Tenzij je het laat vallenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat om half 4 's nachts. deze nacht kan niet meer stuk
tv iddquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Kijken jullie trouwens allemaal via de tv? Ik loop nogal achter met de VSR stream lijkt het..
FM-radio, met de stream op mutequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Kijken jullie trouwens allemaal via de tv? Ik loop nogal achter met de VSR stream lijkt het..
radioquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:30 schreef Captain_Slow het volgende:
ik kijk via de webcam en die loopt meestal achter op de audiostream en die loopt weer achter op de gewone etherradioquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:30 schreef Captain_Slow het volgende:
hoppaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, nog één glaasje dan, om t af te leren!
Dan een paar glazen water tegen de kater!
Dan veel te veel moeten zeiken!
En dan morgenochtend weer werken, hatsee!
als je nu een luier aandoet vannacht hoef je er iig niet uit om te piesen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, nog één glaasje dan, om t af te leren!
Dan een paar glazen water tegen de kater!
Dan veel te veel moeten zeiken!
En dan morgenochtend weer werken, hatsee!
haihaiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi we zijn er nog steeds
Ik zat me ook al af te vragen of ze die nog gaan draaien.. Starz In Their Eyes is in Der Rudy of Move Your Ass nog nooit gedraaid volgens 3FM Fan..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:31 schreef hole1988 het volgende:
nog steeds niet het 3opreis nummer gehoord
KEVIN !! Laatste half uurtje... Inmiddels het 4e topic tijdens Der Rudyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ah, fok! nog niet vergeten gelukkigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |