quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Timo20 het volgende:
ff alvast, want ik moet gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Doe maar niet, ik ben geen vriendjes meer met de politie. Weer een boete binnenquote:
Juistquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]het bier wordt koud,dan moet ik echt gaan
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Timo20 het volgende:
ff alvast, want ik moet gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik ben geen vriendjes meer met de politie. Weer een boete binnen
drunk drivin, wildplassen tegen de kerk en het uitschelden van ambtenaar in functie vermoed ik....quote:
Snelheid, alweer...quote:
En dat... Behalve drankrijden, dat haat ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
drunk drivin, wildplassen tegen de kerk en het uitschelden van ambtenaar in functie vermoed ik....
Dan moet je eens gaan leren waar alle flitspalen staan op je route. Ik weet ze bijna zonder na te denken te vinden tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Snelheid, alweer...![]()
Je Fok!ma houdt nogal van opschieten
mensen die 140 rijden maar remmen voor flitspalen vind ik druiloren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je eens gaan leren waar alle flitspalen staan op je route. Ik weet ze bijna zonder na te denken te vinden tegenwoordig.
Dat probleem heb ik ook... Het fluitje komt mij ook beken voor!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:28 schreef alors het volgende:
Dit begin doet me denken aan een ander nummer, aaah ik kom er niet op
Zal ik het maar zeggen dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook... Het fluitje komt mij ook beken voor!
Hier in de wijde omgeving weet ik ze te staan en ik herken een klikkende Kliko uit duizend anderen. Helaas had ik me in mijn hoofd gehaald me eens buiten mijn comfort zone te begeven en in fucking Winssum was ik het haasjequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je eens gaan leren waar alle flitspalen staan op je route. Ik weet ze bijna zonder na te denken te vinden tegenwoordig.
Bevrijd ze.quote:
troost je, daar wordt bijna iedereen gepakt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in de wijde omgeving weet ik ze te staan en ik herken een klikkende Kliko uit duizend anderen. Helaas had ik me in mijn hoofd gehaald me eens buiten mijn comfort zone te begeven en ik fucking Winssum was ik het haasje![]()
Was maar 4km/h te hard, viel mee
Ohja?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:30 schreef alors het volgende:
Jaaa ik weet het weer, The Riddle, dat fluitje![]()
Ik kan me dat hele dorp niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
troost je, daar wordt bijna iedereen gepakt.
en als het de weg is waarvan ik denk dat het het is heb ik daar kermend vd pijn op de grond gelegen
Ik rij dan ook geen 140, vind 120 meer dan genoeg op plekken waar dat mag (en soms op 100 km/u-stukken waar het makkelijk kan, zoals de A2 tussen amsterdam en utrechtquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mensen die 140 rijden maar remmen voor flitspalen vind ik druiloren.
Zit in de buurt, maar ik verwachtte iets anders.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:33 schreef alors het volgende:
doet het mij wel aan denken niet perse qua melodie maar met met dat fluitje enzo
dat klinkt al beterquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik rij dan ook geen 140, vind 120 meer dan genoeg op plekken waar dat mag (en soms op 100 km/u-stukken waar het makkelijk kan, zoals de A2 tussen amsterdam en utrecht).
I know, hou er nou eenmaal niet van om 60 te rijden waar je 80 mag... wat me alsnog vaak genoeg overkomt aangezien ik nogal vaak N-wegen pak (vanwege dagelijkse files op de snelwegen).quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat klinkt al betermaar je bent stiekem wel een beetje een boefje....
Als iedereen zich gewoon aan de maximumsnelheid zou houden zou het leven er een stuk mooier uitzien1 (jaja, dat is wat overdrevenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, hou er nou eenmaal niet van om 60 te rijden waar je 80 mag... wat me alsnog vaak genoeg overkomt aangezien ik nogal vaak N-wegen pak (vanwege dagelijkse files op de snelwegen).
wat ik nog het meest treurig vind zijn van die drukkers, gatverdamme die mensen mogen ze wat mij betreft hun rijbewijs levenslang afnemenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als iedereen zich gewoon aan de maximumsnelheid zou houden zou het leven er een stuk mooier uitzien1 (jaja, dat is wat overdreven)
Het uitzicht op de weg iig wel, in plaats van weer zo'n vaatwasser op wielen die met 30 km/u invoegt op de snelweg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als iedereen zich gewoon aan de maximumsnelheid zou houden zou het leven er een stuk mooier uitzien1 (jaja, dat is wat overdreven)
en met de bips op de trekhaak parkeren!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
wat ik nog het meest treurig vind zijn van die drukkers, gatverdamme die mensen mogen ze wat mij betreft hun rijbewijs levenslang afnemen
Klopt, vooral als ze ook nog eens gaan lopen seinen met hun lichten en toeteren, hoe treurig wil je zijn...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
wat ik nog het meest treurig vind zijn van die drukkers, gatverdamme die mensen mogen ze wat mij betreft hun rijbewijs levenslang afnemen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met de bips op de trekhaak parkeren!
Trieste hazen inderdaad. Als ik 55 rijd waar je 50 mag en er komt zo'n pannenkoek achter me gereden, ga ik expres 49 rijden. En doen alsof ik niet snel kan optrekken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Audi-rijders zijn zonder uitzondering psychopaten. Ik moet er nog 1 tegenkomen die fatsoenlijk doet op de weg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, vooral als ze ook nog eens gaan lopen seinen met hun lichten en toeteren, hoe treurig wil je zijn...
Zijn trouwens opvallend vaak Audi's die dat doen.
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 19:45:55Haha @ramon3fm genomineerd voor talent award! Dankzij steun van al die wereldsterren
reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 19:45:55Haha @ramon3fm genomineerd voor talent award! Dankzij steun van al die wereldsterren
reageer retweet
![]()
![]()
mogen knaagdieren dan autorijden?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Trieste hazen inderdaad. Als ik 55 rijd waar je 50 mag en er komt zo'n pannenkoek achter me gereden, ga ik expres 49 rijden. En doen alsof ik niet snel kan optrekken.
[..]
Audi-rijders zijn zonder uitzondering psychopaten. Ik moet er nog 1 tegenkomen die fatsoenlijk doet op de weg.
Nou, ik ben weleens een Audi tegengekomen die 10 km ONDER de maximumsnelheid reed. Kon het zelf ook niet geloven...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Audi-rijders zijn zonder uitzondering psychopaten. Ik moet er nog 1 tegenkomen die fatsoenlijk doet op de weg.
[..]
mogen knaagdieren dan autorijden?
reageer retweet
![]()
![]()
Kilometervreters zijn we!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mogen knaagdieren dan autorijden?
als je nog maar niet met de neus umhoeg gaat!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Kilometervreters zijn we!
Zo. En nu ga ik m'n fietsje pakken en naar 013. Rowwen Hèze.
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was 't niet! Maar ik woon dan ook niet in Hoofddorp (al scheelt het niet veel).
Nee, ten noordwesten van Headvillage.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik was het echter ook niet.
Woon je in Nieuw-Vennep?
Oh Bennebroek.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ten noordwesten van Headvillage.
Nou laat De Snor en VI maar winnenquote:Voor de Zilveren Televizier-Ster Man zijn genomineerd: Jeroen van Koningsbrugge, Johan Derksen en Johnny de Mol.
Kanshebbers voor de Zilveren Televizier-Ster Vrouw zijn: Chantal Janzen, Linda de Mol en Wendy van Dijk.
In de categorie Televizier Talent Award dingen mee: Erik Dijkstra (Jakhalzen), Guus Meeuwis (Ik Hou van Holland) en Rámon Verkoeijen (De Klusjesmannen).
De strijd om de Gouden Stuiver gaat dit jaar tussen: Het Klokhuis, Sinterklaasjournaal/Intocht van Sinterklaas en Taarten van Abel.
Voor de Gouden Televizier-Ring zijn de volgende programma’s genomineerd: The voice of Holland, Voetbal International en Wie is de Mol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |