quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:32 schreef minthy het volgende:
@pino: wil je een glaasje ranja met een vulkoek? Je komt zo boos over, ik word er bang van...
Komt er zo aan! Ik hoop dat al die soldaten nog op de N377 staan, kunnen ze het zo doorgevenquote:
Roos is best tof!!quote:
Jazekers, heel fijn om daar een beetje rond te hangenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
Hai minthy. Was het gezellig bij moeders
Goeie koffie?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Jazekers, heel fijn om daar een beetje rond te hangen
quote:
Goed? Senseo!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie koffie?![]()
Oh maar eens ff de vaatwasser leeggooien.
Zeker van mensen met dit shirtquote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed? Senseo!
Ik lust het graag, maar ik geloof dat ik het van veel mensen geen koffie mag noemen
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker van mensen met dit shirt
[ afbeelding ]
Last Man Watching (WR TV Kijken) in beeld & Geluidquote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ik bedoelde meer omdat de webcam uit staat. is er `n live show?
* minthy loert meequote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef Againzender het volgende:
Air!!!!!!!!!!!!!!!!
* Againzender gaat even naar de sterren kijken
DIE LUCHTquote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef Againzender het volgende:
Air!!!!!!!!!!!!!!!!
* Againzender gaat even naar de sterren kijken
Niet echt nee...quote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef Againzender het volgende:
Roos,wat een fijn moment om dit nummer te draaien
ik mis iets geloof ikquote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet echt nee...![]()
Huwelijk gaat niet door!!
Ik wilde trouwen met Roos (zie een aantal posts hierboven) maar dat kan ze mooi vergeten nu! Ik ga wel weer voor mannen ofzo...quote:
ah, op die fietsquote:Op donderdag 29 september 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wilde trouwen met Roos (zie een aantal posts hierboven) maar dat kan ze mooi vergeten nu! Ik ga wel weer voor mannen ofzo...
Het was dan ook een smerig mooie dag, hoop dat het morgen weer zo goed wordtquote:Op donderdag 29 september 2011 23:45 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag draaide Gerard dit nummer. Zat in de zon, bladeren vielen van de bomen hier achter het huis.
Wat was het opeens een mooi nummer
Chrietquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:10 schreef borisz het volgende:
Een chipset waar een halve MB op staatGeniaal programma toch dat wondere wereld
Ik moet wel een aparte opname starten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
Mensen Antiroos live op NL3. Kijken he.
heldenquote:
maar wel een lekker plaatje.quote:
Ik kon ze wel waarderen. Eigenlijk al die adult-tekenfilms wel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat daar zo leuk aan was.
Bummerquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef hole1988 het volgende:
http://www.htvi.com/ niks bijzonders te zien.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:12 schreef themauster het volgende:
Mag ik jullie even laten schrikken dit is vanaf november de nieuwe tv-sinterklaas:
[ afbeelding ]
Sinterklaas is nu voor eeuwig verpest en ik zie alleen nog maar Kees uit Flodder voor mequote:Op vrijdag 30 september 2011 08:12 schreef themauster het volgende:
Mag ik jullie even laten schrikken dit is vanaf november de nieuwe tv-sinterklaas:
[ afbeelding ]
Valt me alles mee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:12 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net besloten dat het weekend is
Thuis werken
Zondagavond 19.00 uur pasquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:51 schreef CindieY het volgende:
Was het maar al weekend. Vanavond om 9 uur pas.
waar is de originele mijterquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:12 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 15:03:20Om heel begrijpelijke redenen heeft onze #EkstraWeekend gast @evanderhoff voor vanavond helaas af moeten zeggen. Hij komt alsnog snel langs. reageer retweet
ik heb mezelf als vervanger aangeboden....quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:32 schreef hole1988 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 15:03:20Om heel begrijpelijke redenen heeft onze #EkstraWeekend gast @evanderhoff voor vanavond helaas af moeten zeggen. Hij komt alsnog snel langs. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |