3 straten verderop horen ze hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:51 schreef 3rdRock het volgende:
je zult die Krause klaar laten komen zeg....dan knappen m;n brilleglazen!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:51 schreef 3rdRock het volgende:
je zult die Krause klaar laten komen zeg....dan knappen m;n brilleglazen!
dit al de 2e of 3e keer vannacht dat je om me lacht. het begint eng te worden...quote:
Haha zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit al de 2e of 3e keer vannacht dat je om me lacht. het begint eng te worden...
nuja, t mag wel, maar ben het niet gewend. meestal lacht er geen hond om mijn grapjesquote:
+1quote:
Haha dat herken ik welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nuja, t mag wel, maar ben het niet gewend. meestal lacht er geen hond om mijn grapjes
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:52 schreef FlorentijnH het volgende:
mijn god wat was dat![]()
maar wel vet
Waarom denk je daar nu aan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:56 schreef 3rdRock het volgende:
is er trouwens 's nachts geen filenieuws?
aangezien er geen dames voor me in de rij staan, moeten ze ergens anders staan en ik vraag me af waar :squote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aangezien er geen dames voor me in de rij staan, moeten ze ergens anders staan en ik vraag me af waar :s
is dat een drankneus?quote:
Heerlijk, een waardig afscheid!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:59 schreef -Hans- het volgende:
Al het 4e topic tijdens Der Rudy. Ongekend!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:59 schreef 3rdRock het volgende:
breaking news! Rudy gaat naar de tros:
![]()
t wordt vast weer leuk t laatste uur. met veel huilen.....wie zit hierna eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Tot I WANT A PONNNNYYYYYYYYYYYYYYYYY was het wel leuk
ik zag het toevallig in de tv-gids staanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
![]()
hoe kom je daar nou weer terecht?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heerlijk, een waardig afscheid!
Whoeiiiii!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Kids van MGMT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natuurlijk!!!!! laatste uur is geen enkel probleem. Sta nu serieus door de kamer te springen. FF wakker worden met MGMT - Kids. Ge-wel-dig! Als ik nu nog 3 uur wakker blijf ben ik 24 uur wakker. Ook wel tof natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Whoeiiiii!
Hm.... nu ik toch al tot 3u ben opgebleven kan dat laatste uurtje dr ook nog wel bij of niet?
De die-harts blijven over he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |