Dat wilde ik vanmiddag doen, zat de zon achter de bomen! Toch niet altijd even handig, tegen een bosrand aan zitten, zeker als de zon lager staatquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Juist! En een beetje in de zon liggen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:59 schreef Allrounder het volgende:
Weekend.
En ik ga geen ene fuck doen!
Afgrijselijk. Maar hé, laten we het over 't weer hebben!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
Wat vinden jullie van deze jongens?
TSquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:48 schreef Timo20 het volgende:
JIPPIE!!! WEEEEEKEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
WTF?!? @ TT
wie en waarom was er aan `t azijnpissen?
quote:
Muziek is OK, videoclip zuigt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
Wat vinden jullie van deze jongens?
Schí-ter-rend! Deze had MH moeten worden.![]()
Lang geleden dat ik zoiets moois heb gehoord. :p
Is gloednieuw en inmiddels al een aantal keer gedraaid op 3FM de afgelopen dagen.
en aan de piemel sjorren!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Juist! En een beetje in de zon liggen.
Ik check de webcam wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we het dan maar uitzenden op Nederland 3.
geniaal! en dan 700.00kijkers die denken....WTF??quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we het dan maar uitzenden op Nederland 3.
en ik heb niet eens een beschutte tuin...quote:
mmm....als ze maar niet met andere baguettes aan t spelen is....quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:04 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Daar heb ik iemand anders voor, maar ze zit nu in Parijs. Dus ja!
Vertel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Kon het even niet laten om weer een bekende opmerking te maken over C&S.
ook shandy?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vertel!
Niet veel Ekstra Weekend voor mij vandaag: heb `n feestje/borrel van `t werk (GRATIS BIER!!!![]()
)
Die heb ik woensdag a.s., de jaarlijkse 3FM bowlingavond komt er weer aan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vertel!
Niet veel Ekstra Weekend voor mij vandaag: heb `n feestje/borrel van `t werk (GRATIS BIER!!!![]()
)
kun je mij daar niet naar binnen sneaken? ik poets je ballen wel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik woensdag a.s., de jaarlijkse 3FM bowlingavond komt er weer aan.
Ben geen fan van C&S en dat mocht iedereen nogmaals wetenquote:
Geen idee eigenlijk. zoja, dan moeten we `t eens proberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |