De 3FM variant dacht ik, maar zoiets hoorde ik vandaag op 101TV of 3FM, weet niet meer waar ergens..quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stenders Latevermaak, die Talpaquiz bedoel je? geen idee, maar zou wel cool zijn. was een fijne, slechte, quiz
nie tbrilsmurf?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef gerbenp het volgende:
Ramon doet grote smurf bij Last man Watching
Als ie maar niet hitler gaat doen straks, die is echt te slechtquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nie tbrilsmurf?
Grote Smurf, laat me eruuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiit
alleen dat is al een Lintje waard.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ie maar niet hitler gaat doen straks, die is echt te slecht
Dat zag ik net al eens langskomenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ie maar niet hitler gaat doen straks, die is echt te slecht
die bedoelde ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nie tbrilsmurf?
Grote Smurf, laat me eruuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiit
Ik heb het anders een minuut of 20 geleden wel langs zien komen, shockingquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
die bedoelde ik![]()
Hitler deed 'ie niet
Deed Ramon Hitler in een Duitse kroeg??? kolere, is dat terug te kijken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het anders een minuut of 20 geleden wel langs zien komen, shocking![]()
Was in Duitsland in een restaurant/kroeg oid, Duits vrouwtje compleet over de zeik, polizei erbij
en dit ook??quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef gerbenp het volgende:
haha Timur en Ramon doen Kinderen voor Kinderen![]()
![]()
![]()
weheheh dat zou epic zijn moet ik maar ff terugkijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was in Duitsland in een restaurant/kroeg oid, Duits vrouwtje compleet over de zeik, polizei erbij
Geen idee, ik zapte erlangs. Timur en Ramon zaten na dit fragment bij iemand aan tafel, ging volgens mij over dat record tv kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Deed Ramon Hitler in een Duitse kroeg??? kolere, is dat terug te kijken?
[..]
en dit ook??
Timur en zn Schandknaap zijn de hele avond bij dat Last man watching. mmm, maar dan zal het wel niet Ramon, maar een andere hitlerimitator zijn geweestquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik zapte erlangs. Timur en Ramon zaten na dit fragment bij iemand aan tafel, ging volgens mij over dat record tv kijken
Zou ook kunnen dat het iemand anders was! Ik ben verder gegaan en zit zomaar The Voice te kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur en zn Schandknaap zijn de hele avond bij dat Last man watching. mmm, maar dan zal het wel niet Ramon, maar een andere hitlerimitator zijn geweestnog steeds cool
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat het iemand anders was! Ik ben verder gegaan en zit zomaar The Voice te kijken
Je bent echt goed ziek he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat het iemand anders was! Ik ben verder gegaan en zit zomaar The Voice te kijken
Dat moet Rob Muntz zijn denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik vind het nog leuk ook!!quote:
doen ze euthanasie bij knieblessures??quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik vind het nog leuk ook!!![]()
Beter dan vorig jaar
tuurlijk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat moet Rob Muntz zijn denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |