hij heeft hem door geloof ikquote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]![]()
Kon het niet laten om ook even te reageren met wat meer duidelijkheid... al vraag ik me af of 'ie het gaat snappen...
twitter:Joran_1997 twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:37:33@spotify3fm je lult maar wat reageer retweet
Hij Is fan van Kanequote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]![]()
Kon het niet laten om ook even te reageren met wat meer duidelijkheid... al vraag ik me af of 'ie het gaat snappen...
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij Is fan van Kane. Logisch dat hij het niet helemaal snapt
Destinetwitter:metmichiel twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:48:56Wát een avond.... @Domien belt zo met @Robindestine. Waarom? Omdat je zo de PRIMEUR krijgt van de nieuwste Destine single. #3FM reageer retweet
Eindelijk!! Een nieuwe singlequote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Destintwitter:metmichiel twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:48:56Wát een avond.... @Domien belt zo met @Robindestine. Waarom? Omdat je zo de PRIMEUR krijgt van de nieuwste Destine single. #3FM reageer retweet
![]()
Zorgt alleen maar dat er minder mensen gaan luisteren.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef CindieY het volgende:
We kunnen wel zo reageren, maar gezien de bezuinigingen op de publieke omroep, kan 3FM maar beter zorgen dat ze ook dat soort muziek blijven draaien. Luistercijfers moeten niet teveel droppen.
Er mogen er best een paar wegbezuinigd worden bij 3fm.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef CindieY het volgende:
We kunnen wel zo reageren, maar gezien de bezuinigingen op de publieke omroep, kan 3FM maar beter zorgen dat ze ook dat soort muziek blijven draaien. Luistercijfers moeten niet teveel droppen.
Mee eens, maar ik denk ook dat het juist belangrijk is dat 3FM zich meer gaat onderscheiden van zenders als 538 en Qmusic. Het begint nu wel heel erg op elkaar te lijken, gelukkig op 3 niet zoveel reclamequote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef CindieY het volgende:
Vraag me af of dat nog wel mogelijk is. Iedereen 'jat' van iedereen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik denk ook dat het juist belangrijk is dat 3FM zich meer gaat onderscheiden van zenders als 538 en Qmusic. Het begint nu wel heel erg op elkaar te lijken, gelukkig op 3 niet zoveel reclame
Klopt en dat hou je ook niet tegen helaas. Waar ik wel veel mensen over hoor, is dat ze er van balen dat Kink afgelopen is. Ik denk dat 3FM wel iets meer die richting op kan en dat gat kan vullen door weer iets meer het alternatieve circuit op te zoeken (ongeveer wat ze nu bij 3voor12 doen)quote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vraag me af of dat nog wel mogelijk is. Iedereen 'jat' van iedereen.
Is natuurlijk niet voor niets dat Kink afgelopen is. Op nationale radio-niveau is zo'n zender bijna niet mogelijk, imo. Je haalt nooit dusdanig veel luistercijfers dat je een bestaansrecht weet te verwerven.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt en dat hou je ook niet tegen helaas. Waar ik wel veel mensen over hoor, is dat ze er van balen dat Kink afgelopen is. Ik denk dat 3FM wel iets meer die richting op kan en dat gat kan vullen door weer iets meer het alternatieve circuit op te zoeken (ongeveer wat ze nu bij 3voor12 doen)
Ik bedoel ook niet dat ze compleet als Kinkfm moeten gaan draaien, maar een pietsie meer in die richting zou volgens mij wel moeten kunnenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet voor niets dat Kink afgelopen is. Op nationale radio-niveau is zo'n zender bijna niet mogelijk, imo. Je haalt nooit dusdanig veel luistercijfers dat je een bestaansrecht weet te verwerven.
SPOILER: jackpot 29-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:32 schreef minthy het volgende:
@pino: wil je een glaasje ranja met een vulkoek? Je komt zo boos over, ik word er bang van...
Komt er zo aan! Ik hoop dat al die soldaten nog op de N377 staan, kunnen ze het zo doorgevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |