog wat spannends is gebeurd
Hier ook een kudtgevoel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Oooooohw, Mr Brightside!
Ik ben doodmoe, kheb te veel gezopen, een fijne avond gehad (op een freaking forum, maar vooruit), sowieso allerlei associaties bij dit nummer... ja hoor, ik pink er één weg!
... vrouwen!
werk ze!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik moet over 10 min weg om de kranten te gaan bezorgen.
Trusten Janneke !!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, tijd om te slapen!
Ik heb over een paar uurtjes zoooo'n spijt van vanavond!
Twuste lieverds!
doeiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal en heel erg bedankt!!
K
jij bedankt voor al die geweldige der rudy's en move your ass 's !!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
K
Doei KEVINquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
K
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
K
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
K
omdat ik toen nog geen laptop tot mijn beschikking hadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:14 schreef hole1988 het volgende:
Waarom was het nou niet iedere week zo druk, nou ja ik ga aan het werk.
hoiquote:
s6quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:48 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, dat ging wel erg snel vannacht met de topics. Ik heb dus wat terug te lezen/kijken/luisteren.
Nicequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:30 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo op naar Vianen. Kookworkshop van Rudolph van Veen
Ik heb vanavond ook een eetfeest in Bloemendaal. Iedereen neemt eten mee. Ik heb een pastasalde en pesto gemaaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Vanmiddag BBQ in Roosendaal, dus da's vooral eten.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Vanmiddag BBQ in Roosendaal, dus da's vooral eten.
En ik BBQ Thuis met 50 meter aluminium en ook iets van vlees.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook een eetfeest in Bloemendaal. Iedereen neemt eten mee. Ik heb een pastasalde en pesto gemaakt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook een eetfeest in Bloemendaal. Iedereen neemt eten mee. Ik heb een pastasalde en pesto gemaakt
Ik ga ook BBQ'en, met een uit de vriezer gehaald bakje pastasaus, wat spaghetti, bladspinazie en oh ja zonder BBQ.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
En ik BBQ Thuis met 50 meter aluminium en ook iets van vlees.
Ik ga ook altijd als de rest net terugkomtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar verder: een goedemorgen deze morgen!Nog 2 weken en dan vakantie. Als iedereen weer terug is. Het heeft wel iets sadistisch.
Ook ideaal voor je portemonneequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd als de rest net terugkomt. Vorig jaar rond deze tijd was IJsland al bijna in zicht
.
Zolang je geen rekening hoeft te houden met schoolvakanties, ideaal.
Yup. Al maakt dat op de locaties waar ik meestal naartoe ga niet zo gigantisch veel uit. Ik ga niet naar de toptoeristische bestemmingen Spanje of Frankrijk ofzoquote:
True. Scheelt een paar honderd euro met het hoogseizoen voor mij. Op het werk hebben ze natuurlijk het liefst dat ik midden in dat hoogseizoen ga, maar die 25 schamele dagen die ik per jaar heb wil ik graag wanneer ik het wil invullen zonder dat ik mijn eigen planning moet aanpassen rondom de vakantiedagen van partners van collega's en kinderen van zussen van collega's en de poes van de buren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Slaapkopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |