asje afentoe zwaait mag dat wel hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben geen actieve poster, maar vind het wel leuk om hier af en toe langs te komen
Is ook leuk!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben geen actieve poster, maar vind het wel leuk om hier af en toe langs te komen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
asje afentoe zwaait mag dat wel hoor
okquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ik lees vaak met jullie mee tijdens extra weekend, altijd vermakelijk!quote:
Aaah, jammer! Trustenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:09 schreef 3FMaster het volgende:
Fonz weg, Torre weg, dus ik ga ook maarHoudoe!
slaap lekker!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:09 schreef 3FMaster het volgende:
Trusten!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:09 schreef 3FMaster het volgende:
zo diep in de nacht mag dat wel hoorquote:
ik niet, maar Kevin leest toch wel mee? dan weet ie toch wel dat we vn hem en Rudy houden?quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:09 schreef 3FMaster het volgende:
Bij hem geeft alcohol een goed effect.quote:
Jup, dat is 'm! Gast heeft ook een nieuwe single uit die ze nu ook draaien, maar die vind ik echt minder goed. Wat een track ditquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aaaaah is dat deze?
Ken em wel, maar kan dan de link met de titel niet leggen
eentje maar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:14 schreef 3rdRock het volgende:
dit steentje begint zijn oogjes te voelen...meestal heb er nu al een uurtje slaap op zitten...
Nog 45 minuutjes, komop!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:14 schreef 3rdRock het volgende:
dit steentje begint zijn oogjes te voelen...meestal heb er nu al een uurtje slaap op zitten...
yup, de laatste tijd zit ik tot een uur of 1 achter de laptop en daarna slinger ik nog een vhs-je aan. laatste dagen The Golden Years en Rose Red gezien. voor vannacht had ik eigenlijk The Net op de planning staan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |