quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We weten het nu wel hoor, gaat maar ergens anders azijnpissen.
Klopt, ik heb even lekker liggen slapenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:27 schreef minthy het volgende:
Ja moi!!![]()
Had vandaag weinig zin om meer te posten, toch niemand om tegenaan te lullen
Die is vervangen door een nieuwe, bij de NTR hebben ze denk ik gedacht nieuwe sint nieuwe look. Hebben ze in 1986 ook gedaanquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt, ik heb even lekker liggen slapen
Ach, er zitten zo nu en dan best pareltjes tussenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja ik weiger om nog over de MH keuzes te praten.
Daar had ik ook op gehoopt, zeker omdat veel dj's hem kunnen waarderen, Ekdom, Stenders, Rabbering, Giel. Maar nu kiezen ze weer een nummer wat denk ik de helft van de dj's nog niet eens heeft gehoord.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
Wat vinden jullie van deze jongens?
Schí-ter-rend! Deze had MH moeten worden.![]()
Lang geleden dat ik zoiets moois heb gehoord. :p
Tof.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
Is gloednieuw en inmiddels al een aantal keer gedraaid op 3FM de afgelopen dagen.
Ik ben er niet weg van, mij te langzaam en te liefjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
Wat vinden jullie van deze jongens
Prutsen met nieuwe telefoonsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Weekend
en ik ben ruzie aan het maken met mn nieuwe telefoon
Jepquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Prutsen met nieuwe telefoons![]()
Fuck de handleiding, gewoon alles zelf uitzoeken![]()
Welke heb je?
Ik kreeg er voor 0 euro extra een plus bijquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Excellente keuze![]()
Ik heb zonder de plus
Dat zijn de betere dealsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kreeg er voor 0 euro extra een plus bij
Lekker het hele weekend voetbal kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:59 schreef Allrounder het volgende:
Weekend.
En ik ga geen ene fuck doen!
Juist! En een beetje in de zon liggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker het hele weekend voetbal kijken.
quote:
Dat wilde ik vanmiddag doen, zat de zon achter de bomen! Toch niet altijd even handig, tegen een bosrand aan zitten, zeker als de zon lager staatquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Juist! En een beetje in de zon liggen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:59 schreef Allrounder het volgende:
Weekend.
En ik ga geen ene fuck doen!
Afgrijselijk. Maar hé, laten we het over 't weer hebben!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
TSquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:48 schreef Timo20 het volgende:
JIPPIE!!! WEEEEEKEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
WTF?!? @ TT
wie en waarom was er aan `t azijnpissen?
quote:
Muziek is OK, videoclip zuigt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
Is gloednieuw en inmiddels al een aantal keer gedraaid op 3FM de afgelopen dagen.
en aan de piemel sjorren!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Juist! En een beetje in de zon liggen.
Ik check de webcam wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we het dan maar uitzenden op Nederland 3.
geniaal! en dan 700.00kijkers die denken....WTF??quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we het dan maar uitzenden op Nederland 3.
en ik heb niet eens een beschutte tuin...quote:
mmm....als ze maar niet met andere baguettes aan t spelen is....quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:04 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Daar heb ik iemand anders voor, maar ze zit nu in Parijs. Dus ja!
Vertel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Kon het even niet laten om weer een bekende opmerking te maken over C&S.
ook shandy?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vertel!
Niet veel Ekstra Weekend voor mij vandaag: heb `n feestje/borrel van `t werk (GRATIS BIER!!!![]()
)
Die heb ik woensdag a.s., de jaarlijkse 3FM bowlingavond komt er weer aan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vertel!
Niet veel Ekstra Weekend voor mij vandaag: heb `n feestje/borrel van `t werk (GRATIS BIER!!!![]()
)
kun je mij daar niet naar binnen sneaken? ik poets je ballen wel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik woensdag a.s., de jaarlijkse 3FM bowlingavond komt er weer aan.
Ben geen fan van C&S en dat mocht iedereen nogmaals wetenquote:
Geen idee eigenlijk. zoja, dan moeten we `t eens proberenquote:
Aha. In dat geval: +1quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben geen fan van ze en dat mocht iedereen nogmaals weten.
als t gratis is, zeker doen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. zoja, dan moeten we `t eens proberen
Bezuinigingen bij de publieke omroep hè? Is geen geld meer voor...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef Qunix het volgende:
Wanneer maken ze het randje achter de beeldschermen schoon? Je ziet de stofwolken hangen.
maar wel gaan bowlen....wat is er mis met koekhappen in de kantine???quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bezuinigingen bij de publieke omroep hè? Is geen geld meer voor...
En dan komt 3FM er weer live vandaan zeker?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik woensdag a.s., de jaarlijkse 3FM bowlingavond komt er weer aan.
Uiteraardquote:
Ik wacht op een crashende heli... Mannen in uniformquote:
*gaat politiepakje kopen*quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wacht op een crashende heli... Mannen in uniform![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Timo20 het volgende:
ff alvast, want ik moet gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Doe maar niet, ik ben geen vriendjes meer met de politie. Weer een boete binnenquote:
Juistquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]het bier wordt koud,dan moet ik echt gaan
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Timo20 het volgende:
ff alvast, want ik moet gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik ben geen vriendjes meer met de politie. Weer een boete binnen
drunk drivin, wildplassen tegen de kerk en het uitschelden van ambtenaar in functie vermoed ik....quote:
Snelheid, alweer...quote:
En dat... Behalve drankrijden, dat haat ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
drunk drivin, wildplassen tegen de kerk en het uitschelden van ambtenaar in functie vermoed ik....
Dan moet je eens gaan leren waar alle flitspalen staan op je route. Ik weet ze bijna zonder na te denken te vinden tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Snelheid, alweer...![]()
Je Fok!ma houdt nogal van opschieten
mensen die 140 rijden maar remmen voor flitspalen vind ik druiloren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je eens gaan leren waar alle flitspalen staan op je route. Ik weet ze bijna zonder na te denken te vinden tegenwoordig.
Dat probleem heb ik ook... Het fluitje komt mij ook beken voor!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:28 schreef alors het volgende:
Dit begin doet me denken aan een ander nummer, aaah ik kom er niet op
Zal ik het maar zeggen dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook... Het fluitje komt mij ook beken voor!
Hier in de wijde omgeving weet ik ze te staan en ik herken een klikkende Kliko uit duizend anderen. Helaas had ik me in mijn hoofd gehaald me eens buiten mijn comfort zone te begeven en in fucking Winssum was ik het haasjequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je eens gaan leren waar alle flitspalen staan op je route. Ik weet ze bijna zonder na te denken te vinden tegenwoordig.
Bevrijd ze.quote:
troost je, daar wordt bijna iedereen gepakt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in de wijde omgeving weet ik ze te staan en ik herken een klikkende Kliko uit duizend anderen. Helaas had ik me in mijn hoofd gehaald me eens buiten mijn comfort zone te begeven en ik fucking Winssum was ik het haasje![]()
Was maar 4km/h te hard, viel mee
Ohja?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:30 schreef alors het volgende:
Jaaa ik weet het weer, The Riddle, dat fluitje![]()
Ik kan me dat hele dorp niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
troost je, daar wordt bijna iedereen gepakt.
en als het de weg is waarvan ik denk dat het het is heb ik daar kermend vd pijn op de grond gelegen
Ik rij dan ook geen 140, vind 120 meer dan genoeg op plekken waar dat mag (en soms op 100 km/u-stukken waar het makkelijk kan, zoals de A2 tussen amsterdam en utrechtquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mensen die 140 rijden maar remmen voor flitspalen vind ik druiloren.
Zit in de buurt, maar ik verwachtte iets anders.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:33 schreef alors het volgende:
doet het mij wel aan denken niet perse qua melodie maar met met dat fluitje enzo
dat klinkt al beterquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik rij dan ook geen 140, vind 120 meer dan genoeg op plekken waar dat mag (en soms op 100 km/u-stukken waar het makkelijk kan, zoals de A2 tussen amsterdam en utrecht).
I know, hou er nou eenmaal niet van om 60 te rijden waar je 80 mag... wat me alsnog vaak genoeg overkomt aangezien ik nogal vaak N-wegen pak (vanwege dagelijkse files op de snelwegen).quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat klinkt al betermaar je bent stiekem wel een beetje een boefje....
Als iedereen zich gewoon aan de maximumsnelheid zou houden zou het leven er een stuk mooier uitzien1 (jaja, dat is wat overdrevenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, hou er nou eenmaal niet van om 60 te rijden waar je 80 mag... wat me alsnog vaak genoeg overkomt aangezien ik nogal vaak N-wegen pak (vanwege dagelijkse files op de snelwegen).
wat ik nog het meest treurig vind zijn van die drukkers, gatverdamme die mensen mogen ze wat mij betreft hun rijbewijs levenslang afnemenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als iedereen zich gewoon aan de maximumsnelheid zou houden zou het leven er een stuk mooier uitzien1 (jaja, dat is wat overdreven)
Het uitzicht op de weg iig wel, in plaats van weer zo'n vaatwasser op wielen die met 30 km/u invoegt op de snelweg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als iedereen zich gewoon aan de maximumsnelheid zou houden zou het leven er een stuk mooier uitzien1 (jaja, dat is wat overdreven)
en met de bips op de trekhaak parkeren!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
wat ik nog het meest treurig vind zijn van die drukkers, gatverdamme die mensen mogen ze wat mij betreft hun rijbewijs levenslang afnemen
Klopt, vooral als ze ook nog eens gaan lopen seinen met hun lichten en toeteren, hoe treurig wil je zijn...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
wat ik nog het meest treurig vind zijn van die drukkers, gatverdamme die mensen mogen ze wat mij betreft hun rijbewijs levenslang afnemen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met de bips op de trekhaak parkeren!
Trieste hazen inderdaad. Als ik 55 rijd waar je 50 mag en er komt zo'n pannenkoek achter me gereden, ga ik expres 49 rijden. En doen alsof ik niet snel kan optrekken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Audi-rijders zijn zonder uitzondering psychopaten. Ik moet er nog 1 tegenkomen die fatsoenlijk doet op de weg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, vooral als ze ook nog eens gaan lopen seinen met hun lichten en toeteren, hoe treurig wil je zijn...
Zijn trouwens opvallend vaak Audi's die dat doen.
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 19:45:55Haha @ramon3fm genomineerd voor talent award! Dankzij steun van al die wereldsterren
reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 19:45:55Haha @ramon3fm genomineerd voor talent award! Dankzij steun van al die wereldsterren
reageer retweet
![]()
![]()
mogen knaagdieren dan autorijden?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Trieste hazen inderdaad. Als ik 55 rijd waar je 50 mag en er komt zo'n pannenkoek achter me gereden, ga ik expres 49 rijden. En doen alsof ik niet snel kan optrekken.
[..]
Audi-rijders zijn zonder uitzondering psychopaten. Ik moet er nog 1 tegenkomen die fatsoenlijk doet op de weg.
Nou, ik ben weleens een Audi tegengekomen die 10 km ONDER de maximumsnelheid reed. Kon het zelf ook niet geloven...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Audi-rijders zijn zonder uitzondering psychopaten. Ik moet er nog 1 tegenkomen die fatsoenlijk doet op de weg.
[..]
mogen knaagdieren dan autorijden?
reageer retweet
![]()
![]()
Kilometervreters zijn we!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mogen knaagdieren dan autorijden?
als je nog maar niet met de neus umhoeg gaat!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Kilometervreters zijn we!
Zo. En nu ga ik m'n fietsje pakken en naar 013. Rowwen Hèze.
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was 't niet! Maar ik woon dan ook niet in Hoofddorp (al scheelt het niet veel).
Nee, ten noordwesten van Headvillage.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik was het echter ook niet.
Woon je in Nieuw-Vennep?
Oh Bennebroek.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ten noordwesten van Headvillage.
Nou laat De Snor en VI maar winnenquote:Voor de Zilveren Televizier-Ster Man zijn genomineerd: Jeroen van Koningsbrugge, Johan Derksen en Johnny de Mol.
Kanshebbers voor de Zilveren Televizier-Ster Vrouw zijn: Chantal Janzen, Linda de Mol en Wendy van Dijk.
In de categorie Televizier Talent Award dingen mee: Erik Dijkstra (Jakhalzen), Guus Meeuwis (Ik Hou van Holland) en Rámon Verkoeijen (De Klusjesmannen).
De strijd om de Gouden Stuiver gaat dit jaar tussen: Het Klokhuis, Sinterklaasjournaal/Intocht van Sinterklaas en Taarten van Abel.
Voor de Gouden Televizier-Ring zijn de volgende programma’s genomineerd: The voice of Holland, Voetbal International en Wie is de Mol?
Erik Diekstra!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou laat De Snor en VI maar winnen
Thanks!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
@qunix: jij bent toch zo'n Stendersfan? Zaterdag op zondagnacht van 1 tot 7 ofzo Stenders en Rudy.....of om en om dat weet ik niet precies. maar dat je het ff weet
Guus Meeuwis zal wel die talentdinges winnen. onterecht natuurlijk, want een groter talent dan onze Ramon is er natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou laat De Snor en VI maar winnen
potdorie...de nieuwe jezus!quote:
ik kijk best wel eens als ik rond die tijd ontbijt, maar ik denk niet dat ik maandag kan kijkenquote:
Neem het op!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
ik kijk best wel eens als ik rond die tijd ontbijt, maar ik denk niet dat ik maandag kan kijken
en fap er iedere avond op!quote:
Oh Haarlem.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt dat ten noorden?
Nee, daartussen maar je bent close. Er staan alleen niet zo heel veel woningen als je de naam mag geloven.quote:
Heemstede dus?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, daartussen maar je bent close. Er staan alleen niet zo heel veel woningen als je de naam mag geloven.
Dan woon je vast in Vierhuizen of in Heelveeltentenmaargeenhuizenenééncaravanquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, daartussen maar je bent close. Er staan alleen niet zo heel veel woningen als je de naam mag geloven.
Ik zie het nu.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dan woon je vast in Vierhuizen of in Heelveeltentenmaargeenhuizenenééncaravan
JAAAAAAquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Een locatie-uitzending vanuit DUITSLAND!.
Gaat dat komen ja?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Een locatie-uitzending vanuit DUITSLAND!.
Sleept ie met twee vingers in de neus binnen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Ramon maakt nog altijd kans op de talent award.
vlak Erik Diekstra niet uitquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Sleept ie met twee vingers in de neus binnen.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Ramon maakt nog altijd kans op de talent award.
Niemand kent Verkoeijen werd net pijnlijk duidelijk bij DWDD.quote:
Die moet ik niet.quote:
Tja DWDD..quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand kent Verkoeijen werd net pijnlijk duidelijk bij DWDD.
Alleen zijn 3FM/Klusjesmannen base kent hem en is ie van afhankelijk.
Als zelfs Big John je niet kent moet je je zorgen maken.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als zelfs Big John je niet kent moet je je zorgen maken.
Precies, ons kent ons wereldje. Kijk er echt nooit meer naar, die Mathijs kan ik ook niet uitstaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
die kennen alleen maar elkaar en andere Amsterdammers
Winston Gazellefiets!quote:
Danny Vera zal wel langskomen....quote:
leuktwitter:3FM twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 20:30:20Morgen om 12:00: @Timur3FM #OpenHuizenRadio... vanuit z'n eigen huis! Huizenkopers zijn welkom, meer info http://t.co/aJ9pTY9t #3FM reageer retweet
Ik neem wel een glas water. Niks meer in huisquote:
en nog leuker...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Danny Vera zal wel langskomen....
enleuktwitter:3FM twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 20:30:20Morgen om 12:00: @Timur3FM #OpenHuizenRadio... vanuit z'n eigen huis! Huizenkopers zijn welkom, meer info http://t.co/aJ9pTY9t #3FM reageer retweet
Ik echt helemaal niets meer, ook geen eten... Morgen m'n zelfredzaamheid maar eens een stukje overboord gooien en vragen of iemand boodschappen voor me wil halenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
potdorie...ik heb zoveel drank in de koeka!
2 flessen Bar Le Duc met fruitsmaak
2 flessen Royal Club
4 Monster Rippers
2 AA-drink
1 Milk n Fruit
4 (!) Shandy!
Ergens in Utrecht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nog leuker...
en volgens Sirolfs Twitter is er waarschijnlijk webcam! waar is het? kunnen we meeten!
Gemeentepils is ook pilsquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem wel een glas water. Niks meer in huis
wat zorgt je familie slecht voor je!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik echt helemaal niets meer, ook geen eten... Morgen m'n zelfredzaamheid maar eens een stukje overboord gooien en vragen of iemand boodschappen voor me wil halen
Ik vraag niets, mijn eigen domme schuld dusquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zorgt je familie slecht voor je!
idd, lekker om weer te horenquote:
mocht je niemand kunnen vinden...ik spring morgen zo in de trein met een traytje shandy!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag niets, mijn eigen domme schuld dus![]()
Wil niemand tot last zijn, nare eigenschap
zonnebril op!quote:
Tof, maar dan ben ik de rest van het weekend kacheltjelam... Ik ga het zelf maar eens proberen! Vorige zaterdag ging dat niet goed, maar hey... We zijn een week verderquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht je niemand kunnen vinden...ik spring morgen zo in de trein met een traytje shandy!
als je maar niks gaat forceren...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, maar dan ben ik de rest van het weekend kacheltjelam... Ik ga het zelf maar eens proberen! Vorige zaterdag ging dat niet goed, maar hey... We zijn een week verder
Ik voel aardig aan wat wel en niet gaat nu, dat scheelt. De ortho keurde ook af dat ik mijn auto als scootmobiel gebruik, maar na mijn uitleg dat ik de opwaartse beweging zonder pijn kan maken was het prima! Kreeg nog wel te horen dat ik rustig aan moest doen... Man met mensenkennisquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je maar niks gaat forceren...
damn, wat ben ik blij dat ik lui van aard ben
Oh, had ik zo niet herkend! Ik heb hem eens op tv gezien, was ik ook aardig onder de indrukquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
de zangert van Graffiti 6, Jamie Scott
quote:
timurquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Raad de 3FM jock in vroegere tijden
[ link | afbeelding ]
Nee, ben nog steeds aan het klooien met mn telefoon en EW aan t luisterenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:05 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Juist!![]()
Je keek ook Last Man Watching?
Jam.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ben nog steeds aan het klooien met mn telefoon en EW aan t luisteren
Lekkere opener van het uur
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Raad de 3FM jock in vroegere tijden
[ link | afbeelding ]
Stenders Latevermaak, die Talpaquiz bedoel je? geen idee, maar zou wel cool zijn. was een fijne, slechte, quizquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef gerbenp het volgende:
Volgende week ben ik er weer bij trouwens bij EW, ik haak af vanwege Domien. Ik hoorde dat Stenders zijn Pop Quiz ook op Nederland 3 / 101TV live werd uitgezonden?
Zo, vooral mama dikeb was hilarischquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stenders Latevermaak, die Talpaquiz bedoel je? geen idee, maar zou wel cool zijn. was een fijne, slechte, quiz
wat je noemt een schijtplaatquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:13 schreef Qunix het volgende:
Kut nummer... Even lekker op de wc... Wat Tjibbe niet kan.
u gaat fijn een zak tuinaarde openscheuren?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:13 schreef Qunix het volgende:
Kut nummer... Even lekker op de wc... Wat Tjibbe niet kan.
wehehe, ik heb ooit een chatban ergens gekregen omdat ik ongevraagd foto's van ratemypoo.com in de chatbox gooidequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:16 schreef Qunix het volgende:
Hij was zo mooi, ik dacht nog aan om een foto te maken en in mijn collage te stoppen... Toch maar niet gedaan.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik heb ooit een chatban ergens gekregen omdat ik ongevraagd foto's van ratemypoo.com in de chatbox gooide![]()
omgquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik heb ooit een chatban ergens gekregen omdat ik ongevraagd foto's van ratemypoo.com in de chatbox gooide![]()
quote:
ik was nog jong mensen, ik was nog jong!quote:
De 3FM variant dacht ik, maar zoiets hoorde ik vandaag op 101TV of 3FM, weet niet meer waar ergens..quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stenders Latevermaak, die Talpaquiz bedoel je? geen idee, maar zou wel cool zijn. was een fijne, slechte, quiz
nie tbrilsmurf?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef gerbenp het volgende:
Ramon doet grote smurf bij Last man Watching
Als ie maar niet hitler gaat doen straks, die is echt te slechtquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nie tbrilsmurf?
Grote Smurf, laat me eruuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiit
alleen dat is al een Lintje waard.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ie maar niet hitler gaat doen straks, die is echt te slecht
Dat zag ik net al eens langskomenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ie maar niet hitler gaat doen straks, die is echt te slecht
die bedoelde ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nie tbrilsmurf?
Grote Smurf, laat me eruuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiit
Ik heb het anders een minuut of 20 geleden wel langs zien komen, shockingquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
die bedoelde ik![]()
Hitler deed 'ie niet
Deed Ramon Hitler in een Duitse kroeg??? kolere, is dat terug te kijken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het anders een minuut of 20 geleden wel langs zien komen, shocking![]()
Was in Duitsland in een restaurant/kroeg oid, Duits vrouwtje compleet over de zeik, polizei erbij
en dit ook??quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef gerbenp het volgende:
haha Timur en Ramon doen Kinderen voor Kinderen![]()
![]()
![]()
weheheh dat zou epic zijn moet ik maar ff terugkijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was in Duitsland in een restaurant/kroeg oid, Duits vrouwtje compleet over de zeik, polizei erbij
Geen idee, ik zapte erlangs. Timur en Ramon zaten na dit fragment bij iemand aan tafel, ging volgens mij over dat record tv kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Deed Ramon Hitler in een Duitse kroeg??? kolere, is dat terug te kijken?
[..]
en dit ook??
Timur en zn Schandknaap zijn de hele avond bij dat Last man watching. mmm, maar dan zal het wel niet Ramon, maar een andere hitlerimitator zijn geweestquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik zapte erlangs. Timur en Ramon zaten na dit fragment bij iemand aan tafel, ging volgens mij over dat record tv kijken
Zou ook kunnen dat het iemand anders was! Ik ben verder gegaan en zit zomaar The Voice te kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur en zn Schandknaap zijn de hele avond bij dat Last man watching. mmm, maar dan zal het wel niet Ramon, maar een andere hitlerimitator zijn geweestnog steeds cool
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat het iemand anders was! Ik ben verder gegaan en zit zomaar The Voice te kijken
Je bent echt goed ziek he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat het iemand anders was! Ik ben verder gegaan en zit zomaar The Voice te kijken
Dat moet Rob Muntz zijn denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik vind het nog leuk ook!!quote:
doen ze euthanasie bij knieblessures??quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik vind het nog leuk ook!!![]()
Beter dan vorig jaar
tuurlijk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat moet Rob Muntz zijn denk ik
Arme jij...en dan ook nog niks te zuipen...quote:
Correct, die was hetquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan ff niet yt'en, plaatje lijkt er wel op!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik pleeg wel zelfmoord!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doen ze euthanasie bij knieblessures??
oooh wat errogquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
je hebt mn adres voor de rouwkaart? ik heb wel zin in koffie en cakequote:
Ach... Bijna 22u, gooi ik dan de radio wel eens aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Arme jij...en dan ook nog niks te zuipen...
want dan komt Koning Stenders!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Bijna 22u, gooi ik dan de radio wel eens aan
Goed plan, tijd voor toffe radioquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Bijna 22u, gooi ik dan de radio wel eens aan
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry, ik vier het klein. Alleen mijn 3 familieleden en 2 vriendenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt mn adres voor de rouwkaart? ik heb wel zin in koffie en cake
Als ik Rob Muntz hoor dan moet ik altijd aan dit denken en het werd gewoon in Villa Achterwerk uitgezonden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
oooh wat errog![]()
![]()
kijk die joden ook rennen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik vier het klein. Alleen mijn 3 familieleden en 2 vrienden
Oh dat ik dit niet ken, ik vind dit echt schitterend zo op het randje en erover maar dat mag ik welquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als ik Rob Muntz hoor dan moet ik altijd aan dit denken en het werd gewoon in Villa Achterwerk uitgezonden.
Ja ok, maar ze weet het er zelf niet uit te krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
dat is nog nooit gebeurd met dit spel
das bijna standaardquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja ok, maar ze weet het er zelf niet uit te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |