hoiquote:
s6quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:48 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, dat ging wel erg snel vannacht met de topics. Ik heb dus wat terug te lezen/kijken/luisteren.
Nicequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:30 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo op naar Vianen. Kookworkshop van Rudolph van Veen
Ik heb vanavond ook een eetfeest in Bloemendaal. Iedereen neemt eten mee. Ik heb een pastasalde en pesto gemaaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Vanmiddag BBQ in Roosendaal, dus da's vooral eten.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Vanmiddag BBQ in Roosendaal, dus da's vooral eten.
En ik BBQ Thuis met 50 meter aluminium en ook iets van vlees.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook een eetfeest in Bloemendaal. Iedereen neemt eten mee. Ik heb een pastasalde en pesto gemaakt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook een eetfeest in Bloemendaal. Iedereen neemt eten mee. Ik heb een pastasalde en pesto gemaakt
Ik ga ook BBQ'en, met een uit de vriezer gehaald bakje pastasaus, wat spaghetti, bladspinazie en oh ja zonder BBQ.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
En ik BBQ Thuis met 50 meter aluminium en ook iets van vlees.
Ik ga ook altijd als de rest net terugkomtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar verder: een goedemorgen deze morgen!Nog 2 weken en dan vakantie. Als iedereen weer terug is. Het heeft wel iets sadistisch.
Ook ideaal voor je portemonneequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd als de rest net terugkomt. Vorig jaar rond deze tijd was IJsland al bijna in zicht
.
Zolang je geen rekening hoeft te houden met schoolvakanties, ideaal.
Yup. Al maakt dat op de locaties waar ik meestal naartoe ga niet zo gigantisch veel uit. Ik ga niet naar de toptoeristische bestemmingen Spanje of Frankrijk ofzoquote:
True. Scheelt een paar honderd euro met het hoogseizoen voor mij. Op het werk hebben ze natuurlijk het liefst dat ik midden in dat hoogseizoen ga, maar die 25 schamele dagen die ik per jaar heb wil ik graag wanneer ik het wil invullen zonder dat ik mijn eigen planning moet aanpassen rondom de vakantiedagen van partners van collega's en kinderen van zussen van collega's en de poes van de buren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Slaapkopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |