quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We weten het nu wel hoor, gaat maar ergens anders azijnpissen.
Klopt, ik heb even lekker liggen slapenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:27 schreef minthy het volgende:
Ja moi!!![]()
Had vandaag weinig zin om meer te posten, toch niemand om tegenaan te lullen
Die is vervangen door een nieuwe, bij de NTR hebben ze denk ik gedacht nieuwe sint nieuwe look. Hebben ze in 1986 ook gedaanquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt, ik heb even lekker liggen slapen
Ach, er zitten zo nu en dan best pareltjes tussenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja ik weiger om nog over de MH keuzes te praten.
Daar had ik ook op gehoopt, zeker omdat veel dj's hem kunnen waarderen, Ekdom, Stenders, Rabbering, Giel. Maar nu kiezen ze weer een nummer wat denk ik de helft van de dj's nog niet eens heeft gehoord.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
Wat vinden jullie van deze jongens?
Schí-ter-rend! Deze had MH moeten worden.![]()
Lang geleden dat ik zoiets moois heb gehoord. :p
Tof.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
Is gloednieuw en inmiddels al een aantal keer gedraaid op 3FM de afgelopen dagen.
Ik ben er niet weg van, mij te langzaam en te liefjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
Wat vinden jullie van deze jongens
Prutsen met nieuwe telefoonsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Weekend
en ik ben ruzie aan het maken met mn nieuwe telefoon
Jepquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Prutsen met nieuwe telefoons![]()
Fuck de handleiding, gewoon alles zelf uitzoeken![]()
Welke heb je?
Ik kreeg er voor 0 euro extra een plus bijquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Excellente keuze![]()
Ik heb zonder de plus
Dat zijn de betere dealsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kreeg er voor 0 euro extra een plus bij
Lekker het hele weekend voetbal kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:59 schreef Allrounder het volgende:
Weekend.
En ik ga geen ene fuck doen!
Juist! En een beetje in de zon liggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker het hele weekend voetbal kijken.
quote:
Dat wilde ik vanmiddag doen, zat de zon achter de bomen! Toch niet altijd even handig, tegen een bosrand aan zitten, zeker als de zon lager staatquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Juist! En een beetje in de zon liggen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:59 schreef Allrounder het volgende:
Weekend.
En ik ga geen ene fuck doen!
Afgrijselijk. Maar hé, laten we het over 't weer hebben!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
TSquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:48 schreef Timo20 het volgende:
JIPPIE!!! WEEEEEKEEEND![]()
![]()
![]()
![]()
WTF?!? @ TT
wie en waarom was er aan `t azijnpissen?
quote:
Muziek is OK, videoclip zuigt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waylon.
Is gloednieuw en inmiddels al een aantal keer gedraaid op 3FM de afgelopen dagen.
en aan de piemel sjorren!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Juist! En een beetje in de zon liggen.
Ik check de webcam wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we het dan maar uitzenden op Nederland 3.
geniaal! en dan 700.00kijkers die denken....WTF??quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we het dan maar uitzenden op Nederland 3.
en ik heb niet eens een beschutte tuin...quote:
mmm....als ze maar niet met andere baguettes aan t spelen is....quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:04 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Daar heb ik iemand anders voor, maar ze zit nu in Parijs. Dus ja!
Vertel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Kon het even niet laten om weer een bekende opmerking te maken over C&S.
ook shandy?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vertel!
Niet veel Ekstra Weekend voor mij vandaag: heb `n feestje/borrel van `t werk (GRATIS BIER!!!![]()
)
Die heb ik woensdag a.s., de jaarlijkse 3FM bowlingavond komt er weer aan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vertel!
Niet veel Ekstra Weekend voor mij vandaag: heb `n feestje/borrel van `t werk (GRATIS BIER!!!![]()
)
kun je mij daar niet naar binnen sneaken? ik poets je ballen wel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik woensdag a.s., de jaarlijkse 3FM bowlingavond komt er weer aan.
Ben geen fan van C&S en dat mocht iedereen nogmaals wetenquote:
Geen idee eigenlijk. zoja, dan moeten we `t eens proberenquote:
Aha. In dat geval: +1quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben geen fan van ze en dat mocht iedereen nogmaals weten.
als t gratis is, zeker doen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. zoja, dan moeten we `t eens proberen
Bezuinigingen bij de publieke omroep hè? Is geen geld meer voor...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:10 schreef Qunix het volgende:
Wanneer maken ze het randje achter de beeldschermen schoon? Je ziet de stofwolken hangen.
maar wel gaan bowlen....wat is er mis met koekhappen in de kantine???quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bezuinigingen bij de publieke omroep hè? Is geen geld meer voor...
En dan komt 3FM er weer live vandaan zeker?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik woensdag a.s., de jaarlijkse 3FM bowlingavond komt er weer aan.
Uiteraardquote:
Ik wacht op een crashende heli... Mannen in uniformquote:
*gaat politiepakje kopen*quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wacht op een crashende heli... Mannen in uniform![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |