quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
het verjaardagscadeautje van Stenders voor Freek:
[ afbeelding ]
zoek een levenquote:
Jep. Het huis van Timur staat al enige tijd te koop, vandaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:35 schreef henkde_j het volgende:
Hebben ze nu een uitzending uit het huis van Timur? Omdat het open huizendag is
he, gekke vogel!quote:
ik mag eigenlijk niks zeggen...zit tegen de 20.000 posts waarvan het leeuwendeel de afgelopen anderhalf jaar....quote:
Dankzij 3fm.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik mag eigenlijk niks zeggen...zit tegen de 20.000 posts waarvan het leeuwendeel de afgelopen anderhalf jaar....
ik zit geloof ik op 16.000 3fm-posts en kom langzaam in de buurt van de Top10 allertijden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dankzij 3fm.
Ik denk dat meer dan 1/5 3fm is bij mij. Ik weet dat 1/3 onzin is (NachtBagger).
jawel, dat was Zebda-Tomber la Chemise.....toen was jij ff ites anders doen en je kwam terug tijdens het liedjequote:
ik ben hier ooit via de frontpage gekomen en jarenlang met een actief account gelurkt en vorig jaar in 3fm gaan posten en het ging pas echt los toen Rudy afscheid nam. verdere posts eigenlijk over allerlei topics verspreid....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit op bijna 20k in 3FM, en mijn totaal is 36k.
Ben door 3FM op Fok gekomen, andere posts vooral in EXA, SPT en VBL (WK'10).
Ah!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel, dat was Zebda-Tomber la Chemise.....toen was jij ff ites anders doen en je kwam terug tijdens het liedje
[..]
ik ben hier ooit via de frontpage gekomen en jarenlang met een actief account gelurkt en vorig jaar in 3fm gaan posten en het ging pas echt los toen Rudy afscheid nam. verdere posts eigenlijk over allerlei topics verspreid....
Koken?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga ff afwassen want anders kan ik straks niet koken
en daarna zie ik wel. tegen 1 uur ben ik weer terug voor Stenders en Mackay!
Ik ga het ook proberen om 1 uur terug te komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga ff afwassen want anders kan ik straks niet koken
en daarna zie ik wel. tegen 1 uur ben ik weer terug voor Stenders en Mackay!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:00 schreef minthy het volgende:
Ik zit al vrij lang op Fok!, maar heb nooit gepost in het begin... Vandaar mijn lage aantal posts
quote:
Ik niet, ik heb andere zaken te doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga het ook proberen om 1 uur terug te komen.
yup. kip, groenten en saus in een wok flikkeren. rijst in de magnetron en ik heb weer voor 2 dagen eten!quote:
Dan kun je toch ook gelijk je rijst mee wokken? Wel jammiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. kip, groenten en saus in een wok flikkeren. rijst in de magnetron en ik heb weer voor 2 dagen eten!
Ik vind dat je tussendoor best even kan postenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb andere zaken te doen.
Vind ik niet. En mijn vriendin ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dat je tussendoor best even kan posten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind ik niet. En mijn vriendin ook niet.
dat heb ik een keer gedaan, maar dat vond ik minder lekker dus doe ik het op deze manierquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook gelijk je rijst mee wokken? Wel jammieIk moet nog bedenken wat ik eet dit weekend, ik ben totaal inspiratieloos.
Hm, ik vind magnetronrijst altijd zo vies plakkerig worden. Maar goed, ieder z'n eigen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik een keer gedaan, maar dat vond ik minder lekker dus doe ik het op deze maniermet van die wokrijst wil het wel, maar ik vind magnetronrijst net iets handiger
hoe zou jij het vinden als jouw adresgegevens op Fok! worden gezet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom was het linkje naar het huisje van Timur weg?
daarom idd. niet over nagedacht, t heeft er ook niet heel lang gestaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als jouw adresgegevens op Fok! worden gezet?
mmm, nee, geen last van. met vlees,groenten,saus is dat wel opgelost volgens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik vind magnetronrijst altijd zo vies plakkerig worden. Maar goed, ieder z'n eigen natuurlijk
dan heb ik altijd teveel of te weinig en wat er teveel is gooi ik weg of gaat in de vriezer en daar vergeet ik het weer en gaat het alsnog weg. ik ben te lui om een weegschaal te kopen om de rijst af te wegen. zo'n bakje magnetronrijst is voor mij precies genoegquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:12 schreef borisz het volgende:
Magnetronrijst![]()
Gewoon een pannetje met fatsoenlijke rijst opzetten, tien min./kwartiertje aan de kook en klaar.
Dat heb ik ook altijd hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan heb ik altijd teveel of te weinig en wat er teveel is gooi ik weg of gaat in de vriezer en daar vergeet ik het weer en gaat het alsnog weg. ik ben te lui om een weegschaal te kopen om de rijst af te wegen. zo'n bakje magnetronrijst is voor mij precies genoeg
1 kopje rijst per persoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan heb ik altijd teveel of te weinig en wat er teveel is gooi ik weg of gaat in de vriezer en daar vergeet ik het weer en gaat het alsnog weg. ik ben te lui om een weegschaal te kopen om de rijst af te wegen. zo'n bakje magnetronrijst is voor mij precies genoeg
wat voor kopje? nee, met zo'n maat kan ik niksquote:
Ja, dan kan je alsnog de helft weggooien! Of een halfvolle mok gebruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zal maar net als ik alleen übergrote mokken hebben
Gewoon een standaard koffiekopje, zoals je ze ook in de horeca krijgt. Of een senseokopjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat voor kopje? nee, met zo'n maat kan ik niks
ik kan hooguit zo'n magnetronrijstbakje bewaren om gewone rijst af te meten....nee.
heb ik niet. heb alleen stapelkopjes/mokjestorenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon een standaard koffiekopje, zoals je ze ook in de horeca krijgt. Of een senseokopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |